Понеже се запалих по карането извън пътя, продадох старото ендуро и вече съм в портокаловият тим , взех си КТМ 620 SuperCompetition 2001 (Така пише , но не съм сигурен ) . Мотора е хубав , то е ясно, но бях поразен от оскъдната информация , която има за КТМ като фирма въобще , а от европейците си е водеща в тази област. Де факто от един двигател и рама , има камара модели , почти неразличими на външен вид . 620 ( който е 609 кубика) и 640 ( който пък е 625 кубика ) , бегло погледнати са си еднакви, отделно има си и такива с надпис 625 , които явно са модел 640.. тотално мазало , повечето са с обратна предница (WSD) , моят си е със стандартна. Зъбчатките са ми в съотношение 16-48 , за ендурото ги дават 16-42 , за супермото пък са даже 16-40. Като мощност - отново само различни цифри , около 55 к.с. май е най вероятно. Резервоара е 9 л, някъде го пише 12 ... . Понеже знам че един от най-разпространените и карани в БГ модели на КТМ, ако някой има някакви наблюдения върху него, нека да ги сподели, upgrade, подръжка... Мен лично манивелата от ляво ме дразни много , но си имам и стартер.
Тия данни май нямат много общо с истината , но ...
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc ... n_2001.php
http://motoprofi.com/motospecspictures/ ... -2000.html
http://www.diseno-art.com/encyclopedia/ ... nduro.html
Тия данни май нямат много общо с истината , но ...
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc ... n_2001.php
http://motoprofi.com/motospecspictures/ ... -2000.html
http://www.diseno-art.com/encyclopedia/ ... nduro.html

. Първото , което за мен се оказа сериозен проблем , е височината на мотора , въпреки че не съм нисък (178 см ) , краката ми опират земята само на пръсти , и то при максимално свален мотор , което при силно насечен терен си е гадно ... Иначе окачването ми допада много , с голям ход е , и има много добра возия. Стойката е само една - централна , пачият крак ми липсва понякога .Двигателя - голяма мощност , още от много ниски обороти , търпими вибрации , малко особен ми се струва звука при работа, казаха ми че КТМ ите така си работят - дано. Разход - смесено каране , само офроад - около 6 л . Масата я дават около 130-140 кг - нещо средно мещу класическите "стругове" и съвремените хард ендура , но когато си уморен и паднеш, всичко ти се струва тежко . Запалване - за момента , паленето на този мотор с кик , когато е студен ми се струва абсурдно, като поработи малко - няма проблем ,но добре че си има ел.стартер. Зимата ще го попрегледам обстойно , и евнтулно ще се почне Upgrade .Четох че има два лагера на разпределителния вал , които е хубаво да се сменят нна 5000 км...
Коментар