Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ориентрайте един потенциален начинаещ лаик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ориентрайте един потенциален начинаещ лаик

    Здравейте, нов съм във този форум, за който искам да ви поздравя. Ще се помъча да бъда максимално кратък и изчерпателен.
    Ето каква е моята история:
    Колелетата и моторите са моя мания от ранна детска възраст - сега съм на 24 г. До преди месец усилено се занимавах с планинско колоездене дисциплините спускане и фрийрайд. Това са най-есктремните начини да се кара колело. Фен съм на изключително стръмни участъце, където няма пътеки, има много камчъни, скокове, падове и т.н. Всичко беше отлично и почти бях забравил за моторите, когато в края на април от доста голям скок със сериозна скорост при презимяването ми се откърти вилката, вследствие на което аз си изкъртих дясната ключица - сега вече се възстанових, почти. Оттук на сетне почна дилемата. За наистина здраво колело, само за рамка и вилка, трябва до отделя 2000 лв. За компоненти втора ръка при тези велосипеди не може да става и дума, защото това е потенциален риск за живота.
    Та сега въпросът ми към вас е мога ли до 1500 - 2000 лв. да намеря някаква машина, за която да не се налага да давам още толкова за ремонт. Че веднага щом се сдобия с такъв мотор ще го закарам при читав механик да го прегледа основно и да се пипне тук там, това е ясно.
    Също така ще ви помоля да ме ориентирате горе долу какво може да се намери у нас за толкова пари, ако може по-малко есктра, ама то се знае как стоят нещата.
    Ето какво ще искам аз от този мотор:
    Основно да го карам в пресечени месности, дето човешки крак не е стъпвал, да скачам с него (не става въпрос за фрийстайл мотокрос, ама все пак с колелото си съм правил 10 м скок на дължина, 2 - 3 м на височина и ще очаквам от мотора повече).
    Да мога да ходя до работа с него (тоест да има фар).
    Да се придвижвам с него от едно населено място до друго. Предполагам, че с такъв мотор, ако измина 150, 200 км. по асвалт ще съм като преплувал океана с бъчва, ама на мен ъкъл не ми пречи, пък и с колелото доста съм въртял.
    Да не е много капризен за поддръжка. За колелото си средно съм отделял по 50-60 лв. на месец и ми се иска, ако може и за мотора да е така. Казвам средно и не смятам бензина.
    За екипировката - аз колелото си го карах с каска за мотокрос, тоест каска имам, хубави наколенки също имам, за екикпчетата, панталон и яке имам представа и нещичко наум, може би само протектори за тялото, че ми трябват, че именно липсата на такива ме прецака с ключицата.
    Относно самия мотор - аз съм 60 кг. и искам машината да е лека. За кубиците 125 - 250. Вие кажете кое е по-добре. Предполагам, ченякои от вас ще започнат да ми вкарват оферти, но аз сега не разполагам пари, а само проучвам, но едно ценово ориентиране ще ми дойде добре.
    Ами това е, дано не съм ви досадил прекалено. Сега вие сте на ход. Може ли с тези мои претенции някой ден да караме заедно или да си събирам за рамка и вилка и да си въртя педалите, което уверявам ви също е едно много екстремно удоволствие. Благодаря ви!

  • #2
    Иди на Колодрума, търси Таньо или Асен Мерца. Ако нещо може да се намери - те знаят. Те са и бивши състезатели, и съдии, и механици. Знаят за велосипедите повече от всичко.
    Телефон обаче нещо не намирам(((

    Коментар


    • #3
      Ама аз за колелетата също зная много. И как се правят и как се чупят и колко струват. В случая питам за мотори, защото за тях много малко зная.

      Коментар


      • #4
        Добре дошъл във форума,предупреждавам те че качиш ли се веднъж на подходящ мотор ще забравиш за колелата. На теб ти трябва или кросов мотор или мотоциклет за триал и но май по подходящ за теб ще е първия затова а за тези пари можеш да намериш двутактов но да се ориентираш по добре прегледай всички теми с подобна информация във този форум.Желая ти по скоро да намериш ТВОЯ мотор.

