Първоначално публикуван от Chinela
Преглед на мнение


Идеен проект и спонсор: Chinela
Главен доставчик: Goblin
Изпълнител и механик: Будин
Тук е мястото и трибуната да заявя, че само с пари нищо не става. Трябват и приятели които да ти се връзват на акъла и капризите..

Тоест ИЗКАЗВАМ СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ГОБЛИН И БУДИН за реализацията на моя скромен проект.
Гоблин направи много невъзможни неща да станат

Така сега е време да зпочнеме с представянето на частите и монтирането им..не всичко съм снимал щото трябваше и да помагам но...
Демфер на GPR V4-тук искам да отбележа, че този модел все още не се продава из магазините....но за ГОБЛИН няма невъзможни неща..
Допълнителна тежест за маховика /които ми следят темите значт, че слагах такъв и на предишният ми CRF450 но R/...
Предпазител на задния спирачен диск на CRF's Only.. и бутон за гасене на двигателя разбира се тунингов в който не е възможно да влезе вода.
Започваме с монтажа на демфера...това е преди монтажа..щях да пропусна и новата капачка на резервоара на сън лайн..
И разбира се без чук не става...... наместваме скобата за демфера..
Когато имаш пистолет на въздух всичко е по лесно...
Гаргата е главен супервайзер....... а Будин си пее../а дали е такааа..кой, кой ще ни каже.../ ...
Без Гаргата нямаше да се справим и в това ще се уверите по нататък...


Будин отова за ГОЛЕМИЯ чук........
Събираме го вече .....
Казах ли ви, че без Гаргата нищо не правехме...носи кафе лаваца на всики за негова мсетка...това си е той ПИЧ .....
Готовоооооооо...
След което облепихме мотора с лепенки и сменихме кожата на седлаката с тази която беше в комплекта с лепенките.......
Но с това лепенето не свършва дотук има и още .....но затова по надолу......
А сега е време за маховика...Сваляме капака ...като преди това маслото е източено. Щях да забравя сваля се и лостчето за скоростите заради капака и ОЩЕ НЕЩО.......
Сега бегом до стругар за скоба с която да извадим маховика.......
Скобата е готова..през това време ние монтирахме други неща но затова по късно..

Ето го баткооо..
Болтчетата за закрепване на маховика се мажата с локтайт..лепило за резба.
После се затягат естествено.......
И накрая както е дадено в инструкцията за презастраховане болтовете се размачкват с център против развиване...
Готово е ...
Поставяме го и ето...
Сезам затвори се..
Майстора си е майстор, може да говори по телефона с клиенти и да завива с другата ръка...


Може и с двете също .....
Обърнете внимание на скоростното лостче..
Ами сегааа.......... HAMMERHEAD
Сега да се върнем малко назад и да монтираме бутона за гасене...поялника е готов.
Готовооо
Сега е ред и на предпазителя за диска...
Братя ...
На вниманието на Г-н Жоро Хаджиев....използваме свинска мас ....плагиатстваме...:oops:

Това е щот искам мотора да се рие в калта като нерез за разплод..:
Добе е нали


Ред е и на тоя долен ПЕДАЛ....



Ха наздраве....


Братчета отново......
С това пълната ТРАНСФОРМАЦИЯ на заводската хонда в спящата красавица преключи..време е за модно ревю.
Ми така де днес е 8 март нека да дефилираме на подиума.
И накрая време е да се почерпиме нали...


Аз се изморих пък за вас незнам.. Дано не ви е било скучно надявам се но това беше засега ТРЕТА СЕРИЯ очаквайте чак наесен. Искам само да добавя, че сменихме вътрешните гуми с по дебели 5милиметрови. Сменихме и спирачната течност понеже е стояла една година без да се ползва абе и какво ли не още айде стига съм ви занимавал с глупости, че отивам да празнувам 8март иначе от утре ща спя с Хондата...

Коментар