Ето какво намерих в един форум,мисля че ще е интересно!
Goblin
Full Member
***
Re: Изненадата от Kawasaki
« Отговор #4 -: октомври 07, 2006, 11:00:09 »
Ми нямаш проблем Very Happy
Ето ти превод набързо набързо, на статията. Тя продължава до средата на втора страница, после следва PR представянето което няма какво да го превеждам.
"Вече е официално. Кавазаки представи оффроудния KLX 450R, и въпреки че на теория се води 2008 модел, ще можете да го намерите при дилъра си през февруари или март, цената ще е ясна най-вероятно през януари. Машината не е просто KXF 450 с фар - направени са много промени които я карат да изглежда готова за офроуд състезания. Сигурно си спомняте че по време на годишният ни "24 часа инквизиция" тест си дадохме сметка че колкото и да е добър KX-F за ендуро с леки промени, някои неща не се импровизират и си искат пипане от завода ако искате да имате истински офроуд бръснач.
Много харесахме начина по който кросарката винаги намираше сцепление с почвата, и имаме чувството че Кавазаки ще продължи в същия дух, и дори ще подобри тенденцията в KLX-а. Двигателя е пипнат за повече мощност при ниски и средни обороти. Не ни свърта да се качим на тази машинка за да проверим дали Кавазаки ще продължат с хубавия навик да произвеждат мотори които успяват да превръщат всичката си мощност в движение без да боксуват.
Как смятат от Кавазаки да се справят с тази задача ? Мотора се различава от кросовата версия с променени повдигане и времетраене на отварянето на клапаните, и маховика е предполагаемо два пъти по-тежък от кросовия. Кривката на ауспуха е по-дълга, което не само подобрява мощността при ниски обороти, но прави мотора и по-тих. Това се комбинира с петстепенна скоростна кутия със специфични за офроуд предавателни числа (по-дълги). Повечето от нас така или иначе се радваме да видим петскоростна кутия и при новия кросов вариант, а за офроуд петте скорости са си направо задължителни за да е поливалентна машината.
Най-хубавата новина е че да, моторът идва с вълшебното копче - електрически стартер. Повечето от нас харесват тази опция, а тези които не я харесват просто се учат прекалено бавно Smile
Най-добрата новина пък за жителите на Калифорния е че с простото добавяне на искроуловител машината ще е легална за каране и в техния щат въпреки по-строгите норми за замърсяване.
Както всички знаем, офроудките навъртат повече часове от мотокросовите си роднини - по новия KLX има и някои промени които ще му помогнат да се износи по-бавно от кросак. Запазени са титаниевите всмукателни клапани на кросовия събрат, но изпускателните стават стоманени. Добавен е и разширителен съд за охладителната течност за тези бавни участъци които всички познаваме, където четиритактовите мотори прегряват толкова лесно. Моторът съсшо идва серийно оборудван с O-Ring верига.
Окачването е същото като на кросака. Лично ние харесваме Kayaba AOS вилката, а Кавазаки е променил клапите във вилката към офроуд реглаж. Целта е била да се получи изключително лесен за каране мотор, както и да отговаря на обичайните изисквания - меко возене, без удряне на дъно. Вилката идва с ниско-фрикционни семеринги, но DLC (Diamond Like Coating) покритието с което 2007 кросака е серийно оборудван тук липсва.
Целта на работата по рамката е била да се направят реакциите и еднакви с тези на окачването. Кавазаки са направили рамката така че мотора да се кара леко и да е маневрен. Много ни хареса резултата постигнат с кросака на писта, и нямаме търпение да видим как се прилага същата тази философия към офроуда.
Другите промени насочени към комфорт включват по-широка седалка чиято горна част (но не и страничните) е от по-грапав материал за повече сцепление, както и 18 цолово задно колело което ще донесе и комфорт и сцепление.
KLX-а идва с цифрова инструментация която вкючва скоростомер, двоен дневен километраж и километраж и часовник. Резервоара е 8 литров, кранчето на бензина е с резерва и има преливник който пречи да се излива бензин, в съответствие с новите норми.
Резервата е за тези които не могат да си планират пътя или имат навика да се губят, разбира се. Ние такива проблеми нямаме, но сме доволни че Кавазаки са помислили за вас останалите.
До тук всичко точно, докато не огледахме от близо фара който в диплянката е описан като "олекотен". Фара е 35 вата и е компактен. С нетърпение чакаме да видим как ще работи този "олекотен" фар, но сме готови да добавим няколко грама в замяна на силен фар който не е лек, вместо да се кьоравим с "олекотен" фар. Светна ли ви сега ?
Не сме карали още мотора за това ще си останем скептични по въпроса, но няма и да подхождаме с недоверие, предвид че в последно време моторите на Кавазаки нямат грешка.
От фирмата са махнали и отворите по пластмасите. На кросака са нужни за повече въздух, но на офроуд най-много да вкарат вода във въздушния тракт. Радваме се че от Кавазаки са направили тази стъпка - така няма да се налага да облепваме всички отвърстия със скоч. Моторът също идва с картерна защита и и защита на двигателя от двете страни.
Оставяме PR досието на Кавазаки да приключи темата с повдигнат дух, а от наша страна единственото което можем да кажем е че ни сърбят ръчичките да го пробваме този мотор."
