Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XL 350 или DR 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • XL 350 или DR 250

    Върти ми се една такава съпоставка между тези два мотора - кое е по-добре да си купи човек
    Хонда ХЛ 350 от 1986-88 или Сузуки ДР 250 1994-96

    Основният ми въпрос е дали конструктивно двегателя и най-вече окачването на Хондата дали технологично и като характеристики може да се сравнява с това на Сузукито.

    От една страна по-новото си е по-ново, но ще струва и по-скъпо.

    Хондата е по-старичка, но с по-голям двигател, който може да се види дали е в добро състояние.

    Карал съм ХЛ 250 и ДР 250 по 1-2 кръгчета и Хондата ми се стори по-управляема, но предполагам, че беше защото беше ниска като за момиченце, а ДР-а беше навирен докрай. Това, което ми направи впечатление от пръв поглед е, че на Сузукито коловене на предницата са доста по-дебели от тези на Хондата...

    помагайте ако имате пряки впечатления има ли разлики във вървенето (двигател, скорости) и окачването на тези две машини (или други подобни)
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    Време за реклама....
    Сузуки ДР250 РС и най-доброто за един не съвсем начинаещ ендураджия. Не много висок, хубаво окачване за разходки (не за големи скокове) и изключително контрулируема мощ! Моторът със сигурност е по елегантен от ХЛ350, което допринася за комфорта при карането. Двигателят е също много издържлив и непретенциозен. Абе мотор мечта
    Случайно знам да се продава един на промоционална зимна цена в момента , ако те интересува пиши ми ЛС.
    No bike - no fun!

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Dido_DR
      Случайно знам да се продава един на промоционална зимна цена в момента , ако те интересува пиши ми ЛС.
      И аз така...
      Другото по принцип за мотора, Дидо ти го каза.

      Коментар


      • #4
        Фенове САМО XL.
        Бех изказал мнение преди време за XL350 и XR250 но Сабин каза че човека който пита за XR250 нямало да се катери по пистите на Ястребец и аз спрях с коментарите .
        Но ако искате може да ги пробвате в Самоков два мотора.
        XL350 който беше мой до преди 4 месеца и DR250 който е на приятел и го продава.
        Разликата е ОГРОМНА в полза на XL-а .
        Аз го продадох така че не му правя реклама а и новия собственик не го ПРОДАВА но с удоволствие ще го даде да го пробвате.
        Всъщност на 350-ката не е ремонтирано нищо - вече ще станат 3 години освен клапаните(реглаж) и смена на семерингите на колците в МОТОБУМ.

        Коментар


        • #5
          Друг е вапроса че аз взех мотора с перфектен двигател.

          Коментар


          • #6
            Хонда ХЛ 350 от 1986-88 или Сузуки ДР 250 1994-96
            аз лично мисля че като цяло сузукито от тези два варианта е по добрият
            все пак е доста по нов и модерен мотор
            цените им са горе долу едни и същи
            а може да намерите такова сузуки на под 7000км за същите пари които ще ви искат за хл350 на 50 000км
            а и тези хл ки вече са доста дъртички верно пондата си хонда ама...
            повечето от тези сузита имат и стартер
            и много по свеж и модерен вид
            а и не се развалят чак толкоз много колкото си мислите
            хл а трябва да е някакъв много запазен и в перфектно състояние за да си заслужава
            ако искате да го ползвате за по далечни разстояния и за мототуризъм вземете хл а но ако ще карате ендуро из гората по добре др а
            а още по добре е нито едно от двете ами някой читав кдх200-220 или срм250

            Коментар


            • #7
              Определено нито ДР-а, нито ХЛ-а са за истинско ендуро
              И двата мотора са тежки и тромави за по-голям екстрийм.
              Прав е Митков, че по-добре в такъв случай е един лек двутактов, отколкото тези морално остарели бангии. ДР серията е издържлива, но лошо направена от към маневреност и е с високо разположена тежест, което я прави тромава за по-тежък off road.
              Виж, серията DRZ вече е един много по-съвременен мотор, макар за мен и той да има слабости, но тук вече говорим и за друга цена
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                То и аз имам мерак за ЦРФ като на адаша Хаджиев
                ама нямам паричките ...

