Здравейте.
Когато някой иска да си купи ендуро и попита:"какъв мотор да си купя" се започва дилемата...В повече от случаите се набляга на теглото на мотора,което според мен си е нормално.
Чел съм спецификации на най-масовите модели ендура/от 250см3 до 800см/и сухото тегло примерно на DR600,650,ХТ600,ХL600,NX650,KLR600,650 варира от 146кг. до176кг.При 250 кубиковите теглото е около 120кг.КЛР600 го пишат по сайтовете,че е 155кг с маслото и бензина,а повечето коментари за него във форума е,че бил "туч"...
Въпросът ми е кой масов модел 600-650 кубиково ендуро/1987г-1999г/ е сравнително лек и удобен за по-тежки терени?
Когато някой иска да си купи ендуро и попита:"какъв мотор да си купя" се започва дилемата...В повече от случаите се набляга на теглото на мотора,което според мен си е нормално.
Чел съм спецификации на най-масовите модели ендура/от 250см3 до 800см/и сухото тегло примерно на DR600,650,ХТ600,ХL600,NX650,KLR600,650 варира от 146кг. до176кг.При 250 кубиковите теглото е около 120кг.КЛР600 го пишат по сайтовете,че е 155кг с маслото и бензина,а повечето коментари за него във форума е,че бил "туч"...
Въпросът ми е кой масов модел 600-650 кубиково ендуро/1987г-1999г/ е сравнително лек и удобен за по-тежки терени?
Коментар