Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор за черен път

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    В този бюджет Ямаха DT 125 си влиза добре. Лек, и ако го уцелиш убав ще кара доста. Балдъзата за толко го даде нейния, а беше слънце. Само дето беше за нови гуми и верига.
    "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от ssaattyyrr Преглед на мнение
      В този бюджет Ямаха DT 125 си влиза добре. Лек, и ако го уцелиш убав ще кара доста. Балдъзата за толко го даде нейния, а беше слънце. Само дето беше за нови гуми и верига.
      Да, това изглежда готино моторче. И някакви Априлия Пегасо, RX също ме кефят - въпроса е дали ще се събера в парите. В краен случай и до 1500 ще дам, така ще стане ли?
      Като цяло ми трябват предложения за марка/модел, след това ако намеря ще го мина през сервиз разбира се. Пак да кажа, че става въпрос за много малко каране, веднъж на месец-два и то само през лятото. Изобщо не смятам да го регистрирам и да го движа сред хора.

      Коментар


      • #18
        За човек който никога не е карал мотор, единствения разумен избор е четиритактов двигател. Пърпоретки 125 кубика с 28 коня са силно непрепоръчителни за някой който сега се учи.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #19
          ДТ-то май няма 15 коня, така че не е проблем. Разбира се добре е да се види и един 250 cc възухар дали няма повече да пасне.
          "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

          Коментар


          • #20
            26 коня е ДТ125, леко е и двутактово. Хич не е играчка в неопитни ръце. Те много 125 кубикови машини имат версии с по 15-тина коня, за да влизат в категория А1 или аналозите и по света.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #21
              Колега, това хоро го играх преди по-малко от година. За марки и модели няма да се изказвам, че не знам цените в Бългатия, ама най общо казано ти трябва 4 тактов въздухар с ниска сесалка и 200 или по-малко кубика.

              Ааа, и към бюджета прибави още толкова за каска, ботуши, наколенки, налакътници, нагръдник, ръкавици, очила...

              Първия ми мотор беше КТМ 450 EXC. Борба да не кихнеш и да му врътнеш газта по погрешка. Много нервна машина за начинаещи.
              За втори си взех Yamaha TW200- ниска седалка, прост като чук, с тракторни гуми, 15-16 коня. Нисък център на тежеста, супер стабилен. Кееееф да си пърпориш след децата по черните пътища /и на децата взехме моторетки/.
              Сега си търся BMW F700GS- искам да си пърпоря и по улиците.

              Търси го прост и запазен да не лежиш под него постоянно. Двутактовите машини са нервни, аз не бих си взел двутактово да се уча.

              Айде и умната!
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                И аз така,че даже и моторите същите ма поне ми е брат близнак та изненади няма.

            • #22
              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
              Колега, това хоро го играх преди по-малко от година. За марки и модели няма да се изказвам, че не знам цените в Бългатия, ама най общо казано ти трябва 4 тактов въздухар с ниска сесалка и 200 или по-малко кубика.

              Ааа, и към бюджета прибави още толкова за каска, ботуши, наколенки, налакътници, нагръдник, ръкавици, очила...

              Първия ми мотор беше КТМ 450 EXC. Борба да не кихнеш и да му врътнеш газта по погрешка. Много нервна машина за начинаещи.
              За втори си взех Yamaha TW200- ниска седалка, прост като чук, с тракторни гуми, 15-16 коня. Нисък център на тежеста, супер стабилен. Кееееф да си пърпориш след децата по черните пътища /и на децата взехме моторетки/.
              Сега си търся BMW F700GS- искам да си пърпоря и по улиците.

              Търси го прост и запазен да не лежиш под него постоянно. Двутактовите машини са нервни, аз не бих си взел двутактово да се уча.

              Айде и умната!
              Значи да търся четиритактов, ниска седалка, 15-16 коня? Какво друго да гледам?

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Малиииииии........аз идеи за мотор давам,срам нямам

                На мотор съм се качвал 30 пъти грубо,на 45 съм та си прави сметката какви идеи ти давам,като новобранец обаче научих някои неща по новобрански


                Не се ограничавай с конете,25-30 коня също става,не е задължително да са 16 макар,че 16 спокойно вършат работата която искаш от това. Няма как да сравнявам 16 коня трактор с 45 коня лек крос,но на втория 4та с газ и съм до там,че в акьла ми е Ей утре си на бачкане,деца имаш........

                Гледай да има голям резервоар,че на единия мотор резервоара го платих 250 долара,на другия с далаверата 170 при оригинална цена 400,ако може да са прозрачни та като новобранка да знаеш къде си с бензина.
                Търси го Шумен или го подкарвай с дрелката - на единия със с ФМФ тръба,на другия се изръсих 350 кинта за ауспух,че 16 коня се чуват като миксер в истерия.На черно няма значение,но ти гарантирам,че няма да е само черно,аз от черното почнах,в момента съм загледал Хонда Ребъл 500 и мммммммм това само в началото на гледането.

                Удобна седалка гледай,едната от моите е 250,другата я платих 160 кинта,по черно талпата която имам на КТМа ще ти разбие трьтката,не е правена да седиш на нея,а това новобранец го усеща главно със задника си.

                Неща като окачване,спирачки,фарове..........няма да ги закачам даже,че бюджета ти е малко / нищо лошо в това / пък едни пружини са половината на цената за мотора ти.Тия неща се оправят в последствие,купи го първо,виж го колко е клекнал и по малко тунинг после според мерака и парите.

            • #23
              Според описаните критерии - ЕТЗ е оптималния избор (с 0 документи, че да влезне в бюджета)

              При повишаване на пачката с около 500-1000лв - разните японски "дъртаняни" с дата на раждане през 90-те.

              /от екипировката - една каска
              (според описаното желание за ползване друго е пресилено и като нужда, и като разходи /

              П.П.: Между другото варианта за АТВ е даже по-препоръчителен, ама за тия пари... Трудна работа.
              - Само китайци, при това - втора ръка..
              Последно редактирано от BulAf; 06-09-20, 02:34.

              Коментар


              • #24
                Здравейте колеги, нов съм във форума, но имам сходно питане. Някакви препоръки за машина с бюджет 1800-2000? Гледам една Yamaha Xtz ама бая очукана ми се види.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е ти няма да я таковаш я,ако е правено нещо по нея си заслужава,на пръв поглед и моя единия е очукан ма съм му вкарал пари за части колко още един да си купя.

                  Вземи някой с тебе който ги разбира и виж какво е правено по нея,на пръв поглед не я гледай

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X