Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ктм 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Така е човек трябва да трупа опит с различни мотори за да добие ясна представа за нещата
    само дето се отразява лошо на джоба така че сваляй от цената колкото може на граница с наглоста
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #32
      няма страшно. ако наистина мотора е добре запазен няма да има нужда от постоянни ремонти, макар да е стар модел.
      важното е основните неща да са му наред - двигател, окачване и спирачки. другото се оправя лесно.
      ако цилиндъра е с допълнително правена втулка и буталото е от някой друг мотор тогава може да имаш сериозни проблеми защото това е признак че е каран МНОГО и вече е за скрап
      ако е същия от снимката - има оригинален вид и може и да го бива.
      моя КТМ го бях взел за 1000лв. смених му буталото и го карах доста време без никакви проблеми.
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #33
        Цилиндърът си е на никасил. Няма набивана риза
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Dimitar
          важното е основните неща да са му наред - двигател, окачване и спирачки. другото се оправя лесно.
          Митак, ми той двутактовият от 80-те години май друго няма
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #35
            От кросарките съм имал само РМ250 и ми се струва по-лек.
            Вървежът май е на едно ниво, но КТМа е по- рязък. Със спирането обаче, нещата са в полза на РМа
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
              Митак, ми той двутактовият от 80-те години май друго няма
              Как да няма - ами фар, седалка, калници, стъпенки и квото друго се сетиш
              Между другото има дреболии по мотора дето могат да ти отровят нервите ако са счупени или изобщо липсват. Например някое нестандартно болтче
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Scrapheap
                Със спирането обаче, нещата са в полза на РМа
                еми няма начин особено ако се намокрят и барабаните съвсем няма да спира
                "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                MG Racing Team

                Коментар


                • #38
                  Абе преди имах и КЛР600, които и със сухи дискове спираше доста кофти, така, че съм свикнал
                  Повече ме притеснява, че съединителят е по-твърд от на ИЖ...
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    Може да е от жилото ако е ръждясало и клеясало немож го стисна съединителя
                    скоро имах такъв случай с едно тт толкова ръждясало жило не бях виждал
                    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                    MG Racing Team

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от Scrapheap
                      Може и така да е, но как да зная, преди да съм се опарил
                      Моторът е много малко каран и определено е в добро състояние.
                      Освен това е доста рязък, което ме кефи
                      КЕФА ЦЕНА НЯМА, купваи го и даваи газ.
                      много разбирам !!!

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Scrapheap
                        Абе преди имах и КЛР600, които и със сухи дискове спираше доста кофти, така, че съм свикнал
                        Повече ме притеснява, че съединителят е по-твърд от на ИЖ...
                        Сваляш жилото на съединителя и го промиваш хубаво с бензин. После го смазваш с тънко масло и като го сложиш трябва да работи по-леко.
                        Успех!
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #42
                          Не е от жилото. То си е Чисто и се движи ОК.
                          Самите пружини са мноо твърди. Почвам да свиквам
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            Не е от жилото. То си е Чисто и се движи ОК.
                            Самите пружини са мноо твърди. Почвам да свиквам
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              Ммм-да. В сравнение със съединителя на RM-а сигурно е доста по-твърд.
                              Аз като се кача от моя КХ на RM-а на Митков и ми се струва че му е скъсано жилото на съединителя - толко леко се натиска. КХ-а и той иска по-яко стискане, но се свиква
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #45
                                Като позагрее нещата леко се оправят. Ама си мисля да удължа леко лостчето, което задейства съединителя, на което се закача жилото, за да има малко по-голямо рамо. Ходът е достатъчен
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X