Обява

Свий
Няма добавени обяви.

DRZ 400 vs CRF 250Х

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • DRZ 400 vs CRF 250Х

    Здравейте.
    Има много изписано, но въпреки това все още се двоумя.
    Искам да си взема мотор за гората и каране чат пат на кросово трасе (като например Стефаново) и се спрях на горните два модела.
    DRZ
    + По-ниска цена на закупуване и поддръжка ( По-големи интервали за смяна на масло и по здрав като цяло)
    + Повече мощност ( Но не прекалено като CRF450 който ми идва много силен)
    + Възможност за регистрация
    - По-тежък
    - По-лошо окачване
    - Най-вероятно ще е по-стар от CRF-а (2003-2007-ма година мотор търся, но повечето който излизат тук или в Ebay UK са 2003-2005)
    CRF
    + Лек
    + По-нова концепция ( Ауминиева рама, по-добро окачване)
    - По висока цена за първоначална покупка + Скъпа поддръжка ( Смяна масло на 10 часа, редовен реглаж на клапани, смяна на бутало на 20-30часа и какво ли още не)
    - Дори и по нов, най-вероятно яко ще е блъскан по чукарите.

    Шосеен мотор карам отдавна, даже ходя на писта чат пат да карам ( Без спортни амбиции), но в offroad и крос нямам много опит. Карането ми ще е за кеф, без спортни амбиции но все пак искам да има адреналин.
    Това което търся е съвет от хора карали повече offroad е дали минусите на сузукито ще са фатални за целите който за който ще ползвам мотора и дали въобще ще видя голяма разлика в удоволствието което ще ми даде DRZ-то в сравнение с CRF-a.

  • #2
    До: DRZ400 VS CRF 250F

    Продават се много добри ЦРФ450 във форума направо без пари, огледай ги и тях, не знам ти колко си килограма, но аз съм около 70 и карам 450р. Да, в началото идва малко по-як отколкото съм свикнал, но много бързо му се свиква. ДРЗ-та за крос писта трудна работа, освен ако наистина слизаш от пистов и вземаш мотора, за да се научиш да караш, малко трудно го виждам ДРЗ-та да прави скокове по 20-на метра, е виждал съм хр650 да ги прави, но зависи кой го кара.
    ЦРФ-а е най-универсалният мотор, с малко доработики може да се преправи точно според нуждите ти.
    Последно редактирано от viki terzieva; 14-12-09, 09:22.

    Коментар


    • #3
      До: DRZ400 VS CRF 250F

      Продават се много добри ЦРФ450 във форума направо без пари, огледай ги и тях, не знам ти колко си килограма, но аз съм около 70 и карам 450р. Да в началото идва малко по-як отколкото съм свикнал, но много бързо му се свиква
      Чат пат карам 450-ката на един приятел. Мога да я контролирам но не и да и давам пълна газ, като се уморя и почна да работя по-малко прецизно с газта започва да се опитва да ме мята на гръб доста често. За това се ориентирам към 250-ката.
      Горе съм писал CRF 250F, имал съм в предвид CRF 250X

      Коментар


      • #4
        До: DRZ400 VS CRF 250F

        Да 450-то си е яко, аз си поръчах по-тежък маховик, до края на месеца трябва да го сложа, би трябвало много да се омекоти газта, ще видим.
        ДРЗ-та и на мен ми беше дилема, всъщност ако ситуацията не се беше развила така, сигурно и аз щях да бъда с ДРЗ. Като мотор е по-тежък, с по-лошо окачване, но пък по-лесно се командва в ниските, ако трябва да вземам сега 250 то ще е 2Т, 4Т май ми идва слабичко.
        Последно редактирано от viki terzieva; 14-12-09, 09:23.

        Коментар


        • #5
          До: DRZ400 VS CRF 250F

          Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
          ДРЗ-та за крос писта трудна работа, освен ако наистина слизаш от пистов и вземаш мотора за да се научиш да караш, малко трудно го виждам ДРЗ-та да прави скокове по 20-на метра
          Светльо, ти не виждаш ДРЗто да прави скокове от 20м, а как го виждаш човека дето не е слизал от асвалта да ги прави?!
          Скок не се прави с мотор!
          Скок се прави първо с майсторство и второ с кураж, моторът е след това някъде!
          Той до като стигне до там, че да може да прави скоци от по 15-20м ще трябва да строши няколко мотора от каране
          Така че давай смело колега. Който и от двата да вземеш ще караш където си искаш.
          ЦРФа е съвсем друга концепция. Модерен, стегнат и изпипан от към съвремието си мотор. Окачването му е поколение напред.

          250то ще ти е перфектно. Ако можеш да си го позволиш(не само да го купиш, ами и да го поддържаш) взимай него определено.
          Подготвен ЦРФ 250 на мощност ще ти стъпи близо до ДРЗто. А е значително по-лек. За концепция да не говорим.

          Ако не си чел темата ЦРФ мания - прегледай я.
          Пусни и търсачката има доста изписано за ЦРФ 250 из форума.
          Разлики в обслужването м/у R и Х версията почти няма.
          Така че инфо и за двете модификации ще ти е полезно.

