Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-икономичен мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-икономичен мотор?

    Зравейте, трябва ми възможно най икомочния мотор, който да издържа на дълги растояния. Мислих си че това ще е ендуро, в представата ми се върти нещо около 300 кубика с ръчни скорости, едноцилиндров, с идеята да е с по голям въртящ момент и по ниски обороти. Какъв може да бъде мотора и колко може да е очаквания разход на извънградско с икономично каране? Мерси

  • #2
    До: Най икономичен мотор?

    Първоначално публикуван от Nikolay_JB Преглед на мнение
    Зравейте, трябва ми възможно най икомочния мотор, който да издържа на дълги растояния...
    Мда. Трябва ти служебен мотор. От този по-икономичен досега не съм виждал. Може да мине хиляди километри без да дадеш нито 1 стотинка
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      До: Най икономичен мотор?

      по какав терен искаш даго караш.ако е эа асфалт си эеми скутер.ако е эа гора нема такъв кадето малко да гори,всички горът повечко

      Коментар


      • #4
        До: Най икономичен мотор?

        Малко странен въпрос, поне за този форум...икономия в гората като приоритет ... Горските мотори повечето с един резервоар от 7-8 л. минаваш от 100км. до 130км. по чукарите. Май двутактовите големи кубатури най-много харчат.
        В байкърз имаше тема кой мотор колко харчи. Имаше данни за доста- нали шосейни мотори. По мои наблюдения, реално под 5 и то на супер икономично каране нямаше.
        Преди време имаше едни скутери Honda Mint май бяха, които ми ги рекламираха че харчат 800гр./100км. Колко е вярно е друг въпрос. Това е сигурно ако ходиш пеша до него.

        Коментар


        • #5
          Симсоните от старите - ендуро с горен ауспух и 4ри скорости е Просто наслада за всякакъв терен
          а иначе всеки знае:
          Икономията е майка на ...

          Yamaha YZF R1 не е твоят избор
          Последно редактирано от Goblin; 20-01-09, 07:23.

          Коментар


          • #6
            До: Най икономичен мотор?

            Отностно Хондата Минт не е Хонда ми е Ямаха. Защото имам такова скутерче което с 5лв. когато бензина беше 2,62 ст . се возех по 1 седмица и неслизах от него . Засметка на това с 5 лв на др мотор тогава неможе да става и на въпрос да ида някаде да се повозя.
            п.п Моторът ми е Ктм exc 300цц 2-такта
            [FONT=Impact][SIZE=4] :lol: [COLOR=Red]Тетевен4x4 Offroad Club :D[/COLOR]
            [/SIZE][/FONT]

            Коментар


            • #7
              До: Най икономичен мотор?

              Ямаха Минт, както и всяко друго подобно скутерче, въобще не харчи малко за габаритите и параметрите си. Симсон с S50, S51 със сигурност харчи по-малко. Разхода при ролерите варира от 2.8 до 4 на сто /50сс, 2T/ ако двигателя не е "разпилван" Максималната ти скорост е някъде около 60, тъй че със сигурност няма да те удовлетвори като вариант за дълъг преход
              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
              Toyota Land Cruiser KDJ 125

              Коментар


              • #8
                До: Най икономичен мотор?

                Ти ме разби.Жена ми кара скутр Сузуки 50кб.и гори 4/100,аз го зареждам.На теб ли да вярвам на мене си ли.Ако му пресадя едни педали,може да караш и две седмици.
                "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

                Коментар


                • #9
                  До: Най икономичен мотор?

                  Май не разбрахте въпроса на човека. Търси икономичен мотор, който ще се кара предимно извънградско. Явно човека живее далеч от работното си място. Какви разходи в гората, какви скутери? Със скутер извънградско - не става.
                  При извънградско каране (предполага се, че ще се движиш със скорост над 100), огромно влияние върху икономията оказва аеродинамиката. Следователно ендурото не е подходящия мотор, защото е висок, а и стойката на водача е изправена. Ако твърдо наблягаш на икономичността, то според мен най-добре ще се представи някоя пистарка 400 кубика, така че двигателя нито да е лаком, нито да е слаб. При пистарките стойката е по-ниска, аеродинамиката е по-добра, но за сметка на това са по-неудобни от ендурото за по-дълги пътувания.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Най икономичен мотор?

                    Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                    Май не разбрахте въпроса на човека. Търси икономичен мотор, който ще се кара предимно извънградско. Явно човека живее далеч от работното си място. Какви разходи в гората, какви скутери? Със скутер извънградско - не става...
                    В такъв случай не е улучил правилния форум.
                    Когато тук някой попита за мотор аз си представям ендуро мотор, защото раздела е Мотори (Ендуро)
                    Ендуро и икономичен не са много съвместими понятия. Разход от 5/100 при тези мотори го смятам за нисък. Разбира се ако му сложим гуми за асфалт и ги напомпим на 2,5 атмосфери, а после си караме само по асфалт с едва отворена газ може да се постигне и 3-4/100 разход, но това е все едно да си купиш ферари да му сложиш тесни гуми 185 и да го караш икономично със скоростта на фиат панда. Нещо се губи смисъла от това упражнение.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      До: Най икономичен мотор?

                      Е как да не става извън градско с едно Сузуки Бъргмен бе пичове я се стегнете малко в кръста.

                      Вземи си едно ей такова Сузуки хем върви,хем е комфортно, 400кб е абе идеално е .....

                      Коментар


                      • #12
                        До: Най икономичен мотор?

                        Yamaha Serow 225, Suzuki DR 200 и други от този клас дават разход около 3/100.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Най икономичен мотор?

                          Сигурно си струва да видиш какво е станало с дизеловите. Да са ги приемали на въоръжение не съм чул, не че съм се интересувал. Нещо трябва обаче да е станало с разработката, и може да е пусната за цивилни.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Най икономичен мотор?

                            Доколкото си спомням приеха на въоражение в американската армия Кавазаки 500 едницилиндрови, дизелови миналата година ли беше, по-миналата ли...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Най икономичен мотор?

                              Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                              Yamaha Serow 225, Suzuki DR 200 и други от този клас дават разход около 3/100.

                              Карал съм Хонда xr250 - по асфалт вдигаше 130 и не пипаше повече от 4/100.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X