Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да уцеля читав DR?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да уцеля читав DR?

    Моля ви , колеги кажете ми за какво да внимавам при оглед на DR. Кои са им слабите места ? По двг., окачване и т.н. Става дума за SUZUKI DR 650 SE от 96та. Благодаря предварително.
    Прикачени файлове
    ПАНЧО

  • #2
    На по старите модели им е проблемна трета скорост и разпределителният вал.За 96 нямам наблюдения но промените не са драстични така че може би проблемите са идентични.

    Коментар


    • #3
      Колянов вал, разпределителен вал и кобилици, трябва да водиш с теб някой който разбира.Успех

      Коментар


      • #4
        Без да ти го разглобят, едва ли можеш да усетиш нещо, ако е понагласено!
        Ако пали лесно и студен и топъл го вземай, пък каквото стане. Бъркаш в чувала и ... нали знаеш ?!

        Виж му и коловете на предницата, че имат навик да текат !
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          най много страдат от несменяване на маслото ,ако е каран с хубаво масло не би трябвало да има проблеми,слабо място са им и сьединителите,внимавай и за това,
          MG RACING

          Коментар


          • #6
            Вие направо ги искарахте дефектни целите мотори а аз си мислех, че щом не се коментират толкова в форума са едни от най-здравите ендура
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              аз лично съм крайно недоволен от др,имах такъв и то не беше съединител,кобилици,разпределителен вал,бутало сигменти един път ,втори път,лагери в главините направо ми се запали главата,затова като исках съвет какъв мотор да си взема ми предложиха др но тази грешка няма да я повторя, но разбира се това е мое лично мнение.
              MG RACING

              Коментар


              • #8
                И аз се бях надъхал за ДР 250 или 350 ,ама ти май ще ме откажеш

                Коментар


                • #9
                  не,не ,не далеч съм от тази мисъл но моя не беше поддържан та затова иначе ако го вземеш читав мисля че няма да има такива проблеми ако сипваш хубаво масло и го сменяш редовно ОК
                  MG RACING

                  Коментар


                  • #10
                    като е стар и на много километри и неподдържн..ясно е че ще е кофти
                    но иначе като по новички и запазени са добре а цените им са по ниски от тези на конкурентните модели на хонда и кава

                    Коментар


                    • #11
                      Йовко,говорим за ДР 600 и 650.За по малките ДРи мисля че лоши впечатления не са исказвани(поне аз невиждам в старите теми).А иначе е вярно ако моторчето не е поддържано ако ще и ямаха да е ще се счупи

                      Коментар


                      • #12
                        Еми тогава някой,ако има лоши впечатления от по-малките ДР-и 250 и 350 да сподели

                        Коментар


                        • #13
                          Аз от стария се др 600 сьм много доволен като цяло имах пробреми с теч на масло от главата но като преработих всичките резби и сложих хубав силикон на локтаит течовите изчезнаха окончателно . Разпределителният вал беше леко износен но след 9000 км го отворих пак и не беше мръднал да се износва повече карал съм го само с лики моли 15-40 от онова дето има добавка молибденов сълфид

                          Коментар


                          • #14
                            Знае ли някой какви са измененията при 650ccm двг. до 95та , и след това? Освен различните капаци , разбира се.
                            ПАНЧО

                            Коментар


                            • #15
                              Продавам си кончето

                              Ако се интересуваш от ДР-и аз си продавам кончето. Моторчето е в доста добро състояние, 96 година. Ако някой имя интерс моля да заповяда на Л.С.
                              Прикачени файлове
                              КТМ ExC 500

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X