Даниеле, това за разхода на 2Т не е точно така!!!
Сега много хора ще ме нападнат ама аз да си кажа:
От началото на сезона карам 2Т КТМ 360. Когато го взимах имах притеснения за разхода, но рискувах и сега мога с чиста съвест да кажа НЕ Е ВИСОК. На по дълги преходи е около 9/100, а на къси излизания (около 20км екстрем) около 11/100
Може сега да попиташ някой колко гори ХR600 при екстремно каране!
Преди това карах ХТ600 и ми гореше около 7-8/100, но 4Т е с несравнимо по-скъпа и сложна подръжка, а машините които си описал за тези пари определено ще имат нужда от ребилд на основни елементи от конструкцията.
И един приятелски съвет - не се цупи като ощипана ученичка и не си мисли че всички карат скъпи мотори. Основната причина за да си взема 2Т машина е че нямам пари да подържам 4Т.
Айде със здраве и успех при покупката.
Сега много хора ще ме нападнат ама аз да си кажа:
От началото на сезона карам 2Т КТМ 360. Когато го взимах имах притеснения за разхода, но рискувах и сега мога с чиста съвест да кажа НЕ Е ВИСОК. На по дълги преходи е около 9/100, а на къси излизания (около 20км екстрем) около 11/100
Може сега да попиташ някой колко гори ХR600 при екстремно каране!
Преди това карах ХТ600 и ми гореше около 7-8/100, но 4Т е с несравнимо по-скъпа и сложна подръжка, а машините които си описал за тези пари определено ще имат нужда от ребилд на основни елементи от конструкцията.
И един приятелски съвет - не се цупи като ощипана ученичка и не си мисли че всички карат скъпи мотори. Основната причина за да си взема 2Т машина е че нямам пари да подържам 4Т.
Айде със здраве и успех при покупката.
Коментар