Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW G 450X

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW G 450X

    В последните години се наблюдава бум на 450 кубиковите ендура, като постоянно излизат и нови играчи на сцената.

    След като Априлия лансира своя XVR 450 с двуцилиндров V-образен двигател, на сцената на Офроуда се появи нова звезда - BMW G 450X.

    Разработваният от миналата година модел е с иновативна тръбна рама, при която надлъжната греда е почти под права линия с задния носач (swingarm).
    Окачването отпред е УСД Марцоки (май 45 мм) с 300 мм ход, а отзад наподобява на КТМ и е с Олинс с 320 мм ход.

    Двигатеят е последна дума на техниката с инжекзионно впръскване и електронно контролиран катализатор, което позволява постигането на стандарта за вредните емисии Евро-3. Това го прави дори крачка напред от конкуренцията при переспективата на навлизащите еко норми и в спорта.

    Нещо, което ми прави впечатление е, че също като при модела на Априлия, двигателя отпред и отдолу е незащитен. При японските машини и КТМ дори с периметрична рама, има тръби преминаващи пред и под двигателя. При преминаване през прагове, дървета и подобни често точно тези тръби поемат натоварването. Не знам дали картера на двигателя е подсилен, но не ми се вярва и явно при този мотор трябва да го пазиш повече.

    Очаква се мотора да се появи на пазара след средата на 2008-ма година...
    На каква ли цена?

    За четящите английски...

    http://www.mcnews.com.au/2008_Bikes/...450_Enduro.htm
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    До: BMW G 450X

    Така като го гледам този красавец, си има някаква тава под картера. Съмнявам се от БМВ да не са съобразили точно тези удари от прагове камъни и клони по картера. Предполагам, че тавате е някакси подсилена за да издържи.
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • #3
      До: BMW G 450X

      На мен повече ми изглежда да го пази от камъчета и кал хвърлени от гумата, но на Ерцберг ги караха. Там даже и Априлиите бяха с някакви такива тавички (едната ми мязяше да е карбонова)...
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        До: BMW G 450X

        Точно за това ендуро на БМВ търсих информация,но никъде не намерихБлагодаря за инфото Цената сигурно ще е космическа!
        Последно редактирано от Николай Нинов; 30-05-08, 16:47.
        [SIZE=5][I][FONT=Palatino Linotype][B]Botevgrad Racing Team-[SIZE=1]some call it a hobby... we call it a way of life....[/SIZE][/B][/FONT][/I][/SIZE]

        Коментар


        • #5
          До: BMW G 450X

          Не съм сигурен ,но май още не се продава серийно много говорат и за начина по който преминава веригата и мястото на самия пиньон за веригата който е на самия край на рамата.Така не се губи предаването на веригата към заната гума.Като се има в предвид че карат за БМВ Андреас Ериксон и Иоел Смид хора които са легенди в този спорт.Но не виждам този мотор като голямо приложение в серийния начин на употреба,както при Априлията тя в ендурото не успя да пробие,но за това пък в Супермотарда са много добри.
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #6
            До: BMW G 450X

            Времето ще покаже дали ще пробие... Имат доста големи разлики спрямо Априлията...

            Сетих се за нещо друго много специфично за машината - съединителя е директно отстрани на коляновия вал ...
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #7
              Новото от БМВ -G450x

              Здравейте,
              Искам да пусна тази тема защото BMW наи после докараха новият ендуро мотор и в България.Мотора е G450x и е абсолютно невероятен.Преди 5 дена го докараха в представителството и веднага след като го сглобиха му направих тест драиф.Аз съм малко нисичък и не толкова тежкият мотор ми прилегна идеално.Тежи само 110кг.Има си фар ,стоп ,стартер и подлежи на регистрация.Изчетох много списаня и ревюта за него и сега разбирам какво точно искат да кажат.Забравих да кажа цената му е около 16,000лв

