Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husqvarna WR 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Husqvarna WR 250

    Пускам новата тема защото вече съм собственик на такъв мотор и за да можем да пишем и сравняваме всичко онова което можем да кажем и напишем.Мотора ми е слабост от доста време и най накрая реших да си взема такъв мотор ,а и проблема с частити вече е разрешен ,поне тук така че не ме притеснява много.
    По късно ще пусна подробни снимки на мотора и идеите вложени в него ,които не са никак малко и още повече полезни за ендурото.Ето и някоя снимка от мен
    етого хубавеца и братовчет му е до него

    Разликата между двата мотора е точно 10 години.

    На цявт си приличат

    Прикачени файлове
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

  • #2
    До: Husqvarna WR 250

    Днес правих пробата на мотора и и сложих тоива онова зада се започне с обслужването на мотора и за да знам кое как е и има ли некви проблеми.Като цяло мотора ми хареса доста като за годините си и едно съжалявам ,че новите мотори не излизат така серийно с толкова полезни неща по тях без да е нужно после да ги купуваш.Мотора е с подобрени амортисьори и всичко вътре е Олинс,тествани и с много добри отзиви за сега.Мотора се кара много лесно и мога да кажа че не е нито рязък нито пък труден за каране.Теглото е доста под това на Хусаберга и прави удоволствие да го караш.Не ми харесва това че съединитела е със жило ,но и този проблем ще го премахнем.Другото което ми хареса е висичината на мотора с 6 сантиметра е по нисък от Хусаберга и без да се пипат амортисьорите,даже има и ключ за палене серийно корто ми хареса също много.Ето и някой детайл да се види кое що как е
    вече тестван

    приспособление за бързо издтрпване на предната ос,идва серийно.

    сложих и предпазители на предницата

    предпазител на кормилото

    седалката е на реномираната италианска фирма,също серийно

    нов въздушен филтър


    сложих и повдигачи на кормилото и под тях се намират гумените тампони които са като демпфери ,пак серийно идват.


    линковете на задното окачване са с гресьорки,и това е серийно

    обърнете внимание на широчината на мотоциклета,и това било преди 10 години.Заключението ми е че сега моторите се правят само за пари и Пауар каталозите са друга бездънна касичка за хора като нас
    Прикачени файлове
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #3
      До: Husqvarna WR 250

      Ей, кви лачени ти се лепят само... Я, кажи как преборваш жена ти да разписва за такива играчки?

      Коментар


      • #4
        До: Husqvarna WR 250

        Там е лично пространство ,никой няма право да пипа,абе търпиме за сега.Да видим до кога
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • #5
          До: Husqvarna WR 250

          Еми колега какво мога да ти кажа освен честито и много безавариини километри. Кога ли ще мога и аз да яхна един такъв звяр ?
          Христо Нешев:) Скайп - itskata_926050

          Коментар


          • #6
            До: Husqvarna WR 250

            Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
            Я, кажи как преборваш жена ти да разписва за такива играчки?
            С една С класа2010 за "противника" се решава всичко...

            Коментар


            • #7
              До: Husqvarna WR 250

              Продължавам с репортажа за Хускварната.Ето още някое друго подобрение по мотора
              смених задната опашка и стопа с много по малък

              сложих неопренови предпазители на предницата

              нова декорация на мотора

              ръкохватка на съединителя Флекс

              елиминирах целия пакет за мигачи ,клаксон,и пр .


              монтирах,опростени ключета за фар и аварийно спиране на двигателя

              така изглежда мотора отзад с малкия стоп
              неса толкова лоши тези мотори а

              Прикачени файлове
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #8
                До: Husqvarna WR 250

                Единственото което за сега е проблемно е настройката на клапата на ауспуха ,но работим по проблема.Мотора е много силен в ниски и средни режими ,даже прилича на 300 в ниските обороти ,но след средния режим и н началото на високите има една празнота която ме дразни .Там е и тънкоста на настройката на клапата.Ще видим как ще го доизкосорим.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #9
                  До: Husqvarna WR 250

                  Проблема в празнотата която има мотоциклета е в пружината на клапата на ауспуха.Трябва да се сложи по прогресивна и още некви настройки,които аз не знам .Днес го закарах на доктор пак да му довърши лечението което е започнал.Има неща които никога няма да разбереме ние в настройките на тези мотоциклети.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Husqvarna WR 250

