Понеже се запалих по карането извън пътя, продадох старото ендуро и вече съм в портокаловият тим , взех си КТМ 620 SuperCompetition 2001 (Така пише , но не съм сигурен ) . Мотора е хубав , то е ясно, но бях поразен от оскъдната информация , която има за КТМ като фирма въобще , а от европейците си е водеща в тази област. Де факто от един двигател и рама , има камара модели , почти неразличими на външен вид . 620 ( който е 609 кубика) и 640 ( който пък е 625 кубика ) , бегло погледнати са си еднакви, отделно има си и такива с надпис 625 , които явно са модел 640.. тотално мазало , повечето са с обратна предница (WSD) , моят си е със стандартна. Зъбчатките са ми в съотношение 16-48 , за ендурото ги дават 16-42 , за супермото пък са даже 16-40. Като мощност - отново само различни цифри , около 55 к.с. май е най вероятно. Резервоара е 9 л, някъде го пише 12 ... . Понеже знам че един от най-разпространените и карани в БГ модели на КТМ, ако някой има някакви наблюдения върху него, нека да ги сподели, upgrade, подръжка... Мен лично манивелата от ляво ме дразни много , но си имам и стартер.
Тия данни май нямат много общо с истината , но ...
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc ... n_2001.php
http://motoprofi.com/motospecspictures/ ... -2000.html
http://www.diseno-art.com/encyclopedia/ ... nduro.html
Тия данни май нямат много общо с истината , но ...
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc ... n_2001.php
http://motoprofi.com/motospecspictures/ ... -2000.html
http://www.diseno-art.com/encyclopedia/ ... nduro.html
Коментар