Здравейте, нов съм във този форум, за който искам да ви поздравя. Ще се помъча да бъда максимално кратък и изчерпателен.
Ето каква е моята история:
Колелетата и моторите са моя мания от ранна детска възраст - сега съм на 24 г. До преди месец усилено се занимавах с планинско колоездене дисциплините спускане и фрийрайд. Това са най-есктремните начини да се кара колело. Фен съм на изключително стръмни участъце, където няма пътеки, има много камчъни, скокове, падове и т.н. Всичко беше отлично и почти бях забравил за моторите, когато в края на април от доста голям скок със сериозна скорост при презимяването ми се откърти вилката, вследствие на което аз си изкъртих дясната ключица - сега вече се възстанових, почти. Оттук на сетне почна дилемата. За наистина здраво колело, само за рамка и вилка, трябва до отделя 2000 лв. За компоненти втора ръка при тези велосипеди не може да става и дума, защото това е потенциален риск за живота.
Та сега въпросът ми към вас е мога ли до 1500 - 2000 лв. да намеря някаква машина, за която да не се налага да давам още толкова за ремонт. Че веднага щом се сдобия с такъв мотор ще го закарам при читав механик да го прегледа основно и да се пипне тук там, това е ясно.
Също така ще ви помоля да ме ориентирате горе долу какво може да се намери у нас за толкова пари, ако може по-малко есктра, ама то се знае как стоят нещата
.
Ето какво ще искам аз от този мотор:
Основно да го карам в пресечени месности, дето човешки крак не е стъпвал, да скачам с него (не става въпрос за фрийстайл мотокрос, ама все пак с колелото си съм правил 10 м скок на дължина, 2 - 3 м на височина и ще очаквам от мотора повече).
Да мога да ходя до работа с него (тоест да има фар).
Да се придвижвам с него от едно населено място до друго. Предполагам, че с такъв мотор, ако измина 150, 200 км. по асвалт ще съм като преплувал океана с бъчва, ама на мен ъкъл не ми пречи, пък и с колелото доста съм въртял.
Да не е много капризен за поддръжка. За колелото си средно съм отделял по 50-60 лв. на месец и ми се иска, ако може и за мотора да е така. Казвам средно и не смятам бензина
.
За екипировката - аз колелото си го карах с каска за мотокрос, тоест каска имам, хубави наколенки също имам, за екикпчетата, панталон и яке имам представа и нещичко наум, може би само протектори за тялото, че ми трябват, че именно липсата на такива ме прецака с ключицата.
Относно самия мотор - аз съм 60 кг. и искам машината да е лека. За кубиците 125 - 250. Вие кажете кое е по-добре. Предполагам, ченякои от вас ще започнат да ми вкарват оферти, но аз сега не разполагам пари, а само проучвам, но едно ценово ориентиране ще ми дойде добре.
Ами това е, дано не съм ви досадил прекалено. Сега вие сте на ход. Може ли с тези мои претенции някой ден да караме заедно или да си събирам за рамка и вилка и да си въртя педалите, което уверявам ви също е едно много екстремно удоволствие. Благодаря ви!
Ето каква е моята история:
Колелетата и моторите са моя мания от ранна детска възраст - сега съм на 24 г. До преди месец усилено се занимавах с планинско колоездене дисциплините спускане и фрийрайд. Това са най-есктремните начини да се кара колело. Фен съм на изключително стръмни участъце, където няма пътеки, има много камчъни, скокове, падове и т.н. Всичко беше отлично и почти бях забравил за моторите, когато в края на април от доста голям скок със сериозна скорост при презимяването ми се откърти вилката, вследствие на което аз си изкъртих дясната ключица - сега вече се възстанових, почти. Оттук на сетне почна дилемата. За наистина здраво колело, само за рамка и вилка, трябва до отделя 2000 лв. За компоненти втора ръка при тези велосипеди не може да става и дума, защото това е потенциален риск за живота.
Та сега въпросът ми към вас е мога ли до 1500 - 2000 лв. да намеря някаква машина, за която да не се налага да давам още толкова за ремонт. Че веднага щом се сдобия с такъв мотор ще го закарам при читав механик да го прегледа основно и да се пипне тук там, това е ясно.
Също така ще ви помоля да ме ориентирате горе долу какво може да се намери у нас за толкова пари, ако може по-малко есктра, ама то се знае как стоят нещата

Ето какво ще искам аз от този мотор:
Основно да го карам в пресечени месности, дето човешки крак не е стъпвал, да скачам с него (не става въпрос за фрийстайл мотокрос, ама все пак с колелото си съм правил 10 м скок на дължина, 2 - 3 м на височина и ще очаквам от мотора повече).
Да мога да ходя до работа с него (тоест да има фар).
Да се придвижвам с него от едно населено място до друго. Предполагам, че с такъв мотор, ако измина 150, 200 км. по асвалт ще съм като преплувал океана с бъчва, ама на мен ъкъл не ми пречи, пък и с колелото доста съм въртял.
Да не е много капризен за поддръжка. За колелото си средно съм отделял по 50-60 лв. на месец и ми се иска, ако може и за мотора да е така. Казвам средно и не смятам бензина

За екипировката - аз колелото си го карах с каска за мотокрос, тоест каска имам, хубави наколенки също имам, за екикпчетата, панталон и яке имам представа и нещичко наум, може би само протектори за тялото, че ми трябват, че именно липсата на такива ме прецака с ключицата.
Относно самия мотор - аз съм 60 кг. и искам машината да е лека. За кубиците 125 - 250. Вие кажете кое е по-добре. Предполагам, ченякои от вас ще започнат да ми вкарват оферти, но аз сега не разполагам пари, а само проучвам, но едно ценово ориентиране ще ми дойде добре.
Ами това е, дано не съм ви досадил прекалено. Сега вие сте на ход. Може ли с тези мои претенции някой ден да караме заедно или да си събирам за рамка и вилка и да си въртя педалите, което уверявам ви също е едно много екстремно удоволствие. Благодаря ви!
Коментар