Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-евтин и подходящ мотор за мотокрос ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-евтин и подходящ мотор за мотокрос ?

    Искам да се обърна към вас за помощ, защото започвам да правя проучване за най-подходящ и съответно най-достъпен за джоба ми мотор подходящ за мотокрос състезания в клас 125 и 250 4Т, защото имам малко време да направя такова проучване и след това ще трябва да се действа по въпроса!
    Идеята ми е в тази тема да се разискват мотори до 450сс 4Т макар, че наистина е твърде голям за мен, но на всеки мотор се свиква, а и мотокрос-а няма много общо с ендуро-то нали
    Идеята е да се разискват определени модели най вече 125 и 250 и да се обърне внимание на поддръжка и издръжливост (предимства и недостатъци) и също така за достъпност до такива машини в България и евентуално при нужда и в чужбина.
    Аз лично имам някакви модели в предвид и смятам да обсъдим първо тях и след това да се насочим към нещо друго.. (може би по-голямо но едва ли..)
    Ето ги и тях:

    Honda CR 125 1997г
    -------------------------
    Това може би е най-досръпния модел до, който човек има възможност да се докопа (този който наблюдавам в момента е 900 Евро).
    По характеристиката която наблюдавам е мощен и лек това, което ме интересува за модела е дали на хонда 125 моделите наистина се износват най-бързо частите ?
    Бях чел някаде такова твърдение и от тогава се кефя на ЦР500 и на 4Т моделите на хонда..
    Ще ви бъда благодарен ако ми доставите повечко информация за този модел...

    -------------------------

    Kawasaki KX 125 1997г.
    -------------------------
    Цената се върти до към 3000-3200 лв.
    Карах такъв и мисля, че е много лесен и приятен за каране и определено не му липсва мощност, на вас оставям подробностите и допълненията към този модел (имам в предвид: поддръжка, разход и преценка за това дали е подходящ или не е ...

    ПП. Не съм сигурен дали този, който карах е 97-ма година, но за всичко останало съм сигурен !


    -------------------------

    Suzuki RM 125 1998г.
    -------------------------
    Искам да знам всичко за този мотор и да разбера за какви пари може да се намери, защото точно този модел гледам във момента в един сайт на цена 1600 Евро !
    Пише, че е 42 коня, но малко ме съмнява
    Искам да зная в момента колкото се може повече за самия модел...
    -------------------------

    Honda CR 250 1999г.
    -------------------------
    Нямам никакви наблюдения за този модел освен това, че е опасен и ни най малко не е за подценяване, лек е и достатъчно мощен, за да задоволи и по психясалите мотокросисти..

    -------------------------

    Kawasaki KX 250 F 2004г.
    -------------------------
    Без съмнение всеки е мечтал за такъв мотор и е искал да го има в гаража си. Аз също харесвам безспорно много този модел, но единствената причина поради, която се спирам на него е цената.
    Намират се до 3000 Евро..

    -------------------------

    Всички цени са коментирани, след преглед само на немски обяви, което означава, че тези цени са в германия, което означава, че при доставка на мотор от там цената ще се оскъпи естествено така, че ще бъда благодарен за цени в България.
    Много моля да обърнете внимание и на последователноста на моделите, защото за подредени по предпочитане..
    Критиките и мненията Ви ще бъдат много важни за мен, за това моля тази тема да не бъде разводнявана.......много... и да се вземе по възможно най-сериозен начин !

    Благодаря предварително на всички !
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    Даниеле, пускаш тема, която изобщо не е глупава!

    НО...

    но на всеки мотор се свиква, а и мотокрос-а няма много общо с ендуро-то нали
    Тук не си прав! При това изобщо. Лично ти правил ли си повече от една обиколка на истинско мотокрос трасе? Знаеш за какво натоварване става въпрос? Аз лично съм правил със нов съвременен кросов мотор(и с 125 и с 250) и на втората обиколка, имайки предвид че го държах само на ръчка се изморих и взех да изтървавам пътя. Поради същата причина спрях, защото знаех че от умората идват паданията!

    Написал си "Искам евтин крос, заедно с евтина подръжка!", незнам как ти е дошло на ум, че ти трябва за мотокрос, но имай предвид че подръжката на един крос е много скъпа! Не искам да те разочаровам, но на едно 2Т буталото се сменя на 10 часа състезателен режим! Така че помисли си... За 4Тактовите е още по-страшно, защото ти трябват поне 2000 лв годишно за ремонти!

    Имай предвид, че ако аз имам възможноста бих си взел Хонда CR 250 R '99 защото е уникален мотор и съм чел много за него по американските форуми, но мисля че трябва да тренирам още, за да се науча да карам 250 2Т както му е реда...Това е...

