Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно CZ 125(модел 516)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно CZ 125(модел 516)

    В mobile-то гледах че има няколко такива мотора и ми изглеждата много добре поне на външен вид И много се чудя дали да не си купя и аз един такъв че ако му направя нещо да не се ядосвам защото е 600-700 лв. И искам да питам дали се даржи добре някои ако е запознат ? Които каквото знае за него ще му бъда благодарен да сподели ...

  • #2
    Каквото съм чул оттук-оттам - май сравнително лесно чупели буталото, т.е. при по-голямо натоварване, иначе ако се кара по-полека няма проблем, но все пак да кажат по-запознатите.
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • #3
      600-700 лева за ЧЗ е безумно висока цена, освен ако не е пълен оригинал

      Тоя номер с чупенето на буталата става защото малко хора имат представа с режима на който трябва да работят тези двигатели. Аз имах такова ЧЗ и брат ми счупи 2 бутала, точно поради тази причина, че го караше като шосейка по пътищата в града. Дава газ и държи на 6-та на пълни обороти и като върне газта спира притока на гориво и масло при което се разкъсва масления слой по цилиндъра, буталото прегрява, задира в цилиндъра и се чупи. Освен това беше с тунинг МЗ 150 бутало

      Общо взето ЧЗ-то трябва да се кара така, че двигателя да не се ползва за спиране и да не се държи дълго в макс. обороти, а да работи на постоянно ускорение. Когато се спира да се държи съединителя и да се дава леко газ. Всъщност така се кара на мотокрос

      Моето накрая го тунинговах с цилиндрова втулка от стария модел на ЧЗ, защото буталото счупи оригиналната Но то пък стана много здраво, понеже леко се дефорсира двигателя.

      Цецо кангото трябва да се е надпреварвал с някое куцо ЧЗ Много хубаво си вървят тези моторчета, когато са здрави.
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #4
        аз бих казал че са добри мотори,и тва с буталата не сам сигурен имам ЧЗ 125 и го карам навсякаде и за 3 години още не съм чупил бутало,но както и да е,наистина са много пари за него като имаш напредвид че са доста старички иначе са здрави,спирачките им не са от най-сигурните но като свикнеш няма да те притеснява,но трябва да имаш в предвид че се намират трудно и части.Но според мен трябва да залагаш на по мощни.Вземи си едно ЧЗ 350,като не е кросов да не ти пука скачай с него та поне като го счупиш няма да те е яд толкова а все пак имаш и доста по голяма мощност

        Иначе това лично на мен ми допада http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...733&f1=details
        ама е и доста юркано
        от кал не се пази:)

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от wheell
          ....и тва с буталата не сам сигурен имам ЧЗ 125 и го карам навсякаде и за 3 години още не съм чупил бутало,но както и да е....
          Твоето ЧЗ не е кросово до колкото си спомням
          Иначе това лично на мен ми допада http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...733&f1=details
          ама е и доста юркано
          Това ЧЗ на обявата е толкова убито с тоя ауспух, че си нямаш на представа даже, колко ще му се отвори вървенето с хубав ауспух (подходящ за 2Т машини, а не за 4Т както е направено от собственика "Разбирач" предполагам и следователно моторчето не е в добро състояние и определено няма да си опровергае парите.....
          Аз лично бих дал моя дори за по-малко пари и съм сигурен, че трудно ще бъде каран на пълна газ
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #6
            Ама модела на двигатела е тоя дето пита човека тва че на вид не е крос моя двигател е също 516
            от кал не се пази:)

            Коментар


            • #7
              Извинявам се явно съм объркал моделите
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от wheell
                Ама модела на двигатела е тоя дето пита човека тва че на вид не е крос моя двигател е също 516
                Нещо не те разбрах ...
                Това 350 няма нищо общо с 516 ... 2 цилиндъра паралелка 350 кубика ... преправяно е на "Ендуро" но пак му е останала основната болест - килограмите ...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от tatkobarba
                  Първоначално публикуван от wheell
                  Ама модела на двигатела е тоя дето пита човека тва че на вид не е крос моя двигател е също 516
                  Нещо не те разбрах ...
                  Това 350 няма нищо общо с 516 ... 2 цилиндъра паралелка 350 кубика ... преправяно е на "Ендуро" но пак му е останала основната болест - килограмите ...
                  Аз карам 125,а тоя 350 не казвам че е 516,но просто Diffrent Soul искаше да каже че моя 125 не е модел 516
                  от кал не се пази:)

                  Коментар


                  • #10
                    Хора даите наи накрая се разяснете че объркахте всички
                    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                    Коментар


                    • #11
                      Димитър обясни нещата доста точно и подробно ... останалото са кажи-речи глупоси
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        АЗ ПАК ПОДКРЕПЯМ ДИМИТЪР.МНОГО СИ В ЧАС МИТЕ.АЗ ИМАХ ТАКЪВ ТУЧ.250 ОБАЧЕ КРАКАТА МИ СТАНАХА КАТО НА ЩТАНГИС ОТ БУТАНЕ.ВЛИЗАМ В НЯКОЯ НИВА ГАЗ ГАЗ И ЗАБИИ МУЦУНАТА.БУТАИ ГО ТОЗ ГОЛЕМИЯ САПЛЪК ЗАДАВЕН.УЖАСССС АКО ИМАШ ВАЗМОЖНОСТ НЕ СИ КОПУВАИ.СЧУПИХ ВАЛА И БУТАЛОТО И ГО ПРОДАДОХ НА ФЕНОВЕ.АПАК ИМАМ ПРИТЕНЦИИ ЧЕ МОГА ДА КАРАМ 2ТАКТОВ МОТОР
                        SUPER-MOTO VIJ ASVALTA OT BLIZO

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X