Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мотор за 12-13 годишен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на мотор за 12-13 годишен

    Попрехвърлих темите, но не намирам нищо подходящо.

    Търси се мотор за момче на 12 (скоро 13) години. Предвид че на тази възраст няма как да кара по пътищата, то трябва да е крос/ендуро за каране по черно. На истински ендуро мотор (125) не му стигат краката с много, на симсонче стъпва, но това е мега морално остаряло, а и цената им е скочила доста (както и не са толкова за по черно). Има детско моторче от тези китайските 50 кубиковите, но то пък му е вече доста малко и слабовато. Знам че има разни 80-90-100 кубикови, но нещо не намирам такива обяви. Някой съвет с опит за такъв малчуган няма да е излишен, както и конкретни предложения от региона на Търговище/Шумен/Разград. В краен случай по варненско, търновско или от другата страна на балкана (Ямбол).

  • #2
    Единия вариант е Yamaha TW 125 или TW200 , сравнително ниски са и са подходящи за начинаещи. Недостатък е , че са по-тежки от двутактово ендуро. Другия вариант е крос 80к.см. , много леки , но и сравнително мощни във високите.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      Това TW май няма да свърши работа (тежко) , обаче видях някакво Кавазаки KX 85, което изглежда подходящо. Недостатък е, че единственото на пазара е в Лом. Вероятно ще е твърде мощно за начинаещ, но това си е негов проблем, тъкмо да се научи малко на контрол и дисциплина, ако не си счупи главата преди това... Има и 65, но ми се струва че ще е малко.

      На тези мотори има ли вариант да се монтира някаква странична стойка, че гледам че си няма никаква... вярно че е чист крос, ама все пак.
      И още еди въпрос - тези дребните двигателчета тип он-оф ли са, или си имат някаква градация в мощността?

      Коментар


      • #4
        12-13 години си е порастнал и вече пубер. 85 см3 мисля, че ги има с 14 " и 17" капли. Моя син на тези години караше хонда ЦРФ 250Х с леко свалена задница. Много често падаше, че краката не му стигаха земята, но така се учи-с падане.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #5
          КХ85 има и в Бургас , намират се , но си държат цена. Странична стойка може да се приспособи . Относно мощността , на първо време с малко по-богата смес ще го укротиш във високите , за седмица ще му свикне. Но за де се научи да кара , трябва да се научи и да пада , падането при тези мотори е част от обучението .
          Това също е интересно , и е на добра цена. Ако се премахне излишното , ще се свалят няколко килограма.

          https://www.cars.bg/offer/63728be8a42ae77bde04c0b3
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Колега, много уважавам мотористките ти мнения, би ли споделил като за начинаещ, тия мотори за по 2-3 бона реално колко ще стигнат като цифра докато се регистрират, преглед и първо обслужване, за да придобия представа? Нямам А категория но искам да взема един мотор за в гората за мен и за децата да се учат и се чудя дали от БГ или от Англия да си докарам един. Мерси предварително.

          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            Ендуро моторите държат по-висока продажна цена от пистовите мотори. За първоначалното обслужване и регистрация са нужни 500-1000лв. , но зависи от самия мотор , кубатура , как е поддържан , в какво състояние е купен. Основно трябва , масло и филтри , верига и пиньони , гуми , накладки , нужните реглажи . Това за мотор който е каран по пътищата , ако е някой каран по горите , сумата е по две-три.

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря много за съвета!

        • #6
          Сина ти освен ако не е джудже спокойно ще се оправи с Ямаха ТТР 90/110/125,малкото 50 е за 6 годишно детенце,имам ги всичките включително и TW200, синовете са на 11 и 14 вечe

          Лесни за подръжка и здрави

          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #7
            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:12ED02D6-AB24-4DF9-B8C1-7E645251BBAB.jpeg Прегледи:0 Размер:777.7 КБ ID:6900189
            Прикачени файлове
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #8
              Това малките бос-чета ли са ? Да са ти живи и здрави !
              ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Мерси

                След последното каране са живи,единия не беше много здрав,че 2 пъти цели камък с около 50 км/ч и втория път в огледалото само мотор да лети видях,малкия ми се загуби над хоризонта,в задника си имаше пясък чак,мотора заебахме в пустинята, предна гума с капла му трябва,втори предни вилици криви………ма поне виждам за чий дадох едни пари за каски,кори,ботуши и брони.

                Сега им търся джипка,нека ми е гадно,да има какво да трошат и след залез слънце

            • #9
              Добре, че спортуват а не безделничат, но малко "на баир лозе' ми се струва...Не те ли е шубе, особено както го описваш - от друга страна, нищо добро не се ражда без да е изстрадано и без болка и от рано ще разберат истинската цена на нещата от живота,ама все пак, мислиш ли, че са достатъчно зрели да ги пускаш боща да лудеят ?
              ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

              Коментар


              • trapper
                trapper коментира
                Редактиране на коментар
                По-добре да лудеят с мотори, отколкото с дроги.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Е и аз не си купих първата кола сам ма си я ремонтирах сам та нищо страшно няма да стане ако почнат да си човъркат евтината строшена джипка по камънаците.

                А колко им е акьла ще се види тия дни,гаранция е поне двойно от колко беше моя на техните години

              • old tramp
                old tramp коментира
                Редактиране на коментар
                BENZBOSS коментира
                Вчера, 23:03

                ...А колко им е акьла ще се види тия дни,гаранция е поне двойно от колко беше моя на техните години
                ================================
                Това имах предвид и дано гаранцията се окаже реална, а рискове винаги има, но "A burnt child dreads the fire"...

            • #10
              Това и казах, но опасенията си остават. Аз самият се изприщвам, като си помисля, че моите деца биха минали по моя път... Дрога нямаше, но съм оживявал на косъм, от други...радости.
              ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

              Коментар


              • #11
                Картинг, АТВ и сега мотоциклети и през зимата джипки и чат-пат ски- сина ми от 3-4 годишен се зинемава с моторни спортове и в това не виждам нищо лошо. По-лошо щеше да е, ако си стои в къщи и контактува с околния свят чез комп или телефон.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #12
                  Майка им ги роди мъжки,не съм виновен аз,само подържам и си изпълнявам ролята когато мога та тия дни джипка с ръчни скорости по възможност.

                  и да се върнем на темата - най-скьпия мотор е най-малкия мотор - я го кара 5 пъти я не,после свиква,научава се,омалява му и трябва нов та аз ако съм на автора и детето ми може да стъпва на палци като го прекрачи ……..директно прескачам скакалци разни и забравям за 50,70,90,100,110…….и стъпвам на поне 125 със съединител,нормално окачване,големите гуми,ходове,мотор……та да го кара поне 2-3 сезона
                  Прикачени файлове
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #13
                    Синът на тези години караше КХ85. С подходящата екипировка. Защо е важно се вижда на края на клипа:

                    https://youtube.com/shorts/NeuFOmVEeng

                    Регистрация не е необходима, за разлика от ремарке. Подръжката на запазено Кавазаки е минимална.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X