Здравейте . 
Попаднах на тази интересна статийка в 'dirtrider magazine' за новият двутактов модел на КТМ и реших да се опитам да я преведа , а пък и да обогатим този подфорум с повечко информация за новите модели на най-актуалните марки мотори
===
2010 КТМ 150 ХС - Race Test
Стъпка в правилната посока
от : Jimmy Lewis
снимки : Karel Kramer
Много са случаите , когато ако имаш правилният инструмент на място - това ще ти спести доста главоболия . Новият КТМ 2010 150 ХС , допълва това малко , но важно място в мотоциклетната ниша , като напълно отговаря на горното описание . Този модел е с габаритите на 125 cc по отношение на килограми , но е изпълнен с повече тяга и мощност , което го прави доста привлекателен като избор , защото тук вече става дума за сравнение и конкурентност на четиритактовия си събрат - 250 F .
Моторът е много добър наследник на XC серията . Почти минимално , но същевременно добре 'екипиран' като Off-Road мотоциклет , от фабриката твърдят , че е 'Ready to Race' след покупка от шоурума на представителството .
Но както обикновено , решихме да видим дали ще успеем да опровергаем гореспоменатото твърдение от KTM .

Представянето на 150 ХС се сътоя в Straddleline ORV Park / Вашингтон . Успяхме да се сдобием с KTM-a един ден по - рано , за да го тестваме и изкажем мнение за списанието .
Първото нещо , което направих след като запалих мотора бяха няколко задни гуми , за да усетя съединителя и силата му .
Впечатление прави това , че мотора наистина излиза достатъчно подготвен от завода или с други думи - Ready to race !
Запалва се доста лесно , двигателят е нагласен според средната надморска височина , а отделно се чувства толкова лекичък като никой друг мотор досега.
Теглото му ( на празен резервоар ) е само 93 килограма ! Обемът на резервоара е 11 литра , а гумата е '18 .
Скоростната кутия може да бъде в полу - широко ( semi wide ? ) съотношение или дълго - затворено close ratio ? - вие избирате . Цялостното скоростно съотношение на КТМ-а е снишено до последната скорост . ( Скоростната кутия е с близко предавателно отношение на първите предавки и с по-голяма разлика на предавателното отношение на горните предавки )
Така , че началните скорости са предназначени за по - техническите и напрегнати участъци , a четвърта , пета , шеста скорост са разтеглени за изкарването на по - добър спринт по правите участъци . Разбира се , тук идва да дам коментар и за съединителят - Brembo хидравличен с лесно пренагласяне и страхотен контрол !
Това придава на мотора кросов характер , който може да използва капацитета си и на дълги прави участъци , но така или иначе трябва да бъде вкаран в обороти .

Потеглянето от втора скорост от старт при състезанието не беше никакъв проблем ... до превключването на по - горна скорост KTM-а държеше преднина , но след това по - големите мотори ме изпревариха . 150 кубиковият модел има толкова повече густо от 125 ... трудно е да се опише . Всичко , което притежава 125 кубиковият оранжев мотор на KTM - като надеждност , възхищение го има и 150 , само където е той е по - бърз ! Има доста повече тяга от 125 , която почва от средните обороти . Не е никак муден и е доста конкурентен , като се има в предвид , че не спира да дърпа след подаване на газ , вместо да чувстваш забавяне . Тогава достигаш средните обороти , където мотора започва да изпъква над останалите . Откакто е монтиран по - тежък маховик оборотите не удрят рязко като на SX от предната година , което го прави чудесен за Off-Road . Също така XC дърпа по - добре в максималните обороти от SX , което означава , че можеш да задържаш скоростите малко по - дълго преди превключване . Отделно предната гума се вдига без усилия , когато се наложи да прескачаш някои препятствия като камъни и дърва .


П.С.
Утре ще допреведа цялата статия

Попаднах на тази интересна статийка в 'dirtrider magazine' за новият двутактов модел на КТМ и реших да се опитам да я преведа , а пък и да обогатим този подфорум с повечко информация за новите модели на най-актуалните марки мотори

===
2010 КТМ 150 ХС - Race Test
Стъпка в правилната посока
от : Jimmy Lewis
снимки : Karel Kramer
Много са случаите , когато ако имаш правилният инструмент на място - това ще ти спести доста главоболия . Новият КТМ 2010 150 ХС , допълва това малко , но важно място в мотоциклетната ниша , като напълно отговаря на горното описание . Този модел е с габаритите на 125 cc по отношение на килограми , но е изпълнен с повече тяга и мощност , което го прави доста привлекателен като избор , защото тук вече става дума за сравнение и конкурентност на четиритактовия си събрат - 250 F .
Моторът е много добър наследник на XC серията . Почти минимално , но същевременно добре 'екипиран' като Off-Road мотоциклет , от фабриката твърдят , че е 'Ready to Race' след покупка от шоурума на представителството .
Но както обикновено , решихме да видим дали ще успеем да опровергаем гореспоменатото твърдение от KTM .

Представянето на 150 ХС се сътоя в Straddleline ORV Park / Вашингтон . Успяхме да се сдобием с KTM-a един ден по - рано , за да го тестваме и изкажем мнение за списанието .
Първото нещо , което направих след като запалих мотора бяха няколко задни гуми , за да усетя съединителя и силата му .
Впечатление прави това , че мотора наистина излиза достатъчно подготвен от завода или с други думи - Ready to race !
Запалва се доста лесно , двигателят е нагласен според средната надморска височина , а отделно се чувства толкова лекичък като никой друг мотор досега.
Теглото му ( на празен резервоар ) е само 93 килограма ! Обемът на резервоара е 11 литра , а гумата е '18 .
Скоростната кутия може да бъде в полу - широко ( semi wide ? ) съотношение или дълго - затворено close ratio ? - вие избирате . Цялостното скоростно съотношение на КТМ-а е снишено до последната скорост . ( Скоростната кутия е с близко предавателно отношение на първите предавки и с по-голяма разлика на предавателното отношение на горните предавки )
Така , че началните скорости са предназначени за по - техническите и напрегнати участъци , a четвърта , пета , шеста скорост са разтеглени за изкарването на по - добър спринт по правите участъци . Разбира се , тук идва да дам коментар и за съединителят - Brembo хидравличен с лесно пренагласяне и страхотен контрол !
Това придава на мотора кросов характер , който може да използва капацитета си и на дълги прави участъци , но така или иначе трябва да бъде вкаран в обороти .

Потеглянето от втора скорост от старт при състезанието не беше никакъв проблем ... до превключването на по - горна скорост KTM-а държеше преднина , но след това по - големите мотори ме изпревариха . 150 кубиковият модел има толкова повече густо от 125 ... трудно е да се опише . Всичко , което притежава 125 кубиковият оранжев мотор на KTM - като надеждност , възхищение го има и 150 , само където е той е по - бърз ! Има доста повече тяга от 125 , която почва от средните обороти . Не е никак муден и е доста конкурентен , като се има в предвид , че не спира да дърпа след подаване на газ , вместо да чувстваш забавяне . Тогава достигаш средните обороти , където мотора започва да изпъква над останалите . Откакто е монтиран по - тежък маховик оборотите не удрят рязко като на SX от предната година , което го прави чудесен за Off-Road . Също така XC дърпа по - добре в максималните обороти от SX , което означава , че можеш да задържаш скоростите малко по - дълго преди превключване . Отделно предната гума се вдига без усилия , когато се наложи да прескачаш някои препятствия като камъни и дърва .


П.С.
Утре ще допреведа цялата статия

Коментар