Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM LC4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM LC4

    Понеже се запалих по карането извън пътя, продадох старото ендуро и вече съм в портокаловият тим , взех си КТМ 620 SuperCompetition 2001 (Така пише , но не съм сигурен ) . Мотора е хубав , то е ясно, но бях поразен от оскъдната информация , която има за КТМ като фирма въобще , а от европейците си е водеща в тази област. Де факто от един двигател и рама , има камара модели , почти неразличими на външен вид . 620 ( който е 609 кубика) и 640 ( който пък е 625 кубика ) , бегло погледнати са си еднакви, отделно има си и такива с надпис 625 , които явно са модел 640.. тотално мазало , повечето са с обратна предница (WSD) , моят си е със стандартна. Зъбчатките са ми в съотношение 16-48 , за ендурото ги дават 16-42 , за супермото пък са даже 16-40. Като мощност - отново само различни цифри , около 55 к.с. май е най вероятно. Резервоара е 9 л, някъде го пише 12 ... . Понеже знам че един от най-разпространените и карани в БГ модели на КТМ, ако някой има някакви наблюдения върху него, нека да ги сподели, upgrade, подръжка... Мен лично манивелата от ляво ме дразни много , но си имам и стартер.
    Тия данни май нямат много общо с истината , но ...
    http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc ... n_2001.php
    http://motoprofi.com/motospecspictures/ ... -2000.html
    http://www.diseno-art.com/encyclopedia/ ... nduro.html

  • #2
    До: KTM LC4

    http://www.ktm.com/

    Къде я видя тази оскъдна информация бе човек.....

    Я напиши в Google KTM и гледаи да видиш,че никак не е оскъдна.

    Коментар


    • #3
      До: KTM LC4

      На тоя сайт LC4 не го броят вече за мотор, хората са в 21 век...
      Малко впечатления, след няколкодневни тестове от типа климбинг, джъмпинг , газене на вода и т.н. . Първото , което за мен се оказа сериозен проблем , е височината на мотора , въпреки че не съм нисък (178 см ) , краката ми опират земята само на пръсти , и то при максимално свален мотор , което при силно насечен терен си е гадно ... Иначе окачването ми допада много , с голям ход е , и има много добра возия. Стойката е само една - централна , пачият крак ми липсва понякога .Двигателя - голяма мощност , още от много ниски обороти , търпими вибрации , малко особен ми се струва звука при работа, казаха ми че КТМ ите така си работят - дано. Разход - смесено каране , само офроад - около 6 л . Масата я дават около 130-140 кг - нещо средно мещу класическите "стругове" и съвремените хард ендура , но когато си уморен и паднеш, всичко ти се струва тежко . Запалване - за момента , паленето на този мотор с кик , когато е студен ми се струва абсурдно, като поработи малко - няма проблем ,но добре че си има ел.стартер. Зимата ще го попрегледам обстойно , и евнтулно ще се почне Upgrade .Четох че има два лагера на разпределителния вал , които е хубаво да се сменят нна 5000 км...
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        До: KTM LC4

        Поздрави колега , моторчето е много добро несе притеснявай за някои дребни подробности като стойка , манивела и тн. всчко е въпрос на време да свикнеш и после ще успееш да усетиш истинските качества на мотора , а те са много . Иначе наистина сравнен с новите хард ендура които се продават е малко тежък но , все пак концепцията на този мотор е насочена към по различен тип ендуро от този който в България се практикува а именно към рали ендуро , или по точно казано изминаване на по големи разтояния извън пътя . Моето мнение е че мотора е много надежден и много добре проектиран по простата причина че, оправлението му е много леко като на новите ендура , располага с достатъчна мощност в целия си диапозон на обороти , много добро окачване и много добра спирачна система. Естествено всеки мотор си има свойте силни и слаби страни , но все пак ,,Нее ли трудно нее интересно,, .
        GAS GAS
        EC 450 =>=> EC 300 2013

        Коментар


        • #5
          До: KTM LC4

          Честито колега!
          И аз търсих такъв КТМ преди да си взема ВР, но не намерих. Иначе като гледам снимките май е LC4 640, а не 620 (но може и някакъв тунинг да са му правили). Ако не е тайна сподели колко $$$ ти излезе.

          Коментар


          • #6
            До: KTM LC4

            Честно казано и аз много се чудя какъв е всъщност - покупката е с фактура от Италия, ама там пишат каквото има падне. Двигателят е сив , на 640 ките е такъв , с черна глава, но на левият капак няма прозорче . Модел 620 почти всички със черен двигател . Парите са около 4000 лв , но без регистрация, за момента май няма и да го регистриам, взет е изключително за извън асфалта. Не знаех че е с два маслени филтъра... , карам го с масло 15-50 Естер на Мотул .

            Коментар


            • #7
              До: KTM LC4

              Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
              Честно казано и аз много се чудя какъв е всъщност - покупката е с фактура от Италия, ама там пишат каквото има падне. Двигателят е сив , на 640 ките е такъв , с черна глава, но на левият капак няма прозорче . Модел 620 почти всички със черен двигател . Парите са около 4000 лв , но без регистрация, за момента май няма и да го регистриам, взет е изключително за извън асфалта. Не знаех че е с два маслени филтъра... , карам го с масло 15-50 Естер на Мотул .
              Този без прозореца за масло на капака е 620 , а всеки един модел от 620 е с два филтъра , а иначе и твоя може да се направи 625 кубика продава цилиндър с бутало и всичко необходимо зада стане. Наистина има много разновидности .
              GAS GAS
              EC 450 =>=> EC 300 2013

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X