Здравейте колеги!!!
От доста време ми се върти едно бутало в главата
и обмислям как да го реализирам.
Става дума за доста известните минибайкове чудо на гаражния майсторлък задвижвани от всевъзможни двигатели. http://www.youtube.com/watch?v=vbGJp...eature=related
Разгледах наличните чаркове в работилницата ми които биха се вписали в проекта :една две рамки от "Симсон SR2" два двигателя от MZ 150 cc( разглобени до последното колелце) ....... трябват подходящи гуми и общо взето трансмисията като изпълнение още нямам представа как ще е най- удачно да се направи. Масово използват центробежен цъединител който директно предава движението от вала на двигателякъм веригата на задната гума, но не ми се вижда много сигурна работа (не намерих и никъде такива съединители).
Относно двигателя ( за мотофрези помпи ....) има достаголям избор от моделина пазара Honda GX 120 или 160, Briggs Stratton 5,5 -6 hp , Subaru ...китайци некакви
. Идеята ми е да използвам скоростната кутия и съединителя от MZ и подходящ за целта двигател . Някои ако е правил такова чудоможе ще съм благодарен да обменим малко инфо .



От доста време ми се върти едно бутало в главата

Става дума за доста известните минибайкове чудо на гаражния майсторлък задвижвани от всевъзможни двигатели. http://www.youtube.com/watch?v=vbGJp...eature=related
Разгледах наличните чаркове в работилницата ми които биха се вписали в проекта :една две рамки от "Симсон SR2" два двигателя от MZ 150 cc( разглобени до последното колелце) ....... трябват подходящи гуми и общо взето трансмисията като изпълнение още нямам представа как ще е най- удачно да се направи. Масово използват центробежен цъединител който директно предава движението от вала на двигателякъм веригата на задната гума, но не ми се вижда много сигурна работа (не намерих и никъде такива съединители).
Относно двигателя ( за мотофрези помпи ....) има достаголям избор от моделина пазара Honda GX 120 или 160, Briggs Stratton 5,5 -6 hp , Subaru ...китайци некакви





