Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поздрави от Австралия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Поздрави от Австралия

    Здравейте на всички.

    Исках да споделя впечатленията си от едно оффроуд прекарване тук Живея в момента в Австралия (Сидни) и реших да споделя малко от първото ми каране
    След дълго чакане на екипировката най накрая се приготвих и аз да отида в австралийските гори да видя как е хавата.
    Не бях карал повече от година и бях излязъл от форма тотално Освен това това ми е първото каране с тоя мотор - ХР 400.
    След малките перипети по смяната на гумите)))(филмчетата от форума влязоха в употреба) с нови гуми и с нова верига и пиныони веднага се намушках в местния оффроуд форум.
    Тъй като тук не са така Богопомазани и терените за каране не са им токова близо както при нас се наложи да потърся някой който да иска да вземе мен и мотора с ремарке за да можем да се придвижим до мястото. Веднага се намери отзивчив колега който ми предложи да ме вземе. Натоварихме мотора и газ След около 2 часа пристигнахме на уреченото място.( Това е едно от най близките места за каране наоколо - смятайте)Станах в 6 за да може към 10 и половина да сме там.

    Групата беше около десетина човека - 90% КТМ-и, една Ямаха и аз - горд представител на червния тим Значи хората тук като карат в по голяма група имат много готина система която пести много време и цялото каране става доста по организирано. Казват му "Corner man system" - "Система с човек на завоя" Искам да разкажа как става тази работа щото може да е полезна. Може да има групи в България които да карат по този начин но на мен ми беше за първи път! Та каква е схемата.

    Групата има водач които води групата през цялото време - той винаги кара пръв (обикновено е най добрия карач от групата и най добре познава терена). Задължително накрая на групата има "Карач опашка" той винаги кара последен. Тръгва водача значи...и след него един по един всички останали...."Карача опашка" най накрая. Когато има разклон някъде, водача махва на каращия зад него и той остава на разклона с мотора в посоката в която се отклонява маршрута. Съответно всички които идват след него веднага се ориентират накъде да карат. Много важно е човека на завоя винаги да изчаква до последно - докато не види "Карача опашка" Това означава че всички от групата са минали и "човека на завоя" спокойно може да си продължи. Ако има повече разклонения съотвтно може да има двама или трима "Човека на няколко завои". Та идеята е че по този начин групата спира по рядко и се запазва ритъма на каране. освен това ако има хора които не могат да следват темпото на бързите карачи не трябва да се притесняват че могат да се изгубят. Стори ми се интересно и видях как работи и за това реших да споделя.

    Та емнахме се ние из горите тилилейски тука Естествено първия час бях ок - нямаще много трудни места за минаване освен няколко скалисти с много големи камыни участъка. Обаче след това липсата на физическа подготовка и каране почна да си казва думата)) като навлязохме по по тесните пътеки (бая тесни ми се сториха - горе долу колкото кормилото е пътеката - отстрани гора яко...и пътеката е един голям коловоз...бая дълбок) Като се почна едно мятане на мотора майката си трака. Щото те тия пътеки на места стават стръмни яко и с големи камъни. Абе екшън излезе ми джигера сериозно. Тоя ХР бая тежък ми се стори. а уж реално да не е много по тежък от предишния ми - 250. Имаше и едно две по сериозни изкачвания . Естествено и там се поразмятах Но на по-чоглавите места групата спира за да си помагат - както и при нас. Значи цялата дистанция беше 80км. - като каране по широк път имаше много малко може би 10%. След 50 тия километыр обаче прецених аз че само ще се контузя ако продължа (Бях се уморил адски много вече) и решихме с един друг агент да се върнем по по лек маршрут.

    Та така приключи деня. Яка мускулна треска...прахоляк в устата но доволна усмивка на лицето Ето малко снимки - за съжаление са правени с телефон и качеството не е много добро но дават представа за терена На последните две и аз се забелязвам Особено на последната - в легнало положение)) Поствам и едно видео от същата местност в която карахме - ама тук карат някакви други пичове. Надявам се да ви е интересно:

    Само едно нещо забравих да добавя - не съм карал още много из Авсрталия. Пообикалял съм малко....видях туй онуй. Но такива красиви места по които караме у нас тук рядко се срещат. Не че тук не е красиво - Обаче у нас на места е направо приказно. Просто докато си карах си мислех за тая работа. Да си пазим природата щото ни е нечовешка направо! И незнам още колко време ще можем така свободно да и се радваме. В Австралия карането на мотори ппо този свободен начин е разрешено само на определени места. В националните паркове е абсолютно забранено. Но за който иска има къде да кара. Та така

    http://picasaweb.google.com/maxim.iv...74672828296130

    http://picasaweb.google.com/maxim.iv...74707188034530

    http://picasaweb.google.com/maxim.iv...74724367903730

    http://picasaweb.google.com/maxim.iv...74690008165330

    http://picasaweb.google.com/maxim.iv...74780202478626

    http://video.google.com.au/videoplay...63498082031096
    Последно редактирано от plakatista; 25-02-08, 13:18.
    [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

  • #2
    До: Поздрави от Австралия

    Разгледах албума. Благодаря ))
    При вас май е лято, А ???
    Липсва ми вече зеленото.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #3
      До: Поздрави от Австралия

      Браво, Плакатиста !
      В страната на Мериман караш, а ? Блазе ти !
      Учудвам се, че при тази голяма територия на Австралия и там има ограничения !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        До: Поздрави от Австралия

        Да все още е лято обаче скоро ще идва зимата Тя не е кой знае какво все пак


        Ограничния ли хахаха нямаш си на идея просто....тук имам чувството че всичко е забранено. Има разбира се условия но си е стегнато положението яко.)Ама знаете как е .... да е хаос не е съвсем добре))
        [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

        Коментар


        • #5
          До: Поздрави от Австралия

          Един приятел беше в Сидни за месец на гости и каза че толкова знаци с изобразени диви животни не си е представял че може да имаРазправяше че второстепенните пътища били черни но доста гладки и че било бъкано с китайци.Кажи нещо което не знаем за мързеливите австралийци.Ще ги научим ли и тях да карат коли под 3000 кубика.

