Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husaberg 2T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Husaberg 2T

    Така грешката е моя.Не 7 юни ,а 7 юли е дата на която ще се знае всичко.А в най добрия вариант до края на юли ще пристигнат първите мотори тук.Няма да има мотоциклет за проба както в предишни издания благодарение на финансовата криза.Единственото което потвърдиха днес в единственото официално представителство в Мадрид е ,че моторите ще са 250 и 300 2т.Това са двигателите кото ще излезнат.Всочко друго било спекупация в интернет.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #17
      От: Husaberg 2T

      не е баш каквото очаквахме но ..вече са тук

      http://www.husaberg.com/360-View.316...ash=a09bdac346

      ..като го гледам от пръв поглед си е син ктм с малко повече екстри серийно

      Коментар


      • #18
        От: Husaberg 2T

        ..всъщтност оказва се точно така но екстрите са бая повече
        ..мотора е с 6 скорости а не с 5 както ктм..заводски си е оборудван с копчета за кривите на електрониката а предницата е твин чембър затворен тип както е на кросовите ктм и хс моделите...
        серийно е и с е стартер не само 300 то но и 250 то

        ..тоест ..взели са от всички модели на ктм най читавото и са сложили и по нещо от тях си ..мотор за маниаци

        Коментар


        • #19
          От: Husaberg 2T

          Ready to race - 103.1 kg и то за 300 сс модела

          Това се казва тегло Митков, май ще чупиш пак касичката
          Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

          Коментар


          • #20
            От: Husaberg 2T

            Това, което видях от първо око е по-големият челен ъгъл на предницата... Явно предвиждат по-висока скорост. Останалото ме разочарова - надявах се да извадят нещо собствено... Иначе си е класен мотор - спор не може да има.

            Коментар


            • #21
              От: Husaberg 2T

              Marketing = обратното на традиция.

              Husaberg 2T е нещо като "Jaguar дизел комби с предно" а такъв модел съществува от няколко години.

              Като бивш собственик и симпатизант на марката която въведе първия четиритактов двигател спечелил състезание между всичко двутактово, меко казано странно ми е да видя двутактов Berg.

              Мотора няма как да е лош, но предполагам КТМ можеха да пуснат нещо като накичен спешил едишин конкурентен на 2Т ГасГас и ТМ.

              В форума на Husaberg също общото мнение е че е излишен сегмент.


              пп. WTF?!

              Коментар


              • #22
                От: Husaberg 2T

                Може и да си прав колега, ама откакто собственици на Husaberg са КТМ , май правилата са други Традициите не са това което бяха.
                А и аз не виждам нищо лошо в това да пуснат и 2Т мотор, надали това ще им е в някакъв минус, пък времето ще покаже дали е било излишен сегмент или не. Надали ще завземат по-голям пазарен дял при 2Т, защото цената ще е далеч по солена от конкуренцията Husqvarna, GasGas и др. но пък може да се появят доста зарибени мераклии.

                За мен големите очаквания бяха в 2Т ижекциона, но явно ще се наложи да почакаме още
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #23
                  От: Husaberg 2T

                  Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                  Marketing = обратното на традиция.

                  Husaberg 2T е нещо като "Jaguar дизел комби с предно" а такъв модел съществува от няколко години.

                  Като бивш собственик и симпатизант на марката която въведе първия четиритактов двигател спечелил състезание между всичко двутактово, меко казано странно ми е да видя двутактов Berg.

                  Мотора няма как да е лош, но предполагам КТМ можеха да пуснат нещо като накичен спешил едишин конкурентен на 2Т ГасГас и ТМ.

                  В форума на Husaberg също общото мнение е че е излишен сегмент.



                  пп. WTF?!
                  Като настоящ собственик на TM (макар и 96') не виждам нищо общо между двата мотора - единият е с инжекцион, а другият не (карбуратор "Kehin PWK 38" ) / пет срещу шест скорости / Окачване WP срещу Marzochi USD или Sachs Boge (като опция Ohlins). Нещо не виждам никаква конкуренция (може и да не дооценям ситуацията разбира се...) - явно се търсят различни видове клиенти.