                    ..всъщтност нещата не са чак толкова сложни
                    ..клапата променя височината на испускателният отвор ..
                    при повишаване на оборотите ..увеличава и височината му
                    -при някои дизайни на тези клапи обаче-от шибърният тип-самите газове от испускателният отвор при увеличаване на оборотите и съответно и налягането там започват да блъскат кклапата и се стремят да я отворят..да обаче ако я отворят при тези обороти двигателя ще загуби въртящт момент..
                    за това производителите слагат малко по твърда пружина която да ги натиска надолу..
                    да обаче при това положение пък силата на центробежният регулатор идва малко недостатъчна за да отвори клапата на време спрямо оборотите..от там мотора има силни ниски и въртящт момент но ..задържа..оборотите тоест изпускателният отвор идва нисък като за моментните обороти моторът чисти по бавно изгорелите газове и задържа оборотите ..по някое време все пак като вдигне още малко обороти центрубежният регулатор вече генерира достатъчно сила за да преодолее съпротивлението на пружината на клапата..тогава тя рязко отваря и моторът започва да вдига обороти..но това задържане е много досадно в средните..трябва или да караш в ниски или във високи ..или да щипеш постоянно съединителя
                    кофти работа..
                    точно това е трудното в настройката на този тип клапи че пружината задържаща клапата и тази от центробежния регулатор тр да са паснати много добре..което на практика е почти невъзможно да стане ..поне не за дълго време..защото има някои променливи величини..например силата на газовете излизащи ..се променя в зависимост от това дали рязко сте отворили газта или по плавно ..също от настройката на карба..бедната смес помага малко в този случай тъй че карба може да се настрои на средни да е по бедничък да се избегне ефекта но и това е относително
                    ..с времето хващат и нагар клапите и това също променя нещата и съпротивлението им при движение
                    а и пружините омекват с времето а и клапата и осичките и се износват..става манджа
                    въобще 2 тактови мотори с този дизайн на клапите си е беля
                    по прецизни са клапите от типа като на старите кавазаки на хондите , ямахите и ктм ..те нямат тези проблеми и са по прецизни налягането на газовете не им влияе а само оборотите и са заводски нагласени доста добре но пък имат зъбчати механизми и са чуствителни на нагар..т е трябва и те да се чистят редовно

                    ..този шибъров дизайн на клапите има и друг недостатък..обикновенно са така направени особенно на 125 че изпускателният отвор е прекалено голям и сегментите стъпват на много малък процент от обиколката на цилиндъра ..от там се натоварват и термично и механично и се износват бързо

                    ..други модели пък с добър механизъм но с влизане на газовете от към задната страна на цилиндъра а не директно в картера износват бързо пък от навлизането на буклучета директно върху площа на буталото а и от големите отвори там..за това най подходящия дизайн е всмукателя да влиза директно в картера а повер валвето да е с валчета и зъбчатково задвижване
                    Последно редактирано от mitkov; 16-02-10, 09:36.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Husqvarna WR 250

                      Евала Митак,да ти кажа че си най добрия моторис сред аптекарите и най добрия аптекар сред мотористите.Ще видим как ще го доизкосори майстора това нещо или ми остава да си я карам в ниски и полусредни обороти,което не е никак лошо за ендуро или постоянно да я ръчкам тази клапа

                      или пък в краен случай да сложа това
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Husqvarna WR 250

                        ..това няма ли да е скъпичко..това е като амортисьор успокоител за движението на клапата..за пръв път го видях на ерзберг на една хонда и се пулих половин час по него от изненада

                        ..после бях пуснал тема във форума на дирт райдър списанието с заглавие -какво е това-имаше големи бисери

                        ..това вече може би наистина що годе и като се и настрои и би трябвало да върши работа

                        ..гледам и на хускварните заводските за ендуро световното са ги наслагали

                        Коментар


                        • #13
                          До: Husqvarna WR 250

                          Има ли нещо което не знаеш,да точно това е скъпо е 380 евро за това и казах че ще е като последен вариант.Дизайнера на тази част е човека който сега развива ТМ по отношение на двигатели.Нека да видим какво ще направят тук и после ще има коментари по темата.
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X