Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW G 450 X -> Husqvarna 449

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW G 450 X -> Husqvarna 449

    момчетаа..отдавна се появи тоя модел ..но вече много ни боде в очите и няма как да не пуснем тема за него..2 ри на ерзберг ..2 ри на ромениакс..хммм 1 ви на германските крос кънтри сериии...
    ето малко но добра инфо от пичовете от австралийския дирт байк

    http://www.adbmag.com/ContentItem.aspx?ContentID=3297

    много ме кефи мен лично..явно е направен ..с нисък център на тежеста и много добра управляемост доста олекотен и удобен..но.. и доста революционни неща има вкарани в него които до сега не са пробвани много много и трябва да се докажат..като гледам обаче..взеха да си се и доказват постепенно
    ..примерно-съединителят са го хванали ..на коляновия вал../нещо до болка познато на собствениците на старите мз етз ../ не знам ..ако се счупи някое парченце от диск или нещо такова..дали няма съвсем да се дисбалансира вала и да изкърти и разхвърчи нещо наоколо..иначе ..взима въздух от възможно най високо..това поне е добре -става за ендуро в България..вкл и хисарски ..препятствия
    Последно редактирано от mitkov; 23-09-08, 17:40.


  • #2
    До: BMW G 450 X

    ето и последни актуални снимки от щанда им на изде-гърция



    ..не знам защо ..но все още ми се струва..леекинко "дървен" в някои детайлчета ..
    ..до 2 години предполагам ще ги дооправят обаче и тях..като цяло е много смела и заслужаваща уважение крачка от страна на БМВ..! ..все пак обаче особенно от тази позиция личи колко -прибран е направен ..каква талийка има в средата самооо...като триалка с ..голям двигател ...браво..предният зъбак пък е поставен..-точно на оста на задната вилка което им е дало възможност да я правят колкото си дълга искат без да има проблеми с обтягането на веригата по неравностите !!!..само се чудя..как са измислили да става подмяната ..ако трябва да се откача ..цялата ос на задното окачване..май ще е кофти
    Последно редактирано от mitkov; 23-09-08, 17:36.

    Коментар


    • #3
      До: BMW G 450 X

      Някъде четох, че нещо има ли специална система за смяна на предния пиньон. Дори в комплекта на новите мотори идва с още поне един с по-малко зъби.
      В щатите го давали с някаква гаранция, ама ако оставиш двигателя "скопен" на 42 коня. С подходящия чип за инжекциона и аспух ставал на 52.
      На мен ми е интересно дали ще продължат с този "проект" след като купиха Хусаберг (нали тях купиха?).

      Коментар


      • #4
        До: BMW G 450 X

        Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
        ...
        На мен ми е интересно дали ще продължат с този "проект" след като купиха Хусаберг (нали тях купиха?)...
        Купиха "Husqvarna", а "Husaberg" е собственост на "KTM"... нещо като елитна марка на фирмата (за Берга става въпрос).
        Последно редактирано от Димитър; 25-09-08, 18:40.

        Коментар


        • #5
          До: BMW G 450 X

          Определено ще трябва време за да се уточнят всички детайли по мотора за неговата надеждност и качества . Мойто скромно мнение е , че BMW си има фенове които от любов към марката никога няма да кажат лоша дума за моторите , но те си имат доста недостатъци .
          GAS GAS
          EC 450 =>=> EC 300 2013

          Коментар


          • #6
            До: BMW G 450 X

            -филмче на бмв то
            http://www.xoffroad.it/video/index.cfm?cod=1430


            Коментар


            • #7
              До: BMW G 450 X

              Първоначално публикуван от sve Преглед на мнение
              но те си имат доста недостатъци .
              И да си имат на пича дето го кара едва ли му пречат.

              Коментар


              • #8
                До: BMW G 450 X

                Двигателя му се прави в Тайван, мотора най-вероятно се сглобява от Априля, изобщо от БМВ пестят пари като за световно. Аз карам по-голямия модел (G 650 X), но това е принципно по-различен мотор, различен двигател, друго окачване, по-тежък естествено. Доста добра машина. G 450 X ще видим на панаира в Пловдив тази седмица.

                Коментар


                • #9
                  До: BMW G 450 X

                  Да, и аз научих че двигателя е разработка на KYMCO
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    До: BMW G 450 X

                    Колко много интересни неща излизат във фейсбуука

                    http://www.facebook.com/note.php?not...7970513&ref=mf

                    Юха Салминен ще кара за БМВ
                    DCRT®

                    Коментар


                    • #11
                      До: BMW G 450 X

                      Да, заедно с David Knight, който подписа на 6-и този месец с БМВ. Отборът става сериозен, а Дейвид твърди, че БМВ-то било доста по-бързо от КТМ-а, който карал досега. Интересно ми е дали сега, след като купиха Husqvarna, BMW ще продължат сътрудничеството си с Kymco при следващите си ендуро-модели?

                      Eто и една статия G450x 2009, където много добре са описани новостите и предимствата на двигателя:
                      http://www.motorcycle.com/manufactur...iew-82228.html
                      Последно редактирано от ACCELERATOR; 21-11-08, 16:13.

                      Коментар


                      • #12
                        До: BMW G 450 X

                        Не знам какво имате против "Kymco"? Всяка фирма може да изкара вярния продукт с добри материали и технологии. Въпроса е основно с качествения контрол... Иначе "BMW"-то... много ми бута на "Aprilia" на външен вид и ако трябва да съм честен изглежда ръбато, но май в това му е чара... не знам.

                        Коментар


                        • #13
                          До: BMW G 450 X

                          Тук ги каратсамо отборни пилоти или хора с много пари.Ето снимки да видите на какво прилича Акраповича на този от 3 часа каране.Хвалат двигатела но другото не ,а и за степенката на мотора не говорат добре много пречи при превлючване на скорости особенно на хора с голям номер ботушиЧовека на снимката се казва ХосеМаноел Пелисер,за който незнае той спечели БахаАрагон тази година.Само той караше БМВ
                          Прикачени файлове
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • #14
                            До: BMW G 450 X

                            Кимко е собственост на БМВ но го прават в китай ако не се лъжа
                            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                            Коментар


                            • #15
                              До: BMW G 450 X

                              Kymco е тайванска фирма, и не е собственост на БМВ. Иначе съм съгласен с Г-н Никой относно контрола на качеството и материалите. Няма какво повече да го обсъждаме, а и явно двигателя си е добър.
                              Странно този Акрапович как се е пръснал така - не виждам следи от удар, вероятно е гръмнал от възпламеняване на неизгорели газове, събрали се в него?!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X