До: Защо КТМ
Смея да споря
Предницата на ктм-ите просто най-после дойде на нивото на другите. А за задния амортисьор - много е модерен, спор няма, но колко време остава в модерно състояние е спорен въпрос. А не всеки има обезвъздушаваща машина в къщи...
Това за кроса де. Май недостатъците на ктм-ското окачване в кроса са качества в ендурото. А тук са ендуристи.
За мен КТМ-а е идеалното олицетворение на Голфа при моторите. "Защо си взе тоз японски трошляк, що не си взе Голф, тях знаеш ли колко добре ги поправям, а и части има, ей на един турски фар е 12 лева".
Не казвам че са лоши, и правя евала наистина на вносителя. Това е окончателното доказателство че при читав продукт, работата на вносителя е от основно значение. Другото доказателство са Бета в България, при положение че в Европа Бета кой я знае кой не, а в България всеки втори кара такава.
Винаги съм имал резерви към ктм като цяло, но винаги съм отчитал че се стремят към самоусъвършенстване, което е най-важният фактор в случая. По същия начин с интерес следя Хюндай при колите, които преди 15 години бяха утайката на отровата, а сега вадят абсолютно читав продукт, и всяка следваща серия е наистина по-добра от предишната.
Смея да споря
Предницата на ктм-ите просто най-после дойде на нивото на другите. А за задния амортисьор - много е модерен, спор няма, но колко време остава в модерно състояние е спорен въпрос. А не всеки има обезвъздушаваща машина в къщи...
Това за кроса де. Май недостатъците на ктм-ското окачване в кроса са качества в ендурото. А тук са ендуристи.
За мен КТМ-а е идеалното олицетворение на Голфа при моторите. "Защо си взе тоз японски трошляк, що не си взе Голф, тях знаеш ли колко добре ги поправям, а и части има, ей на един турски фар е 12 лева".
Не казвам че са лоши, и правя евала наистина на вносителя. Това е окончателното доказателство че при читав продукт, работата на вносителя е от основно значение. Другото доказателство са Бета в България, при положение че в Европа Бета кой я знае кой не, а в България всеки втори кара такава.
Винаги съм имал резерви към ктм като цяло, но винаги съм отчитал че се стремят към самоусъвършенстване, което е най-важният фактор в случая. По същия начин с интерес следя Хюндай при колите, които преди 15 години бяха утайката на отровата, а сега вадят абсолютно читав продукт, и всяка следваща серия е наистина по-добра от предишната.

Хората са пичове имат много части в наличност особенно за атв-тата. И е беспорен факт, че точно те наложиха 2 марки на нашия пазар. Кавата при атв-тата и бета при моторите.

. Май Данчо се казва
Коментар