Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Балканче / кросарче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Балканче / кросарче

    Здравейте,
    Преди няколко дена ми хрумна една ,хммм може би малко странна идея ,а именно да си направя балканче-кросарче . Идеята ми е да бъде със предница от Симсон ,но незнам как да я удължа ,мислех да направя пурии и да ги свържа по някакъв начин. Другият проблем е задната вилка , трябва да я сваля цялата на долу и след това да изтегля амортисьорите , по този начин ще скъся разтоянието и ще се вдигне допълнително .
    Сега да минем към двигателя / как да му увелича мощността . Мислех 3-ти шлаиф + ново бутало и сегменти + шлайф на главата също така си мислех за задна капла от карпати и малко по голяма зъпчатка ( 4/5 зъба ) Ако някой има идей с радост бих го излушал ( моляви не ми казвайте да сменям двигателя държа да бъде балканче)

    Ами това е засега като почна да режа и правя ще кача снимки
    Land Rover Freelander 1,8i

  • #2
    От: Балканче / кросарче

    Преди 5 години и аз карах подобен "агрегат"! Идеята е обречена от самото начало! Аз сложих единствено мноооого голям венец отзад за да си правя разни качвания! Карал съм и на крос трасето в село, но веднъж като карах там и на първата обиколка към края блокира! Бях сложил по-малко масло (10 мл. на 1 л.) От тогава си седи така захвърлено! Иначе имам интересен клип как качвам прословутия комин (с малко буане )!
    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

    Коментар


    • #3
      От: Балканче / кросарче

      Хмм ами засега съм решил да го направя ( да опитам) пък ако се запаля може да си взема мотор , но засега съм решил да е точно този - това е първият мотор на който съм се качвал и просто реших да си припомня тези моменти бях 3-ти клас, но паднах и майка ми отсече, че мотора трябва да се продаде и ... ето ме сега.
      Land Rover Freelander 1,8i

      Коментар


      • #4
        От: Балканче / кросарче

        За първо време олекоти вала,3-ти ремонт бутало.Един познат беше накарал двигател на балкан да върви ДОСТА пповече от симсон,даже като го погледнеш не можеш да повярваш че е балкан-нито двигателят нито рамката.за двигателят се сещам че вала беше олекотен,биелата ако не се лъжа беше от симсон с50 , с риза от балкан а с цилиндър от симсон с51,така мисля че му вдигаше кубиците.Тръбичката от карбураторът към цилиндъра беше полирана от вътре,не знам защо,главата беше от карпати,картерите се режат отдолу имат "кухини" и там имат едни излишни стени и като се махнат така двигателят не загрява толкова и не затяга и се охлажда по добре и още много други неща...Свидетел съм как това "чудо" вървеше с 90 и се "режеше" страшно много.Но пак казвам беше зверски преправено.Ако се сетя нещо друго ще пиша,а ако някой може да изскочи със снимка на картер на Балкан 50 ще ти покажа къде се реже,защото някой сигурно ще каже "как ще режеш картера,ти луд ли си" просто балкана си има такъв излишен сектор,който освен да загрява излишно двигателя никаква друга цел няма...

        Коментар


        • #5
          От: Балканче / кросарче

          Ако наистина искаш да стане мощно сложи цилиндър,бутало сегменти от Симсон можеш също така да сложиш задна капла от балкан 75 16 цолова предна вилка не сам сигурен какво можеш съчмени скорости задължително ако искаш да не ги правиш постоянно и после всичко зависи от теб... добра центровка хубава бубина нагласен карбуратор и ако имаш излишни пари 1 хубава свещ. Мисля,че така ще стане много по бързо

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X