гледах ги и ми направи впечатление че са много евтини р е 6300 долара а л 5800 долара,какво ще кажете що за мотори сравнено с црф и други мотори за оффроуд
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
МНЕНИЕ ЗА ХР650 R i L модели
Свий
X
-
Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнениегледах ги и ми направи впечатление че са много евтини р е 6300 долара а л 5800 долара
Иначе - голям и здрав мотор.... Въпрос на вкус....
Коментар
-
Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнениеДА много хора се оплакват от црф а от като ги питаш за хр има само положителни отзиви въпреки теглото им
ами ако прочетеш темата Какво ендуро да избера ще си отговориш на много въпроси.
Какво значи много хора се оплакват от CRF??? все пак това е състезателен КРОСОВ мотоциклет, и там ремонтите и подмените на части се правят в рамките на часове. XR е ендуро мотоциклет, направен за дълга експлоатация и дълъг живот на двигателя.
просто няма база за сравнениеHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
Двата мотора нямат нищо общо.L-ката е с мотор на Доминатор , а Р-а е с водно охлаждане и въобще друга концепция на двигателя.В "БАХА 1000" не знам някой да е обеждавал скоро с различен от ХР 650 Р мотор,така че това си е истински оффроудър но не е за нашите условия.Иначе тежи към 130-135 кг , а е над 60 к.с.
Не бих казал че подръжката на 650 Р е по-различна от тази на другите съвременни race-ендураoffroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
Последният победител е с CRF450X. Но XR650R е правен специално за това състезание, рали рейдове, без големи екстреми. Хонда напоследък са се насочили към Щатите, даже не правят сериозен отбор за Дакар?
Иначе двата модела са с различни двигатели, карбуратори, окачване...
R:
ENGINE
Engine Type 649cc liquid-cooled dry-sump single-cylinder four-stroke
Bore and Stroke 100.0mm x 82.6mm
Compression Ratio 10.0:1
Valve Train SOHC; four-valve
Carburetion Keihin 40mm piston-valve
Ignition Solid-state CD with electronic advance
DRIVE TRAIN
Transmission Five-speed
Final Drive #520 O-ring-sealed endless chain; 14T/48T
CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES
Front Suspension 46mm leading-axle Kayaba cartridge fork with compression- and rebound-damping adjustability; 11.2-inch travel
Rear Suspension Pro-Link Kayaba single-shock with spring-preload, compression- and rebound-damping adjustability; 12.1-inch travel
Front Brake Single 240mm disc with twin-piston caliper
Rear Brake Single 240mm disc with single-piston caliper
Front Tire 80/100-21
Rear Tire 110/100-18
DIMENSIONS
Rake 27.8 degrees
Trail 111.0mm (4.3 inches)
Wheelbase 58.3 inches
Seat Height 36.8 inches
Ground Clearance 12.0 inches
Dry Weight 277.0 pounds
Fuel Capacity 2.6 gallons, including 0.5 gallon reserve
L:
ENGINE
Engine Type 644cc air-cooled dry-sump single-cylinder four-stroke
Bore and Stroke 100.0mm x 82.0mm
Compression Ratio 8.3:1
Valve Train SOHC; four-valve RFVC
Carburetion 42.5mm diaphragm-type CV
Ignition Solid-state CD with electronic advance
DRIVE TRAIN
Transmission Five-speed
Final Drive #520 O-ring-sealed chain; 15T/45T
CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES
Front Suspension 43mm air-adjustable leading-axle Showa cartridge fork with 16-position compression-damping adjustability; 11.6-inch travel
Rear Suspension Pro-Link Showa single-shock with spring-preload, 20-position compression- and 20-position rebound-damping adjustability; 11.0- inch travel
Front Brake Single disc with twin-piston caliper
Rear Brake Single disc
Front Tire 3.00-21
Rear Tire 4.60-18
DIMENSIONS
Rake 27.0 degrees
Trail 102.0mm (4.0 inches)
Wheelbase 57.3 inches
Seat Height 37.0 inches
Ground Clearance 13.0 inches
Dry Weight 324.0 pounds
Fuel Capacity 2.8 gallons, including 0.6-gallon reserveПоследно редактирано от Plamen WR; 26-01-07, 20:38.Ride to arrive.
Коментар
-
Един наш приятел от клуба имаше XR 650 L. Той кара чудесно и с този мотор на черен път ни късаше с километри. Моторът минава неравностите като лимузина. Веднъж го взех и карах през една току-що дълбоко разорана от трактор угар. Този мотор с такава лекота преминаваше на скорост огромните буци пръст, че направо не можех да повярвам!
Но пък когато ставаше въпрос за дори среден по трудност траял, няшият човек направо се връщаше.
Така че, всеки мотор според предназначението си.
По принцип е вярно, че живота на двигателя на XR 650 е доста по-дълъг при добра подръжка. Обърнете внимание на степента на сгъстяване при тези модели, съответно 10:1 за R модела и едва 8,3:1 на L модела срещу 12,5:1 за CRF 450 и 13:1за CRF 250 !!!
Това е достатъчно показателно.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
На мен лично Хр ми харесва повече , от CRF , но това си е мое предпочитание . Братовчет ми има страхотен мотор ... тои всъщност е мелез , но е доста добре събран и добре движи , предишния му собственик го е направил за каране на задна гума , но по моя прецека този мотор доста добре би се държал и в горатастава съпрос за Доминатор с двигател на ХР 600
, на няколко пъти ми падаше в рацете и мота му се разказваше играта в гората с шосеините гуми
ето и малко снимки за да го видите що за звяр е
за жалост дугите снимки са много глеми иначе щях и тях да ви ги кача
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар