Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МНЕНИЕ ЗА ХР650 R i L модели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МНЕНИЕ ЗА ХР650 R i L модели

    гледах ги и ми направи впечатление че са много евтини р е 6300 долара а л 5800 долара,какво ще кажете що за мотори сравнено с црф и други мотори за оффроуд
    MG RACING

  • #2
    Ами ЦРФ са много по леки а ХР 650 са си доста тежки мотори
    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
      гледах ги и ми направи впечатление че са много евтини р е 6300 долара а л 5800 долара
      С всички държавни такси, транспортни разходи и печалба за дилъра едва ли класификацията "много ефтини" ще е точна....
      Иначе - голям и здрав мотор.... Въпрос на вкус....

      Коментар


      • #4
        ДА много хора се оплакват от црф а от като ги питаш за хр има само положителни отзиви въпреки теглото им
        MG RACING

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
          ДА много хора се оплакват от црф а от като ги питаш за хр има само положителни отзиви въпреки теглото им

          ами ако прочетеш темата Какво ендуро да избера ще си отговориш на много въпроси.

          Какво значи много хора се оплакват от CRF??? все пак това е състезателен КРОСОВ мотоциклет, и там ремонтите и подмените на части се правят в рамките на часове. XR е ендуро мотоциклет, направен за дълга експлоатация и дълъг живот на двигателя.

          просто няма база за сравнение
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            ОК.
            MG RACING

            Коментар


            • #7
              оплакват се от црф щото мислят че като са дали парите и всичко е ок..
              а то си иска и поддръжка
              тези коне и килограми си имат цена..

              Коментар


              • #8
                да прав си едното е за сметка на друготоыно мойто лично мнение е за хр по тежък но изисква много по малко поддръжкаыно това е мое мнение хр е здрав и надежден мотор който има дълга експлоатация без особини ремонти
                MG RACING

                Коментар


                • #9
                  Хонда имат един лаф - перефразирам - най-важната част на мотора е направена от хартия. Четете си мануалите
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    Двата мотора нямат нищо общо.L-ката е с мотор на Доминатор , а Р-а е с водно охлаждане и въобще друга концепция на двигателя.В "БАХА 1000" не знам някой да е обеждавал скоро с различен от ХР 650 Р мотор,така че това си е истински оффроудър но не е за нашите условия.Иначе тежи към 130-135 кг , а е над 60 к.с.
                    Не бих казал че подръжката на 650 Р е по-различна от тази на другите съвременни race-ендура
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #11
                      Последният победител е с CRF450X. Но XR650R е правен специално за това състезание, рали рейдове, без големи екстреми. Хонда напоследък са се насочили към Щатите, даже не правят сериозен отбор за Дакар?
                      Иначе двата модела са с различни двигатели, карбуратори, окачване...

                      R:

                      ENGINE
                      Engine Type 649cc liquid-cooled dry-sump single-cylinder four-stroke
                      Bore and Stroke 100.0mm x 82.6mm
                      Compression Ratio 10.0:1
                      Valve Train SOHC; four-valve
                      Carburetion Keihin 40mm piston-valve
                      Ignition Solid-state CD with electronic advance

                      DRIVE TRAIN
                      Transmission Five-speed
                      Final Drive #520 O-ring-sealed endless chain; 14T/48T

                      CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES

                      Front Suspension 46mm leading-axle Kayaba cartridge fork with compression- and rebound-damping adjustability; 11.2-inch travel
                      Rear Suspension Pro-Link Kayaba single-shock with spring-preload, compression- and rebound-damping adjustability; 12.1-inch travel
                      Front Brake Single 240mm disc with twin-piston caliper
                      Rear Brake Single 240mm disc with single-piston caliper
                      Front Tire 80/100-21
                      Rear Tire 110/100-18

                      DIMENSIONS
                      Rake 27.8 degrees
                      Trail 111.0mm (4.3 inches)
                      Wheelbase 58.3 inches
                      Seat Height 36.8 inches
                      Ground Clearance 12.0 inches
                      Dry Weight 277.0 pounds
                      Fuel Capacity 2.6 gallons, including 0.5 gallon reserve

                      L:

                      ENGINE
                      Engine Type 644cc air-cooled dry-sump single-cylinder four-stroke
                      Bore and Stroke 100.0mm x 82.0mm
                      Compression Ratio 8.3:1
                      Valve Train SOHC; four-valve RFVC
                      Carburetion 42.5mm diaphragm-type CV
                      Ignition Solid-state CD with electronic advance

                      DRIVE TRAIN
                      Transmission Five-speed
                      Final Drive #520 O-ring-sealed chain; 15T/45T

                      CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES
                      Front Suspension 43mm air-adjustable leading-axle Showa cartridge fork with 16-position compression-damping adjustability; 11.6-inch travel
                      Rear Suspension Pro-Link Showa single-shock with spring-preload, 20-position compression- and 20-position rebound-damping adjustability; 11.0- inch travel
                      Front Brake Single disc with twin-piston caliper
                      Rear Brake Single disc
                      Front Tire 3.00-21
                      Rear Tire 4.60-18

                      DIMENSIONS
                      Rake 27.0 degrees
                      Trail 102.0mm (4.0 inches)
                      Wheelbase 57.3 inches
                      Seat Height 37.0 inches
                      Ground Clearance 13.0 inches
                      Dry Weight 324.0 pounds
                      Fuel Capacity 2.8 gallons, including 0.6-gallon reserve
                      Последно редактирано от Plamen WR; 26-01-07, 20:38.
                      Ride to arrive.

                      Коментар


                      • #12
                        Един наш приятел от клуба имаше XR 650 L. Той кара чудесно и с този мотор на черен път ни късаше с километри. Моторът минава неравностите като лимузина. Веднъж го взех и карах през една току-що дълбоко разорана от трактор угар. Този мотор с такава лекота преминаваше на скорост огромните буци пръст, че направо не можех да повярвам!
                        Но пък когато ставаше въпрос за дори среден по трудност траял, няшият човек направо се връщаше.
                        Така че, всеки мотор според предназначението си.

                        По принцип е вярно, че живота на двигателя на XR 650 е доста по-дълъг при добра подръжка. Обърнете внимание на степента на сгъстяване при тези модели, съответно 10:1 за R модела и едва 8,3:1 на L модела срещу 12,5:1 за CRF 450 и 13:1 за CRF 250 !!!
                        Това е достатъчно показателно.
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          На мен лично Хр ми харесва повече , от CRF , но това си е мое предпочитание . Братовчет ми има страхотен мотор ... тои всъщност е мелез , но е доста добре събран и добре движи , предишния му собственик го е направил за каране на задна гума , но по моя прецека този мотор доста добре би се държал и в гората става съпрос за Доминатор с двигател на ХР 600 , на няколко пъти ми падаше в рацете и мота му се разказваше играта в гората с шосеините гуми ето и малко снимки за да го видите що за звяр е
                          за жалост дугите снимки са много глеми иначе щях и тях да ви ги кача
                          http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                          Коментар


                          • #14
                            Врътнах едно кръгче на един почти нов XR и ми се стори доста муден Вярно е че тежа 95 кг. ама все пак.......... Бавничко набираше и нямаше ряз

                            Коментар


                            • #15
                              Последният победител е с CRF450X
                              Това не го знаех.Сигурно става въпрос за последната "БАХА"
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X