    Коментар


    • #3

      темата дето сте подхванали е....обшииирна

      аз имам един достъпен и евтин крос CR250 мога да ви го продам евентуално

      а КХ са от снимката по горе е 98-ма година модел
      ср а от снимката е 99та модел но предполагам че ще е бая цифра щото те държат цена

      Коментар


      • #4
        Как вървят цените на CR 250 като твоя ? Какво можеш да кажеш за поддръжката ? Какво можеш да кажеш за характера на мотора ?
        Няма да ухапя никой ако ми даде по-изчерпателен отговор
        Благодаря предварително..
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          ами ср250 е възможно най евтиният като цена и като поддръжка крос който да става за нещо

          характера му е че тегли от всякакви обороти даже и без да му помагаш със съединителя
          от старите модели е най мощен и най здрав по новите RM и YZ
          на практика копират каналите и устройството на тези по стари цр и
          даже 97ма ямахата 250 е точно копие каналите в цилиндъра и на СР а от предишните години и тва не го казвам аз а ERIC GORR
          ОТ 96 та натам новите модификации на RM а също са изкопирани от СР а и то не само като цилиндър и канали но и като геометрия на рамата

          въобще този модел от 92 ра до 96та ср е един от най успешните мотокрос модели а двигателя се произвеждаше без изменения до 2001г само тези след 97 ма дето имат една електронна джаджа -POWER JET което всъщтност е един соленоид който обогатява сместа на определени обороти и режими и обикновенно на повечето по стари от 1-2 години мотори май не работи

          дори когато излезе 97 ма мотора с алу рамата Джереми Мак грат и бе сложил отначало двигателя от старата си от 93 та хонда
          понеже новият още не го бяха нагласили за суперкроса

          често се прави и комбинация на по старите модели да се сложи цилиндър от 99та модел щото той е най добре направен както и този за 95 та, а стават
          след 96та моделите са с плоско бутало така че като се прехвърля цилиндъра е добре да е комплект с главата само тва е особенност от99та цилиндъра е и с най малки отвори в цилиндъра и буталата издържат доста по дълго време

          98 ма кх са пък не е много за взимане защото тва е първият модел кх със новата "кипс " система и правели проблем

          а този кх който си карал на стара загора е 96та модел
          един от най успешните модели кх

          Коментар


          • #6
            Ясно ми е, че CR 250 е много ПО от 125 кубиковия си събрат, но за сега ме интересуваше повече 125 кубиковия модел, защото мисля, че 250 е много за мен и няма да мога да му използвам мощноста и би ме изморявал !
            пък и след време да се пускам в клас 250 при убийците, не ми се струва толкова добра идея....
            Коя година на цр 125 се изявява като най-издръжлив, мощен и добър за състезания мотор ??
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              не знам
              горе долу гледай да е възможно по нов
              най добре 96та година
              защото от моделите със стоманена рама е най нов
              а по новите вече държат високи цени заради алу рамата

              по принцип ср 125то не е много за начинаещи
              от ниски не дърпа а после изведнъж се развърта много

              един КХ, УЗ или РМ е много по добре

              КДХ пък е перфектният мотор за начинаещи че става и за напреднали цената му е ниска а поддръжката -без пари
              става и за крос даже особенно"R"вариантите

              а от 250 ср а не знам що се плашите работи много равномерно -ако е регулиран добре и като му даваш по малко газ се кара много лесно е...не е като кдх де ...врътнеш ли газта повечко... ...бууууммм

              Коментар


              • #8
                но пък иначе е като чук
                почти гони КДХ са по дълговечност

                Коментар


                • #9
                  Чух че в магазина на Бучака имало 2 КДХ-а

                  А КХ-а който кара Даниел, не е в най-добрата си форма Ако му се е видяло че върви добре, какво ли ще е ако пробва някоя изправна и добре настроена 125-ка

                  Относно поддръжката на кросов мотор мога да кажа, че е по-скъпа от отглеждане на дете Според мен най-добрия вариант за един начинаещ ендурист или даже кросист, с по-скромни финансови възможности, е да си вземе здрав КДХ. Основното му предимство пред кросовите модели е здравината.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Димитър
                    Чух че в магазина на Бучака имало 2 КДХ-а

                    А КХ-а който кара Даниел, не е в най-добрата си форма Ако му се е видяло че върви добре, какво ли ще е ако пробва някоя изправна и добре настроена 125-ка

                    Относно поддръжката на кросов мотор мога да кажа, че е по-скъпа от отглеждане на дете Според мен най-добрия вариант за един начинаещ ендурист или даже кросист, с по-скромни финансови възможности, е да си вземе здрав КДХ. Основното му предимство пред кросовите модели е здравината.
                    Говорим само за кросови модели без ендура.. спецялно за мотокрос става дума в тази тема !
                    С ендуро едва ли би спечелил на мотокрос състезание.. в смисъл с нещо като КДХ
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #11
                      С ендуро едва ли би спечелил на мотокрос състезание.. в смисъл с нещо като КДХ

                      с КДХ съм ставал 3 ти на кроса в иганово на кроса в слатина също съм влизал в първите както и на кроса във с Левски и то изпреварвайки ямахи 250крос и хонди ср250 125 и други

                      е КДХ са бе R модел

                      Коментар


                      • #12
                        ето и снимка от едно от състезанията в иганово където участвах с КДХ

                        Коментар


                        • #13
                          OFF TOPIC
                          BTW ти що не ходиш вече на традиционните кросчета??Голям купон става
                          К. Кулев

                          Коментар


                          • #14
                            BTW ти що не ходиш вече на традиционните кросчета??Голям купон става
                            верно си е купон са си традиционните
                            в иганово за съжаление тази година не можах да ида
                            като гледам и на слатина тая седмица няма да мога да ида
                            остава за левски евентуално

                            жалко че са само три такив прояви -наистина традиционни
                            май и в берковица има -ама и то е минало
                            другото е край село руен бургаско ама то пък май ще съвпадне с кръгове от ендурото

                            между другото забелязвате ли че на тези така наречени "традиционни" има повече участници и публика от колко то на две "републикански"

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X