Обява

Свий
Няма добавени обяви.

kakъв мотор да си купя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • kakъв мотор да си купя?

    Искам да си купя мотор -ендуро за да карам по горите .
    На 32 години съм , 85 кг.
    Какво ще ми препоръчате - 250 куб. или 600 куб.
    Кои са по добри ?

  • #2
    според мен по-добре 250 кубика много по лек мотор но за сметка на това не е бавен минаваш навсякаде правиш си кефа 4тактов да е и нема грешка и некоя по нова годинка ако може пък ще е идеално и разбирасе да е Японски.... нека се изкажат по зрелите и тогава решаваи
    "Опознай Родината за да я обикнеш"

    Коментар


    • #3
      350-400 май е най-добре пък и ти не си малък ще поискаш да го напечеш някъде и само ще го измъчиш 250-ка ако е

      Коментар


      • #4
        SUZUKI DR 400Z



        много ми харесва но и паричките са добри ако разполагаш с средства взимай

        с здраве Ангел Иванов (BADGO)
        "Опознай Родината за да я обикнеш"

        Коментар


        • #5
          кажи и до какви пари
          защото иначе -най добре е един чисто нов срф250х

          Коментар


          • #6
            при положение че съм начинаещ моторист мисля че до 2200-2500лв може да си взема нещо читаво.
            според Вас за начинаещ 250куб. добре ли е?

            Коментар


            • #7
              При твойте години и килограми май по-добре да почнеш с 350 и нагоре.
              Като казваш начинаещ имаш предвид че никога не си се качвал на мотор, или че не си карал ендуро?

              Коментар


              • #8
                миналата година, когато бях на твоите години (е, една-две отгоре )и на твоите килограми (е, един-два отгоре) и аз реших да се присъединя към ендуро обществото. бях пред същата дилема. доста хора разпитах (няма да разказвам подробно), но накрая проучването приключи с над 90% за 250 кубика.

                още не съм направил и година откакто карам, но до момента не съм имал случай да не ме издърпа някъде. аз обичам наклоните и трудните за преодоляване (но не бързи маршрути) и моторчето ми върши работа. ако ще караш по черни прави пътища и искаш да вдигнеш над 100 км/ч, то тогава ще ти трябва по-мощна машинка.

                другата година (живот и здраве) като се почувствам малко по-уверен, може да мисля за 350 като Gichev. с него преди два дни си разменихме за малко моторите и мога да кажа, че се усеща разликата, но може би разликата, за която още не съм готов. ю

                в момента съм със Suzuki DR250S с малка модификация - предно зъбно колело с един зъб по-малко, пиньон - с малко повечко зъби в повече. 'тунинговано' за моя стил на каране.

                Коментар


                • #9
                  Честно да си кажа, доста бързо ми омаля бившото Сузуки DR250RS...в началото кеф голям, после смених зъбаците 12 отпред и 47 отзад - кеф пак....и после пак ми стана малко. Така, че може да си вземеш и по-голямо...все пак си по-възрастен и може би не те пали толкова на глупави простотии и не е толкова опасно колкото за някой по млад като мен примерно Но недей и нещо много мощно. Аз преди сузукито ходих да карам една ямаха yz400f...и за няколко кръгчета по една поляна се отказах от такова чудо.
                  Аз на твое място бих си взел някой двутактов чист крос 125. Мисля че можеш да намериш нещо до 95-96 год.....даже може и някое по-сдухано 250 - щото то пак ще ти е предостатъчно
                  No bike - no fun!

                  Коментар


                  • #10
                    Айде пак се почна

                    Митков който кара мотор от 100 години казва че трябва да се започне с по-слаб мотор да се кара, а други хора казват "вземи нещо по-яко".

                    Наистина за разходки е по-добре да се кара по-мощен мотор, пък макар и по-тежък, но ако си решил да караш през сериозни препятствия където темпото е бавно и трябва мотора да се носи от време на време, тогава е по-добре да се кара нещо което ти се струва слабо.

                    Аз като се кача на някой 4Т 450 кубика или 2Т 250 кубика се кефя много, но знам че това е за кратко. Ако трябва да си избера мотор примерно за трасето в Стара Загора което карахме миналата събота, бих си избрал нещо възможно по-леко и не чак толкова мощно.

                    Един ДР250 или нещо подобно мисля че е не лош избор като за първи мотор.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      Митков който кара мотор от 100 години


                      лелеее преди 100години даймлер бенц е карал само мотор и то триколка бре

                      лично аз причислявам себе си по скоро към групата на новаците-що се отнася до каране,
                      и към групата на "препатилите" -като механик

                      иначе другото е вярно

                      в момента имам 3 мотора
                      125 2т крос
                      250 2т крос
                      220 2т ендуро

                      250то е голям кеф и мнооого върви над 50коня е а тежи 90кг

                      но...за около 30мин каране така ме уморява чее....

