Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маршрути около София

Свий
X

• Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

• Маршрути около София

може ли някои да ми каже трак за ендуро около софия някъде от към кв. гоце делчев но да не е много екстриим че сега прохождам в този спорт. Благодаря ви предварително.
    Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

До: маршрути около софия

Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
    може ли някои да ми каже трак за ендуро около софия някъде от към кв. гоце делчев но да не е много екстриим че сега прохождам в този спорт. Благодаря ви предварително.
    само и аз да те питам каде по точно е този кв.гоце делчев а игума имаш ли (рошава де)
    В ГОРАТА Е ИГРАТА

Коментар

До: Маршрути около София

Я, и аз съм от тоя квартал и аз съм начинаещ. Дай да ходим някой ден да покараме. Какъв мотор караш?
      [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

Коментар

Толкова много теми за маршрути има във форума, порови се, харесай си някой и ако няма достатъчно инфо, чак тогава питай. Аз също съм горе-долу начинаещ, обичам да карам по Стара Планина... там е супер има сякакви видове тракове, и екстремни пътеки и черни пътища, ако ти допада предложението ми, свържи се с мен може да те поразведа малко...
        KTM Fen

Коментар

Даниеле не си съвсем прав специално эа витоша почти не се намират тракове в нашият форум. Аэ мога да ви споделя няколко трака но са от Пернишката страна на витоша Ако ви интересуват свиркайте
          KAWASAKI Let the good times roll

Коментар

Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
            Даниеле не си съвсем прав специално эа витоша почти не се намират тракове в нашият форум. Аэ мога да ви споделя няколко трака но са от Пернишката страна на витоша Ако ви интересуват свиркайте