Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ - КТМ СХ 400/450/520

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • + - КТМ СХ 400/450/520

    Здравейте на всички във форума.
    Решил съм да си купувам един от по горе изброените модели след 2000г. и ме интересуват предимно какви са им минусите защото днес ходих да гледам два мотора 450 и 520 и двата тропаха двигателите все едно е разбит болта на буталото. А ми казват че ктм работели шумно а това съм го слушал ипри други мотори и търговци дето им притропват двигателите.Ще се радвам ако ми изясните тоя въпрос. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

  • #2
    До: + - КТМ СХ 400/450/520

    Това и аз го знам че КТМ принципно работи мн шумно и 1 приятел има LC4 модела и като го запали е като Ярмомелка но вс си е точно просто КТМ издават такъв звук!!
    [I][B][COLOR=DarkOrange]КТМ 525 ЕXC[/COLOR][/B][/I]

    Коментар


    • #3
      До: + - КТМ СХ 400/450/520

      Първоначално публикуван от Sa6oko Преглед на мнение
      Това и аз го знам че КТМ принципно работи мн шумно и 1 приятел има LC4 модела и като го запали е като Ярмомелка но вс си е точно просто КТМ издават такъв звук!!

      значи вчера бях на световното в Севлиево май не чух нито един да работи като фуражомелка

      Коментар


      • #4
        До: + - КТМ СХ 400/450/520

        Първоначално публикуван от VAAKO75 Преглед на мнение
        значи вчера бях на световното в Севлиево май не чух нито един да работи като фуражомелка
        защото там карат новите двигатели които са от 2007-ма
        стария двигател взаимстван от хускварна си е чакрък
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #5
          До: + - КТМ СХ 400/450/520

          Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
          защото там карат новите двигатели които са от 2007-ма
          стария двигател взаимстван от хускварна си е чакрък
          даже и да е стария пак тропа доста това май не е нормално. а и какво точно тропа верига ли е вал ли е клапани ; съединител незнам какво е

          Коментар


          • #6
            До: + - КТМ СХ 400/450/520

            Така работят всички по стари двигатели на КТМ - грубовато и шумно и ако имаш друг мотор и чуеш за 1 път ще си кажеш че всички чаркове по двигателя са заминали но така работят на КТМ двигателите и аз сам се убедил в това поне от 10 мотора които сам чул!!!!
            [I][B][COLOR=DarkOrange]КТМ 525 ЕXC[/COLOR][/B][/I]

            Коментар


            • #7
              До: + - КТМ СХ 400/450/520

              Първоначално публикуван от Sa6oko Преглед на мнение
              Така работят всички по стари двигатели на КТМ - грубовато и шумно и ако имаш друг мотор и чуеш за 1 път ще си кажеш че всички чаркове по двигателя са заминали но така работят на КТМ двигателите и аз сам се убедил в това поне от 10 мотора които сам чул!!!!

              Говориме за 2002-04 година нали не са много стари Имам мотор хонда хл 600 така работеше като ктм-а ама беше заминала биелата: съединитела:ангренажната верига и маслото беше доста старо сега ги смених тия неща и все едно че е друг мотор. та требва ли да сменим на КТМ-а тия неща че да спре да тропа или пак ще си е същото
              Последно редактирано от VAAKO75; 12-05-08, 11:55.

              Коментар


              • #8
                До: + - КТМ СХ 400/450/520

                Новите двигатели на моделите от 2007-ма са 100% нова концепция и нямат нищо общо със старите грумолящи чудовища.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #9
                  До: + - КТМ СХ 400/450/520

                  Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                  Новите двигатели на моделите от 2007-ма са 100% нова концепция и нямат нищо общо със старите грумолящи чудовища.
                  Еееее да ама новите не са по 5-6 хил. лева а почват от 8 нагоре
                  Ас ако имам парите въобще няма да търсим втора ръка направо отивам в пазарджик по кое и време да е и ако е затворено чакам да отвори магазина и направо си вземам един дето ас да си му сложа предната гума /чисто новичък/ ама за сега е само мечта.

                  Коментар


                  • #10
                    До: + - КТМ СХ 400/450/520

                    Аз съм чувал че тропат но гледаи да нямат вибраций повече от нормалното че един приятел имаше LC 4 620cc такива вибраций имаше че очите му трептят като караше и след 20 дни си отиде вала биелата си направи дупка в картера .Мисълта ми е гледай да не са големи вибрацийте това е което знам
                    0888 074 049

                    Коментар


                    • #11
                      До: + - КТМ СХ 400/450/520

                      Да кажа и аз нещо ,че се правя че уж разбирам от КТМ-и,
                      значи новите почват от 14 000лв. за 8 000 лв не съм чувал .
                      Стар или нов модел няма чукане и шумна работа ,има причина .
                      За да познаеш годината погледни цифрите под лоста за скорости -първата цифра е годината на производство ако е под 2000г. цифрите са от към съединителя отдолуна картера.
                      И не подценяваи факта че в Пазарджик вече има всичко в наличност като части и цените не са като на японските.

                      Коментар


                      • #12
                        До: + - КТМ СХ 400/450/520

                        Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                        И не подценяваи факта че в Пазарджик вече има всичко в наличност като части и цените не са като на японските.
                        Точно
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #13
                          До: + - КТМ СХ 400/450/520

                          Аз пък от KTM въобще не разбирам но 530EXC-то2008 на Борко като беше запалено и като припукахме YZ250f-а yamaha-та почти не се чуваше Толкова гръмогласен е КТМа а си е чисто нов 2008година с стоковия алспух не избушен Незнам от къде сте решили че КТМите работят тихо неговия си е наред а и той си разбира от тях преди караше 450EXC и вика, че така шумно трябвало да си работи. Но в никакъв случай да трака и треска двигателя, просто един по дилбок и силен звук
                          Надявам се да съм прав пак ви казвам аз не съм разбирач на КТМ ките и приемам забележки
                          KAWASAKI Let the good times roll

                          Коментар


                          • #14
                            До: + - КТМ СХ 400/450/520

                            Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                            Аз пък от KTM въобще не разбирам но 530EXC-то2008 на Борко като беше запалено и като припукахме YZ250f-а yamaha-та почти не се чуваше Толкова гръмогласен е КТМа а си е чисто нов 2008година с стоковия алспух не избушен Незнам от къде сте решили че КТМите работят тихо неговия си е наред а и той си разбира от тях преди караше 450EXC и вика, че така шумно трябвало да си работи. Но в никакъв случай да трака и треска двигателя, просто един по дилбок и силен звук
                            Надявам се да съм прав пак ви казвам аз не съм разбирач на КТМ ките и приемам забележки
                            Ти пък каво разбираш от мотори?

                            Коментар


                            • #15
                              До: + - КТМ СХ 400/450/520

                              Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                              Да кажа и аз нещо ,че се правя че уж разбирам от КТМ-и,
                              значи новите почват от 14 000лв. за 8 000 лв не съм чувал .
                              Стар или нов модел няма чукане и шумна работа ,има причина .
                              За да познаеш годината погледни цифрите под лоста за скорости -първата цифра е годината на производство ако е под 2000г. цифрите са от към съединителя отдолуна картера.
                              И не подценяваи факта че в Пазарджик вече има всичко в наличност като части и цените не са като на японските.
                              Става въпрос че втора употреба с новия двигател от 2007 почват от 8000лв.А за частите по скъпи или по евтини са от японските

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X