В последните години се наблюдава бум на 450 кубиковите ендура, като постоянно излизат и нови играчи на сцената.
След като Априлия лансира своя XVR 450 с двуцилиндров V-образен двигател, на сцената на Офроуда се появи нова звезда - BMW G 450X.
Разработваният от миналата година модел е с иновативна тръбна рама, при която надлъжната греда е почти под права линия с задния носач (swingarm).
Окачването отпред е УСД Марцоки (май 45 мм) с 300 мм ход, а отзад наподобява на КТМ и е с Олинс с 320 мм ход.
Двигатеят е последна дума на техниката с инжекзионно впръскване и електронно контролиран катализатор, което позволява постигането на стандарта за вредните емисии Евро-3. Това го прави дори крачка напред от конкуренцията при переспективата на навлизащите еко норми и в спорта.
Нещо, което ми прави впечатление е, че също като при модела на Априлия, двигателя отпред и отдолу е незащитен. При японските машини и КТМ дори с периметрична рама, има тръби преминаващи пред и под двигателя. При преминаване през прагове, дървета и подобни често точно тези тръби поемат натоварването. Не знам дали картера на двигателя е подсилен, но не ми се вярва и явно при този мотор трябва да го пазиш повече.
Очаква се мотора да се появи на пазара след средата на 2008-ма година...
На каква ли цена?
За четящите английски...
http://www.mcnews.com.au/2008_Bikes/...450_Enduro.htm
След като Априлия лансира своя XVR 450 с двуцилиндров V-образен двигател, на сцената на Офроуда се появи нова звезда - BMW G 450X.
Разработваният от миналата година модел е с иновативна тръбна рама, при която надлъжната греда е почти под права линия с задния носач (swingarm).
Окачването отпред е УСД Марцоки (май 45 мм) с 300 мм ход, а отзад наподобява на КТМ и е с Олинс с 320 мм ход.
Двигатеят е последна дума на техниката с инжекзионно впръскване и електронно контролиран катализатор, което позволява постигането на стандарта за вредните емисии Евро-3. Това го прави дори крачка напред от конкуренцията при переспективата на навлизащите еко норми и в спорта.
Нещо, което ми прави впечатление е, че също като при модела на Априлия, двигателя отпред и отдолу е незащитен. При японските машини и КТМ дори с периметрична рама, има тръби преминаващи пред и под двигателя. При преминаване през прагове, дървета и подобни често точно тези тръби поемат натоварването. Не знам дали картера на двигателя е подсилен, но не ми се вярва и явно при този мотор трябва да го пазиш повече.
Очаква се мотора да се появи на пазара след средата на 2008-ма година...
На каква ли цена?
За четящите английски...
http://www.mcnews.com.au/2008_Bikes/...450_Enduro.htm
Коментар