Е, все пак съм вносител на две от трите които изброяваш
Но ей на видял ли си ме да рева че няма проби на Тм - не се оплаквам, при тях просто няма достатъчно мотори та да се доберат списанията до тях. Въпреки че Motocross Action чат пат успява. Но за другите - протестирам. Gas Gas вече ги пробват тук таме, но Шерко виждам само в европейските списания. А хускварна, хусаберг и бета вече не са апокрифни марки, те ще се появяват все повече и повече по тестовете.
Е, все пак съм вносител на две от трите които изброяваш
Но ей на видял ли си ме да рева че няма проби на Тм - не се оплаквам, при тях просто няма достатъчно мотори та да се доберат списанията до тях. Въпреки че Motocross Action чат пат успява. Но за другите - протестирам. Gas Gas вече ги пробват тук таме, но Шерко виждам само в европейските списания. А хускварна, хусаберг и бета вече не са апокрифни марки, те ще се появяват все повече и повече по тестовете.
Ами така е, европейците се заемат с ендуро пазарния дял а японците с кроса, нека всяка жаба да си знае гьола
между другото поразгледах онлайн изданието на CycleNews, прияно ме изненада.
Имат интервю с Майк Браун който доскоро караше в европа MX1 а сега отива във WORCS сериите, и тест на новия 300XC-W и продължавам да разгръщам ..... А! от догодина Джейм Стюард няма да кара за кавазаки а най-вероятно за L&M Racing (yamaha)
Последно редактирано от Краси; 25-09-08, 17:02.
Причина: допълване
шерко напоследък са се взели в ръце..имат от тази година един 250 модел нов който ми се струва че е доста добре направен и ме кефи..отбора на чехия на исде всичките бяха с шеркота
иначе по принцип това е фирма за триал мотоциклети
иначе по принцип това е фирма за триал мотоциклети
Бяха, отдавна вече не са. Имат си яка гама, от 50см3 нагоре, в ендуро и супермото (че и май бяха шампиони по ендуро в категория 50см3)
Но 450ката и 530ката им ги има от край време, и въобще не са шега работа. Със сигурност не са тромави като четиритактовите на гас гас дето двигателната база им е... Сузуки DR400
А 250ката си е разработка на някакъв бивш инженер от КТМ, двувалка. проблемът е че така и не успяха да я пуснат масово като 2008 модел, остана само за състезателите. Ще излезе като 2009та модел.
..всъщтност проучих въпроса и се оказа че не всички чехи са били с шеркота на изде..а от само един от чешките отбори целия е с шерко /те имали БАЯ отбори на изде тез чехи / и отделно във самия трофи тим чешкия един също е с шерко
по принцип до сега ендурата им бяха с двигатели ктм само че направен инжекцион ..до колкото съм ги заглеждал
а сега този новият им 250 явно си е тяхна разработка и като двигател..макар че на първо четене..малко ми напомня на комбинация между двигател на ктм и глава на ямаха ..
на живо изглежда много прибран и компактен мотор
харесват ми и бих се навил да си взема ..но си миля че както и при другите екзотики -цената ще е дори по висока от на по изявените им конкуренти а проблема с частите ще е реален да не говорим че афтърмаркети от щатите..няма и скоро няма и да има..но като кледам как са се засилили предполагам до някоя година ще успеят да ги поналожат
Не, Cobra са само детски мотоциклети, от 50 до 65см3. Имат и 70 и 90см3 двутактови детски атв, приличат на 250 4Т по цената - струват почти колкото Renegade 800 или Sherco 250 4T
..ейй..не знам мотора ама тоя ендуро тест много готин..
-и мотора е хубав..изглежда доста прибран и компактен..колко кг е?..
сега и гоблина ако даде и една заинтригуваща цена..и да се напоръчваме
И аз се зачетох за новото шерко и определено се изненадах силно положително, специално от 250-тката. Първо от компактния дизайн - както пишат, това е най-компактният и лек 250F двигател на пазара, изцяло нова и компактна рама ...
Продължавам да ровя с нарастващ интерес, ама бая кал ще изям докато остарее модела та да мога да си го позволя
Ако не сме минали на електрически до тогава де...
Гоблин пък може да преведе някоя от хилядите тестове и статии за 250i
Всъшност друго ендуро изжекция на пазара има ли?! Или поне 250 инжекция, ако ще и крос ... ?
Има, Ямаха 250 с инжекцион на GET. 4200 евро опция.
А шерко-то апропо е доста добро но май ще е скъпичко. И най-вече опциите му ще са. Във Франция Олинс предница ще е 1500 евро или поне това казват в теста. Същата когато се предлагаше на Тм-ите я давахме за 1000 лева. Нагли французи
Коментар