Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЧЗ 250 крос или МЗ 251

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЧЗ 250 крос или МЗ 251

    Какво бихте казали за една такава евтина (дали е евтина) алтернатива за ендуро? Доколко стават за гората?
    Предимства и недостатъци?
    Впечатления?

    Аз съм карам МЗ 150 и 251 ама по малко и чужди ...
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    МЗ-то тотално не става за гората, имам си едно такова у нас, и независимо че е със сменена предница(някаква Хонда ендуро),а и не само това съм му сменил, това е най лошия избор. Може би аз съм малко пристрастен, понеже последните 3 години началото на всеки сезон вкарвам по 250-300лв. в мотора и тои никога не тръгва...
    ЧЗ-то е друга история, супер некомфортен мотор, който успее да го кара цял ден(както обикновенно се правят преходите)е кандидат за "най-яко копеле на годината", за сметка на това мотор който е на повече от 20 години върви като откачено, което май е и един от двата му плюса, другият е че и ЧЗ-то като МЗ-то са много евтини за подръжка.

    Коментар


    • #3
      ...

      Ами ... идеята е от време на време да наминавам и в гората ... иначе за пътуване си имам мотор ... турист ... и не бих казал, че и на него мога да седя цял ден ... час-час и половина и следва задължителна почивка ...

      а като разход на гориво как е? и ... колко често се стига до евтините ремонти ...
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        Въпроса е погрешен
        Не може да се сравняват тези два мотора. Твърде различни са.
        Ако трябва да избирам между двата - категорично ЧЗ250 крос. В таз годишния ендуро шампионат вече е доказано че този мотор става за състезания даже.
        Идеята да се кара евтин мотор според мен никак не е лоша. Много хора ще кажат че няма смисъл , но мисля че не е така. В къщи ми се мотае един МZ250ES модел незнам коя година и смятам да му сложа ендуро окачване и някои подобрения за намаляване на теглото. Имах една рамка от ЧЗ125крос но я унищожих с ъглошлайфа, а можеше да свърши хубава работа Лека е и здрава. Двигателя на МЗ-та лежи разглобен в едни кашони и честно казано е много здраво направен. Тия мотори са печелили някакви шестдневки през шестдесетте години на 20 век - това не е за подценяване
        Преди да си купя кросов мотор карах пак един такъв МZ250ЕS (трофи). Сцепих му рамката от скоци обаче двигателя не мръдна.
        Скоро гледах един MZ250ETZ разглобен - не става за екстремни изпълнения.
        Между другото на ЧЗ250 крос мисля че стават бутала от МЗ250 така че поддръжката им е доста евтина.
        Окачването и рамката на ETZ много не стават за офроуд.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          от тия двата може и да стане нещо
          но ако се вземе от кроса рамката и се присади двигателя на мз
          димитър сега си конструира нещо подобно
          иначе чз то бая гори
          а с мз то не може много да се едивее макар че ако ви покажа кви скоци сам правил с такова ако искате ще сканирам няколко снимки и димитър ще ги качи
          мз то съшо много готино върви на задна гума
          то и чз то ама то па много вибрира
          моя савет е да не се занимаваш с тези машини
          ами вече се намират свестни японски по стари модели на много прилични цени
          миналата година например ми изпадна един хонда мтх 200 за 1200лв в перфектно състояние и я взех страхотен мотор хем беше 1984година
          стояха му заводските лепенки дето пише да слагаш каска и т.н.
          много запазен
          работи като часовник а каква проходимост имаше
          сас кросаците не сме минавали през места през които сам минавал с тва моторче ако искате вярваите или питаите димитър
          накрая го продадох пак за съшите пари щото спешно ми потрябва кеш
          намери си нещо такова ще го скъсаш от каране и пак същите пари ще му вземеш

          Коментар


          • #6
            Имам рамка от ЧЗ, предница и задни амортиосьори(газови)и седалка...
            Ама като знам какви проблеми имам със съединителя на моето МЗ, чисто нова кошница сложих и пак превърта...сега е време да сменя коляновиа вал(само той остана)и независимо че МЗ-то ми е на не повече от 20000км.

            Коментар


            • #7
              С риск да се набъркам не където трябва , ще споделя моят скромен картингистки опит с двигателите на МЗ и ЧЗ . МЗ 250 е "куц кон" ! Голям проблем е съединителя , който е сбъркан конструктивно , за МЗ 125 нещата са малко по- различни , но все пак , касетата на съединителя е чугунена и превърта във вътрешните шлици . Навремето ги изработвахме от стомана и слагахме външна касета с дисковете от ЧЗ 125 /516/ кросов , с което си решавахме проблемите . Незнам колко такова Т.Н.Т.М. е изгодно в днешно време , но за мене "игра не стоит свечь" !

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X