                клоня към 4-тактовите, защото карам много градско - почти всеки ден, когато е топло. Карах на ЩурбанФюрера Кавазакито КДХ 1-2 седмици ... не можах да го накарам да гори под 7 / 100 бензинец ... може би защото и аз му тежа ...

                Така или иначе съм повече турист отколкото състезател и това ще ми е първото ендуро...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от tatkobarba
                  То и аз имам мерак за ЦРФ като на адаша Хаджиев
                  ама нямам паричките ...

                  Тatkobarba, сега ще ти тегля едно конско.
                  Който търси - намира.
                  Аз също бях се изхарчил до стотинка, тъй като правих 2 заведения и кухня по изисквания на ЕС, но меракът ми беше голям и отскочих до банката за кредит.
                  Извод: Значи нямаш достатъчно желание!
                  ------------------------------
                  Щом караш и много градско, вземи DR.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Абе, то и аз имам разни мераци, но и имам правило - кинти на заем, никогаш.

                    Явно на някои хора им се разваля сънят, ако дължат пари. То, вярно, че най-добре се работи с чужди средства, ама...

                    А KDXът горял много... Айде да не казвам, като съм карал колата зад него по булевардите, колко ми е показвал спидометърът.

                    Коментар


                    • #11
                      Определено Жоро чак толкова желание като за ЦРФ няма да намеря ... виж като апетита ми дойде с яденето - ще го мисля - засега нещо дето ми е повече по джоба, че още ме парят едни спомени по "избягали коне" ...

                      Както се развиваще една теза от "джипарите" - "човек трабва да кара такава кола, че да може да я плати 2 пъти във всеки един момент" - ти си преценил, че може да си го позволиш ... аз преценям, че не мога (и без друго вече от 2-3 банки ме търсят )
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от tatkobarba
                        Кавазакито КДХ 1-2 седмици ... не можах да го накарам да гори под 7 / 100 бензинец ... може би защото и аз му тежа ...
                        този кдх двутактов ли е ?, че харчи 7...
                        питам защото тенерето никога не ми е качвало над 5/100 а сегашния тролей :-) kawa ZX-10 не ми е горял градско над 7/100 а на магистрала 6/100 с средна скорост 140 - 150...
                        LZ1RED

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от redair
                          Първоначално публикуван от tatkobarba
                          Кавазакито КДХ 1-2 седмици ... не можах да го накарам да гори под 7 / 100 бензинец ... може би защото и аз му тежа ...
                          този кдх двутактов ли е ?, че харчи 7...
                          питам защото тенерето никога не ми е качвало над 5/100 а сегашния тролей :-) kawa ZX-10 не ми е горял градско над 7/100 а на магистрала 6/100 с средна скорост 140 - 150...
                          Определено е двутактов ...

                          А ти с Тенерето като си имал такъв разход ... и особено ако "Тролеят" гори толкова малко - трябва да си най-щастливият човек

                          Повечето познати дато карат такива тролеи горят 1-2 литра повече от теб

                          Колко кобили е тоя ЗХ? моделът преди ЗЗР? или е ЗХ-10Р
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #14
                            za predpochitane e dr250s.za xl350 mnogo trudno se namirat chasti.ako ti popadne suzuki vzimai go.tova e motora!

                            Коментар


                            • #15
                              несъм карал XL, но мога да кажа за тия DR-и от 96-97 че е много много добър мотор,
                              лично съм карал такъв няколко пъти и мотора се кара адски лесно, много маневрен е и с много хубаво окачване, двигателя му мърка, работи много мазно и гладко, просто е удоволствие да се кара този мотор, Дидо е на същото мнение!

                              наистина непретенциозен и дуракоустойчив, а и за тия 250 кубика върви повече от добре, потегля плавно и ускорява равномерно, не умаря при каране и изобщо не е тежък !!!

                              мотора определено си заслужава
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X