Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля кажете си мнението за тези два мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля кажете си мнението за тези два мотора

    Окей, бих искал да попитам какво мислите за тези два мотора - като за начинаещ. Естествено цената на ново е определяща за мен, предполагам, дадените цени като им се добави данъци, проценти за продаващите и т.н. ще се качи драстично, но все пак ще има смисъл.


    Kawasaki KLX110

    Engine Four-stroke, SOHC, two-valve single
    Displacement 111cc
    Bore x stroke 53.0 x 50.6mm
    Compression ratio 9.5:1
    Cooling Air
    Carburetion Keihin PB18
    Ignition CDI
    Transmission Three-speed with automatic clutch
    Final drive Chain
    Frame Backbone frame, high-tensile steel
    Rake / trail 25.5 degrees / 2.1 in.
    Front suspension / wheel travel 30mm hydraulic telescopic fork / 4.3 in.
    Rear suspension / wheel travel Swingarm with single hydraulic shock / 4.2 in.
    Front tire 2.50x14
    Rear tire 3.00x12
    Front brake / rear brake Mechanical Drum / Mechanical drum
    Overall length 61.2 in.
    Overall width 26.0 in.
    Overall height 37.6
    Ground clearance 7.5 in.
    Seat height 25.6 in.
    Dry weight 141.1 lbs.
    Wheelbase 41.9 in.
    Fuel capacity 1.0 gal.
    Color Lime Green / Black
    Good Timesв„ў Protection Plan 12, 24 or 36 months
    Warranty 6 Months


    2007 TT-R125L/LE

    MSRP*
    $2,799 TT-R125LE (Team Yamaha Blue/White) Available from August 2006
    $2,599 TT-R125L (Team Yamaha Blue/White) Available from August 2006


    Engine
    Type 124cc air-cooled, SOHC 4-stroke single - w/electric start (LE Only)

    Bore x Stroke 54mm x 54mm

    Compression Ratio 10:1

    Carburetion 20mm Mikuni

    Ignition CDI

    Transmission 5-speed w/manual clutch

    Final Drive Chain


    Chassis
    Suspension/Front 30mm (preload adjustable) telescopic fork; 7.1" travel (LE Only)

    Suspension/Rear (Rebound damping adjustable) Single shock; 6.6" travel (LE Only)

    Brakes/Front 220mm Disc

    Brakes/Rear 110mm Drum

    Tires/Front 70/100-19

    Tires/Rear 90/100-16


    Dimensions
    Length 74.2"

    Width 31.3"

    Height 42.7"

    Seat Height 31.7"

    Wheelbase 50"

    Ground Clearance 11.6"

    Dry Weight L Model is 172 lb. -- LE Model is 185 lb.

    Fuel Capacity 1.74 gal.


    Other
    Warranty 90 Day (Limited Factory Warranty)
    Последно редактирано от mitkov; 27-01-07, 20:12.

  • #2
    гоблин от форума може да ти докара първото за около 3000 и нещо
    бях го питал преди време..разбира се чисто ново в сандък

    а за второто..не знам тр да питаш в ямаха колко ще ти искат

    клх 110 то е по като детски мотор но може да се кара и от големи

    а тт-р а е с по голямо шаси като за пълноразмерни хора

    Коментар


    • #3
      Митков, благодаря за информацията. Ще го питам.

      Мда ще го питам, но въпроса ми беше по - скоро дали има смисъл да се купи нов мотор от нисък клас - като нов предполагам поне ще е в по - добро състояние - или да си търся 125 на старо - ако е по - добър.

      Не разбирам много от мотори, повече се занимавах МТБ /моунтин байк/, но взе да не ми стига...
      До колкото видях от материала на Жоро Хаджиев за Шипка терените са много подобни...
      За съжеление едва ли стилът на каране е същия - така, че ще има доста да уча и да падам - това също фактор.
      Един познат ми препоръча CZ, но това май не е наистина умно.

      Общо взето трябва ми мотор който ще издържи на подобен род терен - кози пътеки, хълмове - въобще оф роуд. Не съм по мотокроса. Ще обикалям по горите. Тези ще станат ли? Тежа около 80кг.

      Коментар


      • #4
        Митков - 3000 и нещо какво... ако е лева, направо да поръчвам един
        mr_n00n3, колко си висок? Аз продавм 80cc кавазаки, но моторчето е детско. На мен не ми е особено удобен да го карам права. Страхотен мотор е, но по-скоро е за писта. За ендуро е малко зор да се кара, на някой по-стръмен баир като загуби скорост и гасне веднага. Много се оглеждам за такова моторче - кх 100, но са твърде нови модели и особено в България някой надали ще продава. Цената му е към $3500 в щатите, до тук по-малко от 5000 лв не вярвам да дойде (ако не смятаме транспорта), но нека Гоблин да каже.
        DCRT®

        Коментар


        • #5
          iva_kx, само 189 см съм, така, че се притеснявам и за Kawasaki KLX110, че ще ми е малък...
          Да си търся май 125-ка на старо а?

          Коментар


          • #6
            Абе колега два метра мъж знаеш ли как ще изглежда на клх110?
            Не се излагай ами си вземи една 125-ца за начало макар, че и тя ще ти е малка.
            Успех в търсенето!

            Коментар


            • #7
              KLX-110 е плейбайк - играчка, за разходки из бокса, за учебно моторче за малки деца и т.н. За играчка е супер, може да се наточи доста сериозно откъм двигател и окачване (но тогава вече говорим за луди пари които е неоправдано да ги плаща човек, освен ако вече няма 5 други мотора).

              KLX-125L е малко по-голям, с дискова спирачка отпред и като цяло става за малко по-големи деца, но пак е мъничък.

              За TTR-125 нямам мнение, не ги познавам.

              При всички положения - KLX-110 и 125L не подлежат на регистрация, не са за каране по пътната мрежа, предназначението им просто не е такова.

              А за два метра мъж - стават, ако си решил да играеш в комедия. Имаше едно време един стар филм с Бъд Спенсър, караше едно такова малко моторче с тумбести гуми, беше много сладък
              Последно редактирано от Goblin; 28-01-07, 22:06.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                Хе-хе

                Ами, май така става, благодаря за уточнението...

                Goblin ако можех да си го позволя щях да го направя заради теб /участието в комедия, де..../

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
                  Goblin ако можех да си го позволя щях да го направя заради теб /участието в комедия, де..../
                  Не се притеснявай, аз ще ти дам моя под наем...щом е за комедията
                  Иначе е неповторима гледка близо 200 кила двуметров човек на такъв мотор - като мечката от цирка е Ноо също така съм виждала и картинката как големи хора се мятат по гръб от това моторче, което никак не е шега работа
                  125 крос или 200-220 кубика ендуро ще ти дойдат добре. Хубаво си се ориентирал към КДХ-а. Имаш опит в офроуда, тъй че ще ти е лесно да свикнеш, не се притеснявай че ще ти е силен мотора. Отначало просто трябва да внимаваш повече и да не бързаш (иначе много боли ), другото само ще дойде
                  DCRT®

                  Коментар


                  • #10
                    да едно 125 2 т или 200 ще ти е екстра
                    но като гледам още не си в час с поддръжката за това по добре 200 2т -кдх е добър вариант та дори и ср модела по пътническия..като за начало ще ти е екстра

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X