          И знай, че моторът моторист няма да те направи.
          И най-новият и модерен да си вземеш все ще трябва да се учиш и все еднакво добър ще си със всички

          Коментар


          • #6
            До: DRZ 400 vs CRF 250Х

            Първо прецени какъв тип каране ще караш. Скоростно ендуро или засукани терени и екстремни пътеки с ниска скорост.
            При висока скорост и бързо каране килограмите на ДРЗ не се усещат, стъпва много добре и е стабилен, но при другия случай, лекия мотор си казва думата.
            За поддръжката на двата мотора мисля че вече си се ориентирал кой за какво е направен и какво изисква като ТО и на колко време, съответно средства. Така че ако имаш ограничения откъм бюджета както при закупуване така и при поддръжката после също го имай в предвид.
            Ако пък искаш хем лек, хем мощен мотор, хем евтин за поддръжка ...... тогава ти е нужен 2Т
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #7
              До: DRZ 400 vs CRF 250Х

              Първоначално публикуван от Twisted Преглед на мнение
              CRF
              Смяна масло на 10 часа, редовен реглаж на клапани, смяна на бутало на 20-30часа
              Вероятно това важи само ако караш на макс.
              С моя ЦРФ съм минал около 10 000км.Това са повече от 200часа.
              Бутало и клапани още не съм сменял.
              ........................
              Иван Маринов
              CRF 250 X
              Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

              Коментар


              • #8
                До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                Карал съм малко и двата модела. Определено CRF250X е твоя мотор. Не е кой знае колко лек, но е по-лек от DRZ400 и много приятен за каране.
                CRF250R не е добър избор ако се кара най-вече ендуро. Изтръпват ръцете от тръскане
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                  Ами той все пак го е споменал, това за кросовото трасе, макар че мен примерно ме е шубе да карам крос, просто никой не ми е обяснявал какво да правя.
                  ДРЗ-та е много добър мотор, но ендурото напоследък започна да се изметва към екстрийм, така че по-лекото по-добро. Малко трудно се комбинират много изисквания, понеже и аз бях пред дилема, знам какво е:да е регистриран(нямам ремарке и исках да може да се закара на ход до гората), да е лек, да е евтина поддръжката, да е удобен(това си е относително, примерно на баща ми 450ЕХС-то ми е супер неудобно). Като поддръжка мисля, че и двата мотора са на едни цени, с тази разлика, че за Хондата частите идват по-бързо, а и има алтернативи. От друга страна Хондата си е мотор който се кара на моточасове.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 14-12-09, 09:29.

                  Коментар


                  • #10
                    До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                    Ще карам предимно разходки в планината. Скоци по 20 метра не гоня, но като карам на стефаново, без да си давам зор, се приземявам успешно на 10-на метра след началото на трапеца , мясля че по-големи скоци не ми трябват.
                    DRZ-тата, които намирам, все са S модела или са много стари 2001-ва-2003-та. Гледам в мобилето и в ebay.co.uk.
                    Имам цяла зима да избера мотор, така че ще се оглеждам. Междувременно увеличих кръгозора и заглеждам KTM EXC250-F, много са красиви, а виждам че имат и доста фенове.
                    Ето един пример:http://cgi.ebay.co.uk/2007-KTM-250-E...item255784c75c
                    Еконт доставят от UK до BG срещу 1,8лв на килограм. Още 100-на лири доставка до еконт и този красавец стъпва на 6300лв. преди пазарлък ( Обявата е такава, че можеш да предложиш цена)
                    Интересно ми е EXC 450-ката на КТМ толкова ли е рязка като CRF450, например? Или като ендуро е по-култивирана?
                    Последно редактирано от viki terzieva; 14-12-09, 09:30.

                    Коментар


                    • #11
                      До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                      Първоначално публикуван от Twisted Преглед на мнение
                      Интересно ми е EXC 450-ката на КТМ толкова ли е рязка като CRF450 например? Или като ендуро е по-култивирана?
                      Първо за кой ЦРФ450 се отнасяш, Р или Х ? Едното е крос, другото ендуро и разликата им е голяма.

                      Между ДРЗ и ЦРФ250Х няма и смисъл от сравнение, ДРЗа е ДюалСпорт а ЦРФа е чисто ендуро и е много надеждна машинка. Ако се оглеждаш към писта, просто го взимай.

                      КТМите принципно са малко по отпушени и подръжката им за България е по лесна заради налични части в представителството.

                      За надеждност при такива машини втора ръка не може да се говори, всичко зависи от състоянието на въпросния мотор и.. късмета ти.

                      Коментар


                      • #12
                        До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                        Първо за кой ЦРФ450 се отнасяш, Р или Х
                        Визирам X моделите.

                        Коментар


                        • #13
                          До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                          ...колега,това е моя ДРЗ,модел 2000 година с кик стартер.Не съм голям карач на ендокрос,но тоя мотор ми пасна от първото качване.Карането му е горско,предимно и нямам оплаквания,държи се така както ти го караш.Немога да ти кажа какво да си вземеш,ти сам трябва да си избереш,но аз съм доволен от сузукито.Това е което очаквах.Сам си направи избора,но не бързай,мотори има много.УСПЕХ
                          Прикачени файлове
                          HUSGVARNA 630 SMR
                          PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                          Коментар


                          • #14
                            До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                            ... да, ама знаеш ли колко е голяма разликата между ДРЗ със и без стартер. Мога да кажа че е огромна, защото на тежкия мотор 5-6кг се усещат страшно много. Да не говорим че разликата между Е и S моделите не е само в стартера а и доста други неща, така че реалната разлика може и да е 10 кг. между двата.
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #15
                              До: DRZ 400 vs CRF 250Х

                              ...съгласен съм безусловно,неможе да няма разлика.CRF,DRZ и KTM също са мотори/ и модели/с различни характери,затова изказвам мниние за DRZ и моя начин на каране,а колегата трябва сам да предцени кой мотор ще му пасне.Успех
                              HUSGVARNA 630 SMR
                              PEUGEOT PARTNER 2,0 HDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X