          Коментар


          • #6
            До: Поздрави от Австралия

            И аз казах за забраните че ще е и по зле,и че в България условията за ендуро са едни от наи добрите в европа.Но хората ще видят как след време хората от западна Европа ще идват масово да карат в БГ, докато нашите умници измислят нещо .Поздрави за това че има още българи по света които се радват на този спорт.А и щях да забравя с ХР 400 ще ти е трудно сменяи го когато можеш ,не че е лош ама е друго поколение мотор.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #7
              До: Поздрави от Австралия

              То има много за разправяне да ви кажа честно....много е различно....карат и големи и малки автомобили обаче мен ако питате...това да караш бърз автомобил в полицейска държава си е направо мазохизъм....Ограничението по магистралите е 110.... и това е за кратко) нон стоп си 90 - 80 малко 110 пак надолу....и ако карам Порше аз направо ще полудея)) Но не може и иначе де)) състезатели да сме всички

              Иначе за условията които имаме в България просто не искам да отварям дума че няма да мога да спра да пиша. Не само за Ендуро за кавото се сетите....Просто Господ с пълни шепи е раздавал на нашата малак територия....Направо не е за вярване. Има още нещо - тук средата е доста враждебна откъм отровни животни например....представетер си комфорта в който ние си мааме по планините и морето...ако си уморен лягаш и не ти пука) Тук може да се замсилиш от време на време то не са паяци, змии едни хлебарки летящи по 10 см...в океана акули...., жилещи медузи ама яко жилят, отровни медузи....което не пречи ти пак да се набутваш между шамарите щото не издържаш, искаш да се кефиш на природата обаче имаш едно на ум.!

              На мен мечтата ми беше да си намеря бачкане в Барселона обаче не се склучи пак ще пробвам. В Австралия е ужасно прекалено дисциплинирано за мен....
              Дано да остане в България по нормално положението...че като гледам как разрушават по най безцеремонен начин всичко....без да се мисли за последствията - лошо!

              А за мотора)) знам че е старо поколение...Този го взех тук съвсем скоро...искам да вляза във форма за да преценя добре.... Около мен всичко живо е със стартери и с разни модерни машини. На мен основния довод ми беше че ХР-а не се нуждае от кой знае колко специализирана поддръжка....Тук ремонтните работи са ужасно скъпи - и затова реших да взема такъв- осен това със стария ХР 250 ми е било адски добре като колело беше в сравнение с този....Продължавам да си мсиля аз накрая да си взема един цвай тактер...или по модерен 4 тактов мотор...но по натам...Бих си взел CRF250X...Но ме притеснява че спортния му характер и поддръжка може да ми дойдат в повече Ще видим....
              Pepimots - Кажи как е в Испания...да не се замозалъгвам аз, че нали знаеш човек как си създава лесно погрешна представа (Ако искаш може и на лични да пишеш да не досаждаме на хората тук)
              Пак ще разправям....
              [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

              Коментар


              • #8
                До: Поздрави от Австралия

                За ЦРФ не се притесняваи 250 не е толкова сериозен мотор колкото си мислиш ,но в съштото време не значи че не е опчсен.Какво да ти кажа за Испания аз съм почти от 9 години и да ти кажа че преди 4 5 години брше много по добре.Много румънци много латино американци,а и работа няма толкова като преди зависи и какво разбираш и колко искаш да работиш.Не искам да те лъжа ,но там където си се ориентирал Барселона маи е по добре.Аз съм в Мадрид и тук е ужас от латино и румънци,много са нахални а румънците много от тях само крадат и за това като цяло ни се носи лоша слава на хората от Източна Европа.От както съм тука работя само в сервизи за коли и като хоби моторите.Заплатите са от 1200 до1600 но разбирасе зависи къде работиш.Иначе вече не е така трудно с документите.Абе обшто взето аз например оште 2 3 години и мисля да се прибирам в БГ.Но и никога не се знае.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #9
                  До: Поздрави от Австралия

                  Продължавам да си мсиля аз накрая да си взема един цвай тактер...

                  ...ха...топло..направо горещо ..взимай едно ехс200 ..за австралия е малко по различен от европейския..но-малко по голям му е резервоара и още други дребни разлики ...


                  ПП. а..мацката с тебе ли е ..няма ли и за нея да взимаш нещо моторче там?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Поздрави от Австралия

                    ХАХАХАХ Тука е мацката бе как без нея)!!! Тихо че ако чуе пак ще се разбучи)) И без тва ми навива само...Аз съм забравила да карам...кога ще имам пак мотор....мани мани)) ама ще го измислим и за нея де...
                    В интерес на истината тук КТМ и Ямаха са ужасно популярни.... карат доста и по екзотични мотори....SHERCO....GAS GAS... HUSABERG.... и така натам...
                    Ама за двутактовия си мисля също... в смисъл не искам да ограничавам мсиленето си в една поскоа....приемам варианти...Само тва дето с цвай тактера като че ли не мога да си пътувам на дълго...ама пък са аз искам и....душата в рая.....
                    Трябва да пробвам да покарам двутактов....че аз съм карал само една Гилера ..първия ми мотор...ама той няма нищо общо с тия пили дето вие ги карате....
                    Аааа карал съм и една кросова Гилера веднъж...беше 125..считай че едва се държах отгоре...стори ми се ужасно нервна,....) и така...
                    [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X