..хускварна отдавна показват прототипи на новия модел и на ултралекия му двигател..най накрая вече мотора ще се пуска в производство и първата серия вече са я пратили на остров тенерифе та да и се порадват журналистите от цял свят
..без нашите разбира се ..
..ама то това е ясно..новия мотор бил ултралек..дават го че бил 97 килограма..щом казват че е ултралек значи това предполагам е маса пълен..готов за каране..до сега другите 250 4т пълни готови за каране винаги са били малко над 100кг но пък сухи са около 92-4кг
..всичко по мотора било ново -ъгли по рамата двигател окачване и прочее







..мотора ..не го хвалят на убиване но все пак казват че наистина се карал много лесно и се усещал много лек особенно във въздуха..
..наистина интересно предложение от хускварна..може би ..новия "голям брат" БМВ ..е ударил..едно подобаващо рамо

..като цяло и на мен ми изглежда интересен..не знам дали скоро ще го видим и у нас..но ..защо пък не
/снимки- и цялта история дирт райдър сащ/ - http://www.dirtrider.com/index.html
..без нашите разбира се ..
..ама то това е ясно..новия мотор бил ултралек..дават го че бил 97 килограма..щом казват че е ултралек значи това предполагам е маса пълен..готов за каране..до сега другите 250 4т пълни готови за каране винаги са били малко над 100кг но пък сухи са около 92-4кг..всичко по мотора било ново -ъгли по рамата двигател окачване и прочее







..мотора ..не го хвалят на убиване но все пак казват че наистина се карал много лесно и се усещал много лек особенно във въздуха..
..наистина интересно предложение от хускварна..може би ..новия "голям брат" БМВ ..е ударил..едно подобаващо рамо

..като цяло и на мен ми изглежда интересен..не знам дали скоро ще го видим и у нас..но ..защо пък не

/снимки- и цялта история дирт райдър сащ/ - http://www.dirtrider.com/index.html



, но щом са го нареклио най-лекия явно е така те Хоратя няма да излъжат 


Цялостния стил на моделите за офроуд на Husqvarna също ще се промени, с нови графики и с ясни пластични завършеци. Моделите от 2010-та ше имат 48 милиметрова вилка Kayaba, а "ТЕ" и "ТС" ще имат по-къси вилки за по-добро маневриране. Ще имат и нов заден дисков диск. WR-CR 125 ще имат нов единичен амортисьор Sachs.
Коментар