                  P.S. - като се загледах сериозно - дори не са сложили инжекцион - Keihin PWK 36S AG

                  P.P.S. Като се загледах дори по-сериозно - 103.5 килограма за Берга срещу 102 (по неофициални данни) за "TM"-а Не го виждам толкова спешъл, но какво пък - не крия, че съм фен на TM
                  Последно редактирано от господин никой; 07-07-10, 10:21. Причина: стилистична корекция

                  Коментар


                  • #24
                    От: Husaberg 2T

                    Моторът ще си има мераклии.
                    Цената му не е по-голяма, а е по-натокан и от 6 дайс модела а ктм
                    Има 6 та скорост
                    Предницата е туин чембър.
                    Резервоарът е по-голям.
                    Има си бутон за кривите серийно.
                    Тройникът е като на специалните модели фрезован.
                    Дори 250-то има серийно монтиран стартер.
                    А цената е по-ниска от на 6 дайс модела ктм... А 6 дейс моделът има просто една различна седалка, пластмаси и оранжево боядисана рама. Аа и по едно желязце да издърпваш по-бързо осите. Срещу екстрите при берга, това си е нищо.
                    Берга 250-то има за поне за над 2000лв екстри отгоре над стандартен ехс250 плюс туин чембър предница.
                    А така могат да привличат и повече интересни състезатели към отборите си.
                    Все пак наистина не е нещо революционно, както си мислехме в началото, но..ще си има купувачи със сигурност.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 08-07-10, 15:17.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Husaberg 2T

                      Готино видео. : )
                      http://www.youtube.com/watch?v=Q0FzSAgEEVM

                      Коментар


                      • #26
                        От: Husaberg 2T

                        И едно приятно видео към темата http://www.youtube.com/watch?v=YM1JqBCo4xw

                        Коментар


                        • #27
                          От: Husaberg 2T

                          Всички очаквахме повече след спекулациите в нета, най-вече инжекциона и копчето за три вида каране - трял, крос и ендуро. ИнАче моделът е готин, няма спор, ама не е нещо революционно. Предимството е, че има стартер, ама то и 2т гас гас също има вече повече от година...
                          Последно редактирано от viki terzieva; 08-07-10, 15:14.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Husaberg 2T

                            Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                            Това, което видях от първо око е по-големият челен ъгъл на предницата...
                            Ъгъла е същия. 300EXC и 250ЕХС също са с 6 скорости или поне така пише в сайта.

                            Увертюра син КъТъМъ, за по-нататък са приготвили хубостите
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #29
                              От: Husaberg 2T

                              Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                              Ъгъла е същия. 300EXC и 250ЕХС също са с 6 скорости или поне така пише в сайта.

                              Увертюра син КъТъМъ, за по-нататък са приготвили хубостите
                              Като казах "по-голям" нямах предвид конкретно да сравнявам с модел/марка - просто ми изглежда по-голям от колкото при повечето ендура. Иначе, че мотора е хубав, хубав е само дето... ами изпитвам точно това, което написа - пускат син KTM, да успокоят страстите. Изглежда сякаш от КТМ са ги изфорсирали да изкарат мотор на всяка цена. Въобще не е това, което очаквах във всеки случай.
                              Последно редактирано от господин никой; 08-07-10, 14:48. Причина: смислова корекция

                              Коментар


                              • #30
                                От: Husaberg 2T

                                Онзи ден бях в сервиза и магазина на Хусаберг за доизкусоряване на амортисьорите на моя мотор и стана дума за 2т модели.Мотора няма да е инжекцион най накрая се рабра,тестовете ще са в едно село до Барселона казвало се Ком.Мотора ще е като един КТМ 6 дена но със сини пластмаси и нищо повече.Нито ще е 230 нито 380 кубика както беше писано по горе.Ще е един КТМ но със сини пласт маси,даже и двигатела няма да е с наклонен цилиндър напред.А инжекциона си остава табу ,поне за сега.Всичко което се говори беше само спекула и фантазии,които дори и аз съм писал.След две седмици мотора вече ще е в магазина и тогава ще ида да го снимам зада го видите наистина.
                                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X