                      125 то го карам мааалко по бавно но пък мога да поддържам тази скорост много по дълго време което е важно за ендуро състезанията
                      най голямата разлика е по правите където 125 то "свършва " бързо
                      а 250то може да вдига над 120 и като го ръчнеш на 5та със 80 примерно се изправя на едно колело
                      докато на 125 то 80-му е вече почти на предела на възможностите

                      220то пък е нещо средно на ниски дърпа като 250 е..малко по малко към средните а на високи върви като 125
                      като цяло се усеща по слабо и от двата
                      но е голям кеф защото може да тръгне и на 3та и всъщтност е нещо като мотоциклет за триал само че тежи малко повече за това пък работи спокойно и има много здрав и износоустойчив двигател за това го ползвам за преходите които спрята жоро от по 200-300км на ден

                      250 4т съм имал др-че беше кефаджийско моторче като за екстремен оффроуд е тежък и слабичък но иначе за нормално каране си е екстра а е много идиотоустойчива и здрава машина

                      400 4т имах преди време крос-голям кеф но като цало по тежки терени се кара трудно водата му извира бързо иначе за по прави черни пътища и супермото е перфектен, кара се на задна много лесно със всякаква скорост и на всяка предавка даже и от начинаещи
                      но пък има скъпа поддръжка /ако я правиш както си трябва/
                      450 та съм карал доста и за тях важи същото като по горното

                      250 4т модерните кросови мотоциклети -са нещо ново и много готино
                      карат се лесно а вървят много единственият минус е скъпата им цена и поддръжка както и малко слабото им поведение на ниски обороти

                      та тва е една на бързо ретроспекция
                      може би съм пропуснал само 250 2т ендуро варианти като СРМ И РМХ които са много готини и стават за много неща като в нито едно от тях не са перфектни но пък то тва не е и нужно до скоро много трудно се откриваха в БГ напоследък се понавъдиха и то на добри цени

                      Коментар


                      • #12
                        в момента имам 3 мотора
                        125 2т крос
                        250 2т крос
                        220 2т ендуро

                        250то е голям кеф и мнооого върви над 50коня е а тежи 90кг

                        но...за около 30мин каране така ме уморява чее....

                        125 то го карам мааалко по бавно но пък мога да поддържам тази скорост много по дълго време което е важно за ендуро състезанията
                        най голямата разлика е по правите където 125 то "свършва " бързо
                        а 250то може да вдига над 120 и като го ръчнеш на 5та със 80 примерно се изправя на едно колело
                        докато на 125 то 80-му е вече почти на предела на възможностите

                        220то пък е нещо средно на ниски дърпа като 250 е..малко по малко към средните а на високи върви като 125
                        като цяло се усеща по слабо и от двата
                        но е голям кеф защото може да тръгне и на 3та и всъщтност е нещо като мотоциклет за триал само че тежи малко повече за това пък работи спокойно и има много здрав и износоустойчив двигател за това го ползвам за преходите които спрята жоро от по 200-300км на ден

                        250 4т съм имал др-че беше кефаджийско моторче като за екстремен оффроуд е тежък и слабичък но иначе за нормално каране си е екстра а е много идиотоустойчива и здрава машина

                        400 4т имах преди време крос-голям кеф но като цало по тежки терени се кара трудно водата му извира бързо иначе за по прави черни пътища и супермото е перфектен, кара се на задна много лесно със всякаква скорост и на всяка предавка даже и от начинаещи
                        но пък има скъпа поддръжка /ако я правиш както си трябва/
                        450 та съм карал доста и за тях важи същото като по горното

                        250 4т модерните кросови мотоциклети -са нещо ново и много готино
                        карат се лесно а вървят много единственият минус е скъпата им цена и поддръжка както и малко слабото им поведение на ниски обороти

                        та тва е една на бързо ретроспекция
                        може би съм пропуснал само 250 2т ендуро варианти като СРМ И РМХ които са много готини и стават за много неща като в нито едно от тях не са перфектни но пък то тва не е и нужно до скоро много трудно се откриваха в БГ напоследък се понавъдиха и то на добри цени
                        _________________
                        Митко Митков

                        Коментар


                        • #13
                          Митков, добре изглеждаш за годините си!

                          Адаш, един съвет и от мен да ти се обърка всичко съвсем.
                          Каквото и да си вземеш за тези пари, след време така или иначе ще го смениш, ако се запалиш, затова и моят съвет е за нещо по-леко, а за такива пари 4т мотор ще е доста стара година и няма да е на нивото на съвременните леки и мощни 4т, затова се насочи към двутактов.
                          Имаме при нас момчета дето карат 2т шестдневки и си ги търкалят вече доста години. Катерят се почти навсякъде с тях и на скорост сравнително го докарват.
                          Виж, ако разполагаш с повече средства, разговорът става друг!
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Вчера ходих до Пловдив,имам един приятел дето внася коли и говорих с него да ми внесе нещо 250 куб. 2Т, и така от дума на дума стигнахме до един негов приятел от Карлово дето внася японски мотори -така че в края на месеца се надявам да имам мотор.

                            Коментар


                            • #15
                              az ot tiq v karlovo si vzeh edna yamaha wr200.beshe idealno motorche.sega si trosha glavata s edin yz250.
                              jrc member

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X