Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между honda hornet & yamaxa xt 660

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор между honda hornet & yamaxa xt 660

    Здравейте,

    ​​​​​​Нов съм, запалих се много и откакто взех книжката преди два месеца нямам мира. Искам да си избера първи голям мотор. Спрях се на тези два вида:
    • Honda Hornet
    • Yamaxa XT 660
    Много се чудя за тях, тъй като искам да правя разходки по около 100-200км, (понякога и с пътник) и да става поне малко за черен път. Знам че Хорнета не е препоръчително да се кара по такъв , а четох че пък Ямахата тресе много във висока скорост и не е препоръчително да се кара на дълъг път.

    Моля дайте и вашите мнения.

    Бюджета ми е до около 5000 лв.
    ​​​​​​
    Благодаря

  • #2
    Тези 2 модела са тотално несравними, различно предназначение имат.
    Хондата има нулева ориентация за оффроуд.
    Ямахата вече е с двойно предназначение е покрива намеренията ти.
    Разходки от 100-200 км са толкова скромни, че неудобствата, които ще имаш с нея на асфалт са пренебрежими!

    Каквото и да ти говорят, каквото и да си мислиш трябва да се качиш и да покараш и двата.
    Така ще бъдеш доста по-ориентиран.
    Враг усраине

    Коментар


    • #3
      За това което искаш , най-подходящ е дву-цилиндров мотор. Примерно Yamaha TDM900 , е много добър избор.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        За това което искаш , най-подходящ е дву-цилиндров мотор. Примерно Yamaha TDM900 , е много добър избор.
        +1
        Също в този тип мотори може да погледнеш Сузуки V-Strom 650 както и Хонда Трансалп.

        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #5
          Благодаря много за бързите отговори!
          Хорнета беше учебен и беше доста удобен, докато го карах, но ямахата ме грабна като визия. Ще разгледам и моделите, които предложихте, v-stroma го гледах, но ми надхвърля малко бюджета, имаше един за около 4к, но беше от автокъща и имаше доста забележки.
          ​​​

          Коментар


          • mishomishev
            mishomishev коментира
            Редактиране на коментар
            Хахаха и аз карах курса на Хорнет...
            После си взех едно Сузуки GSR600... по съвет на инструктора - а и такова изпадна на няколко години.
            Хондата не е добре за начинаещи - еле пък за учебен мотор. Има много сила в ниските обороти и едно трепване на ръката може да те хвърли.
            Между другото - 3 пъти ме хвърля...Мамка и хонда - да си я карат... донорите...
            Като се качих на Сузукито - бях очарован. Първо газта отначало не е толкова чуствителна - прощава грешки -а това нещо в града е жизненоважно за градски мотор - не трябва да е нервен.
            Второто нещо - превключваше по друг начин скоростите и ги показваше на таблото - първа втора трета....
            Преродих се...
            С Хондата 3 пъти падах - един път сериозни щети.
            Със Сузукито навъртях към 8 000 км и нито едно падане...Много ме кефеше че беше адски послушен до към 4 000 оборота. Право кормило пистови гуми - супер маневрен . Идеалния градски мотор - в същото време излизам на пътя и от 40 до 140 ускорява за нула време на втора. 200 на четвърта...
            Супер удобен - и много секси. Що мадами свалих...
            P.S
            Eдин път жена ми ми завидя - престраши се и поиска да се повози.Вдигнахме 220 по пътя за Балчик на правата.После вечерта падна луд секс.То от адреналин така и се беше свила ааааа-))))

            P.S
            Дядо Коледа кара Сузуки )))

        • #6
          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          За това което искаш , най-подходящ е дву-цилиндров мотор. Примерно Yamaha TDM900 , е много добър избор.
          TDM конкретно за мен е доста абстрактна препратка към подходящ мотор за каквото и да било, но...
          Различни хора - различни интереси
          Враг усраине

          Коментар


          • #7
            Хорнет го приемам, като колело с двигател. Много лек, за града е ОК, ама като мине голямо превозно средство покрай теб те издухва. Ямахата е тотално "друга бира". Читаво возило, ама е "вибратор". В Стром-а е добър избор за много неща! Извън пътя само на утъпкано обаче или поне с по-малко неравности. За първи мотор аз бих препоръчал Хорнет-а все пак!
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #8
              Хорнет-за мацките. Ямаха не е подходяща в случая. За В Стром-а съм чувал само хубави неща. Аз лично бих взел ТДМ-а, без да се замисля...

              Коментар


              • #9
                Благодаря на всички. Лично Yamaha TDM не ме грабва като външен вид. Вчера един приятел ми препоръча ето този https://www.cars.bg/offer/6529258af46584f91f050882, но много се чудя още..
                Ямахата както казвате че е слаба, а ние попринцип ще пътуваме двама с малко багаж, но пък става за оф терени (търся лек черен път и по възможност изкачване до хижи, някои пътища са зле).
                Не знам дали V-Stroma би се справил с това, но пък като ги сравня виждам, че е с 15 коня повече, което би оказало влияние на асфалт. Но като вид Ямахата ме грабва най-много досега.
                Ще потърся вариант да ги пробвам и двата мотора.

                Коментар


                • #10
                  Някой май ще си купува мотор по външен вид. Не знам как стоят ценово, но този няма да ти хареса с късите си скорости, ако сравняваме, де...

                  Коментар


                  • #11
                    Не само по външен вид Аз сравнявам почти всичко, което разбирам и да това ме притеснява, че с ямахата няма да става за двама (мен и приятелката ми), не че сме много тежки де..
                    Най-вероятно ще се спра на V-Stroma, въпреки че майстор ме убеди, че ямахата притежава пълна инжекция и мн-здрав двигател, но това се отнася и за Сузукито.

                    Коментар


                    • #12
                      И БМВ-то което си гледал и Ямахата са с еднаква мощност - 48 куци кобили, което е напълно достатъчно за всякакви терени, освен ако нямаш някакви скрити амбиции за състезател.
                      Трудно се купува така мотор...вярвай ми. Трябва каране, каране и пак каране...да разбереш какво искаш.
                      Успех!
                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар


                      • #13
                        Нямам намерения да се състезавам, искам просто да се пътува примерно от единия край на БГ до другия и примерно да може да се качвам и на горски път с леко каране.
                        ​​​​​​
                        Благодаря иначе, събрал съм бюджета от 5к, може би ще изчакам още месец.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X