              Ето вижте този линк:
              http://www.motorcycle.com/manufactur...iew-82228.html
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                До: Новото от БМВ -G450x

                Според мен ,мотора е доста добър като съотношение качество и цена.
                Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                Коментар


                • #9
                  До: BMW G 450X

                  Човека който има най-много практика в БГ с този мотор е Ники Мартинов и само той може да даде оценка как се представя мотора, кое му харесва и кое не. За жалост не пише във форума ......
                  Иначе в световния ендуро шампионат нещо неможе да пожъне успехи. Топ пилоти като Салминен и Найт се движеха доста назад в класирането. Даже Найт по средата на сезона се премести в щатите с кавазаки.
                  ...и една поправка, теглото от 110кг вероятно е суха маса, т.е. без никакви течности в мотора. Когато му налееш всички масла и други консумативи и гориво ще стане поне 120 че може и повече, т.е. нищо по различно от мотоциклетите на други марки.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    До: BMW G 450X

                    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                    Човека който има най-много практика в БГ с този мотор е Ники Мартинов и само той може да даде оценка как се представя мотора, кое му харесва и кое не. За жалост не пише във форума ...
                    И да пишеше едва ли щеше да даде обективна оценка, макар че може и да греша.

                    Но лично бих приветствал една негова "стегната" статия за форума по повод качествата на Г-ето.
                    Ще бъде интересно, определено.

                    Коментар


                    • #11
                      До: BMW G 450X

                      Нищо ново под хоризонта според мен.
                      Макар и доста неразбиращ от тестове и прочие миналата седмица ходих да гледам нашето момче Петър Петров във Италия на едно състезание във Фаенца. Мъжко европейско + МХ3. Стана доста добро състезание, но нека не се отплесвам. В неделя преди втория манш заваля дъжд и с чичо ми и баща ми се скрихме под една палатка. И до нас се цъкна Андреа Бартолини, който се е координатор в Хускварна собственост на БМВ. Понеже е приятел с баща ми и го попитахме как са Хусварните, защото на състезанието имаше поне 15 човека да карат. Той разбира се неможе да каже нищо лошо, само каза, че конструкторите на БМВ били стари и закостеняли инженери със стари разбирания и колкото да им говориш те си правели старите неща. Сега всеки може да си прецени дали това БМВ е нещо ново или просто поредното супер ендуро, но аз съм склонен все още да вярвам на Японската техника Ямаха и Хонда. Вярно, че и КТМ е доста популярно за ендурото, лошото е че повече рекламен трик от колкото нещо повече Той Краси знае ...

                      Коментар


                      • #12
                        До: BMW G 450X

                        Аз от моя КТМ съм изключително доволен и немога да кажа лоша дума. При ендуро каране няма нещо дето не се чупи или амортизира ако ще да е от марс. За 4Т КТМ нямам лично мнение.
                        А по отношение на БМВ и на мен ми иглежда дърварско и закостеняло като модел, спрямо новаторската априлия RXV това си е направо като някоя ретро моторетка. Лично на мен не ми допада като изпълнение.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #13
                          До: BMW G 450X

                          На последното състезание в Казанлък,Ники показа какви са възможностите на БМВ-то, и че то по нищо не отстъпва на другите машини,даже според мен ги превъзхожда,специално за такъ вид състезание,като не изключвам важноста на задкормилната уредба,струва ми се че мотора е много легален и плавен,има вид че е малко по тежък, но на едно от препядствията(тръбата) ,се наложи да помогнем на Биляна и като вдигах мотора разбрах,че не е толко тежък,което ме изненада приятно.

                          Коментар


                          • #14
                            До: BMW G 450X

                            Като се има предвид броя на участиците в "Казанлък" едва ли може да се вадят някакви сериозни изводи.
                            Аз лично ще чакам състезанието на Бухово, за да видя какво може Г-то...

                            Коментар


                            • #15
                              До: BMW G 450X

                              G-то може много, за справка Ерзберг родео, стига да има кой да го кара.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X