        Коментар


        • #5
          Поставяш прекалено много изисквания за мотора, които не мисля че могат в рамките на тези пари да се изпълнят. Ако искаш да караш мотор с който да се чустваш най-близко до емоциите които изпитваш с колелото ти трябва 125 крос. Обаче ти искаш мотор с който да можеш да си ходиш на работа, а кроса не може да се регистрира и няма фар. Освен това искаш да можеш да караш на дълъг път, което предполага маалко по-голяма кубатура поне 250 за да се чустваш малко по-комфортно.
          Мисля че ако смъкеш някои от изискванията можеш да конкретизираш, но това си е нормално и аз имам прекалено големи изисквания относно мотора който ми трябва и в крайна сметка правиш компромис с някое от изисквашнията. В крайна сметка аз се спрях на 350 4Т и мисля че това е перфектният мотор за многоцелева употреба, аз карам много в града, трябва ми мотор който да харчи малко, но и да мога да излезя да го покарам в грата е на места малко ми натежава но се справям.
          Успех!

          Коментар


          • #6
            + гореказаното за тези пари мотор най вероятно ще имаш още разходи да го стегнеш + абравяш ботуши за екипировката за гора.

            Коментар


            • #7
              С тия данни направо ще ти "залепне" един CRF 250X или WR 250 F и ще имаш мотор, покриващ всичките ти изисквания, ама парите ... са БАЯ над лимита.

              Я питай Митков дали няма да ти намери един KDX и ако иска много, го тормози непрекъснато
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                то и КДХ отговарящ на изискванията пак ще е БАЯ над лимита от 2000лв.
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  така като те слушам ТВОЯ мотор е Яамаха WR200R
                  има едни такива модели вкарват от япония DT/WR 200 R
                  стават за яки скоци имат фар и се намират на цени между 1800 и 2800лв

                  разбира се става и KDX 125-200 но нещо ми подсказва че като за теб по добре е WR/DT то

                  Коментар


                  • #10
                    Значи така като гледам, ориентирае ме към 250 кубикува машина. И аз така си мислех всъщност. Тази ли е ямахата, за която говори Митков:http://www.bikez.com/motorcycles/yam...50_f_2005.php? Предполагам, че за цена от 1800 до 2800 лв. става въпрос за спецификации от предходни години. Мисля, че нещата започват да ми се изясняват доякъде и благодаря на всички. Който има още мнения впечатления и препоръки, моля да пише!
                    Относно яките скокове, аз едва ли от раз ще се хвърля, обаче наистина искам мотор с който да се скача, защото едно от нещата които най-много харесвам в колелото е именно момента във въздуха и нещо ми подсказва, че такива моменти с мотор могат да бъдат още по-приятни и ако си взема мотор, тази ще е една от насоките в която ще искам да се развивам.

                    Коментар


                    • #11
                      Щом смяташ да се "Специализираш" в скокове определено ти трябва крос, с ендуро пак ще скачаш но много бързо ще му достигнеш лимита. Аз имам Ямаха ДТР 125 и съм скачал с нея, но определено 200 модела е хард ориентирания, и окачване и рамката всичко е направено да издържа на натоварване. За града и с 125-цата винаги съм бил отпред пък с това да не говорим, освен това има тунинги с които можеш да му вдигнеш мощността до 50-55 коня до 280кубика мисля се "разпилваше".
                      Но не подценявай екипа щом искаш да скачаш задължително трябва да си брониран от горе до долу.

                      Коментар


                      • #12
                        Ами за мотора май, като за начало ми се ще нещо по-универсално и на достъпна цена. Ясно ми е че няма такова нещо, но нещо което да се доближава до такова. Аз малко се обърках, защото някои от вас пишат съкращенията на кирилица, други на латиница, а пък съм си безхаберен още.
                        Значи, Гичев това за което говориш " Аз имам Ямаха ДТР 125 и съм скачал с нея, но определено 200 модела е хард ориентирания" същото това ли е дето Митков ми го препъръчва DT/WR 200 R и ако да, значи ли това, че и ти ми го препоръчваш?

                        Коментар


                        • #13
                          А екипировката съвсем не я подценявам. Но от брони и разбирам малко повече отколкото мотри и затова не разпитвам за тях.

                          Коментар


                          • #14
                            Понеже DT(ДТ) по-лесно се намира в бг. отколкото WR та затова, все пак нека бъдем реалисти за твоите нужди ти трябва CRF & etc., НО за тези пари DT-то е най-лесно за намиране. Частите не са му скъпи, все още се намират по каталог, абе този е поне според мен.
                            Ето как го позват хората мисля че ти за това питаш:
                            http://bikepics.com/pictures/488917/


                            Хаха а това всъщност е същото като моето, само че е по-очукано:


                            а това?

                            Коментар


                            • #15
                              Ами да и аз мисля, че за това питам. Благодаря ви!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X