Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после наистина НОВИ КТМ модели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Най-после наистина НОВИ КТМ модели

    Както е написано в по-горния пост,не говорете глупости японците по-принцип са едни от най-големите шпиони и крадци .Навремето през комунизма имаше един чешки филм за едни станове тъкачни(то нямаше много избор да се гледа друго)и един японец беше цъкнал на чехите стана и после си го направили и го обявиха за свои и отидоха на съд,а чехите като изкараха документацията ония се отказаха и се покриха .Че и при моторите така ,моделите на СУЗУКИ от 80до 83г. бяха с едни колена на шарнира които уж били японски пък един американец ги осъди и му наплатиха някви много милиони за моделите дето са ги продали . Само ще кажа че зад новите модели стои Евертс и инженерите от формула на бмв-уилямс.

    Коментар


    • #17
      До: Най-после наистина НОВИ КТМ модели

      ..Ако е за крадене ..всички взаимстват един от друг
      ..новата ямаха 250 примерно..половината и дизайн е от ктм другата половина от хускварна взаимстван

      в случая най вероятно имате в предвид формата на калниците и пластмасите че е като на хонда..а на хонда пък е малко като на априлия която излезе по рано ..според мен това се получава защото основните дизайнерски студия които правят дизайна и на коли и на мотори са в италия..и то явно едни и същи хора ги правят тия дизайни ..тъй че нормално да си приличат

      ..то и разработките на двигатели ..май ..не са много местата където се правят ..и..единия месец /или пелриод от време айде/ правят поръчка за един другия за друг /а може и едновременно и за двете /..ама основните хора едни и същи ..или поне не са чак толкова много и не зависими един от друг та да не си влияят

      а че японците на времето яко са крали от европа..прочетете книгата на Соичиро ХОНДА ако не сте я чели то аз съм я чел..много е интересна и самият той разказва как са ходили в италия на "екскурзии" с приятели и се завръщали в япония с по няколко куфара части за европейски мотори които там детайлно разглеждали и изучавали..книгата мисля е на пазара все още ..купете си я и четете
      Последно редактирано от mitkov; 16-11-09, 10:41.

      Коментар


      • #18
        До: Най-после наистина НОВИ КТМ модели

        Аз пък се чудя защо си мислите,че някой от някой краде като те всъщност почти нищо не произвеждат реално я да поразгледаме малко спирачки нисин като за црф и yz предните спирачни апарати и накладки са абслютно еднакви вериги дид окачване шоа капли ексел или дид кормило рентал или протайпър стартер и окабеляване митсуба акумулатор яуса гуми дънлоп пиньони сънстар и какво остана а радиаторите са денсо а лагерите са нтн или койо и то останаха само рамката и седалката и проектирането ма двигателя и окачването е нормално е щом един мотор е направен от части на толкова много външни производители той да прилича на много други както и да има еднакви проблеми с тях нищо ненормално няма в това горе долу и при автомобилите е така всичко що е електронно от европа е бош окачване трв или лемфьордер спирачки бош или ате,лукас фарове хела итн да не изброявам разбрахте ме какво имам в предвид просто спрете една ямаха и хонда и внимателно ги разгледайте и ще откриете много прилика тя не е от кражба а от страмежа всички да монтират нещо разработено и изпробвано което се произвежда масово защото поевтиняването на производството с 5 долара на 1000000 е 5000000 икономия.
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #19
          До: Най-после наистина НОВИ КТМ модели

          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
          Аз пък се чудя защо си мислите,че някой от някой краде като те всъщност почти нищо не произвеждат реално я да поразгледаме малко спирачки нисин като за црф и yz предните спирачни апарати и накладки са абслютно еднакви вериги дид окачване шоа капли ексел или дид кормило рентал или протайпър стартер и окабеляване митсуба акумулатор яуса гуми дънлоп пиньони сънстар и какво остана а радиаторите са денсо а лагерите са нтн или койо и то останаха само рамката и седалката и проектирането ма двигателя и окачването е нормално е щом един мотор е направен от части на толкова много външни производители той да прилича на много други както и да има еднакви проблеми с тях нищо ненормално няма в това горе долу и при автомобилите е така всичко що е електронно от европа е бош окачване трв или лемфьордер спирачки бош или ате,лукас фарове хела итн да не изброявам разбрахте ме какво имам в предвид просто спрете една ямаха и хонда и внимателно ги разгледайте и ще откриете много прилика тя не е от кражба а от страмежа всички да монтират нещо разработено и изпробвано което се произвежда масово защото поевтиняването на производството с 5 долара на 1000000 е 5000000 икономия.
          Не е само това.Ако фирмите тръгнат сами да си разработват всички елементи, цената ще скочи до небесата със разработки, а резултатите ще са плачевни-хем скъпо, хем-боклук.Въобще тая философия е много грешна.Те ако можеха да си правят само окачването по добро от колкото специализираните фирми, щяха да си го използват във шампионатите.Всъщност те могат, ама каква файда, като и без това работят със доказани фирми и са си нещо като партньори. "Абе бате, дай я тая шова на полвин цена, миналата година петстен хиляди бройки зех от тебе бе"

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X