Следва PR досието на Кавазаки (от средата на втора страница нататък, "Kawasaki, take it away"), което в общи линии е същата песен на нов глас,
Goblin
Full Member
***
Re: Изненадата от Kawasaki
« Отговор #4 -: октомври 07, 2006, 11:00:09 »
Ми нямаш проблем Very Happy
Ето ти превод набързо набързо, на статията. Тя продължава до средата на втора страница, после следва PR представянето което няма какво да го превеждам.
"Вече е официално. Кавазаки представи оффроудния KLX 450R, и въпреки че на теория се води 2008 модел, ще можете да го намерите при дилъра си през февруари или март, цената ще е ясна най-вероятно през януари. Машината не е просто KXF 450 с фар - направени са много промени които я карат да изглежда готова за офроуд състезания. Сигурно си спомняте че по време на годишният ни "24 часа инквизиция" тест си дадохме сметка че колкото и да е добър KX-F за ендуро с леки промени, някои неща не се импровизират и си искат пипане от завода ако искате да имате истински офроуд бръснач.
Много харесахме начина по който кросарката винаги намираше сцепление с почвата, и имаме чувството че Кавазаки ще продължи в същия дух, и дори ще подобри тенденцията в KLX-а. Двигателя е пипнат за повече мощност при ниски и средни обороти. Не ни свърта да се качим на тази машинка за да проверим дали Кавазаки ще продължат с хубавия навик да произвеждат мотори които успяват да превръщат всичката си мощност в движение без да боксуват.
Как смятат от Кавазаки да се справят с тази задача ? Мотора се различава от кросовата версия с променени повдигане и времетраене на отварянето на клапаните, и маховика е предполагаемо два пъти по-тежък от кросовия. Кривката на ауспуха е по-дълга, което не само подобрява мощността при ниски обороти, но прави мотора и по-тих. Това се комбинира с петстепенна скоростна кутия със специфични за офроуд предавателни числа (по-дълги). Повечето от нас така или иначе се радваме да видим петскоростна кутия и при новия кросов вариант, а за офроуд петте скорости са си направо задължителни за да е поливалентна машината.
Най-хубавата новина е че да, моторът идва с вълшебното копче - електрически стартер. Повечето от нас харесват тази опция, а тези които не я харесват просто се учат прекалено бавно Smile
Най-добрата новина пък за жителите на Калифорния е че с простото добавяне на искроуловител машината ще е легална за каране и в техния щат въпреки по-строгите норми за замърсяване.
Както всички знаем, офроудките навъртат повече часове от мотокросовите си роднини - по новия KLX има и някои промени които ще му помогнат да се износи по-бавно от кросак. Запазени са титаниевите всмукателни клапани на кросовия събрат, но изпускателните стават стоманени. Добавен е и разширителен съд за охладителната течност за тези бавни участъци които всички познаваме, където четиритактовите мотори прегряват толкова лесно. Моторът съсшо идва серийно оборудван с O-Ring верига.
Окачването е същото като на кросака. Лично ние харесваме Kayaba AOS вилката, а Кавазаки е променил клапите във вилката към офроуд реглаж. Целта е била да се получи изключително лесен за каране мотор, както и да отговаря на обичайните изисквания - меко возене, без удряне на дъно. Вилката идва с ниско-фрикционни семеринги, но DLC (Diamond Like Coating) покритието с което 2007 кросака е серийно оборудван тук липсва.
Целта на работата по рамката е била да се направят реакциите и еднакви с тези на окачването. Кавазаки са направили рамката така че мотора да се кара леко и да е маневрен. Много ни хареса резултата постигнат с кросака на писта, и нямаме търпение да видим как се прилага същата тази философия към офроуда.
Другите промени насочени към комфорт включват по-широка седалка чиято горна част (но не и страничните) е от по-грапав материал за повече сцепление, както и 18 цолово задно колело което ще донесе и комфорт и сцепление.
KLX-а идва с цифрова инструментация която вкючва скоростомер, двоен дневен километраж и километраж и часовник. Резервоара е 8 литров, кранчето на бензина е с резерва и има преливник който пречи да се излива бензин, в съответствие с новите норми.
Резервата е за тези които не могат да си планират пътя или имат навика да се губят, разбира се. Ние такива проблеми нямаме, но сме доволни че Кавазаки са помислили за вас останалите.
До тук всичко точно, докато не огледахме от близо фара който в диплянката е описан като "олекотен". Фара е 35 вата и е компактен. С нетърпение чакаме да видим как ще работи този "олекотен" фар, но сме готови да добавим няколко грама в замяна на силен фар който не е лек, вместо да се кьоравим с "олекотен" фар. Светна ли ви сега ?
Не сме карали още мотора за това ще си останем скептични по въпроса, но няма и да подхождаме с недоверие, предвид че в последно време моторите на Кавазаки нямат грешка.
От фирмата са махнали и отворите по пластмасите. На кросака са нужни за повече въздух, но на офроуд най-много да вкарат вода във въздушния тракт. Радваме се че от Кавазаки са направили тази стъпка - така няма да се налага да облепваме всички отвърстия със скоч. Моторът също идва с картерна защита и и защита на двигателя от двете страни.
Оставяме PR досието на Кавазаки да приключи темата с повдигнат дух, а от наша страна единственото което можем да кажем е че ни сърбят ръчичките да го пробваме този мотор."
Следва PR досието на Кавазаки (от средата на втора страница нататък, "Kawasaki, take it away"), което в общи линии е същата песен на нов глас,
Коментар