Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CRF mania (само за пристрастени)

    @devils78, колега, къде се намира въздушният жигльор, той би трябвало да е за регулиране на горивната смес (въздух/гориво)?[/QUOTE]

    Нямам скенер и снимах с фотоапарата:



    А това е таблицата с настройките:



    Но нещата общо взето се движат от 1,2 при по студено време до 2 оборота отвит жигльор при по-топло.
    За свеща- R0409B-8 standart и R0409B-9 от мой опит с първата пали най-лесно студен но ако загрее пвече е проблемна
    и обратното за втората , за твоята е нещо средно между двете които ги дават по каталог но трябва да пали добре и с нея.

    Коментар


    • От: CRF mania (само за пристрастени)

      Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
      Каламе ,момчето много точно го е написало 0,30 стотни са си баш три десети от милиметъра!
      И ти май си за вечерно училище , калпазанино ! Или направо да ти кажа учебник за кой клас трябва да отвориш ? 30 ( тридесет ) стотни са едно , а 0,30 стотни е съвсем друго нещо !!! Относно повишената хлабина маки449 ти е отговорил.

      Коментар


      • От: CRF mania (само за пристрастени)

        Днес реших, да си тунинговам манивелата на мАтора, с по едно отворче от 2,5 мм. в болта и в основата на манивелата.

        Няколко пъти хващам болта разхлабен, а да си загубя кик-стартера не ми се ще(230лв.).



        Отворчетата са съобразени със отварянето и хода на ритане така, че като се подсигури всичко с тел, да не пречи на нормалната работа.



        Всичко сглобено и даже намазано с осигурител за резби.

        Силата е нищо без контрол.

        Коментар


        • От: CRF mania (само за пристрастени)

          ..ето нещо и от мен по темата




















































          Коментар


          • От: CRF mania (само за пристрастени)

            Да ти е честита и много безаварийни
            Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

            Коментар


            • От: CRF mania (само за пристрастени)

              Честито, Митков - честито и на сина ти, за правилния избор! Като гледам от последните снимки, правилна разработка му правиш. Нали, една техника както я научиш - така и ще върви. Само газ!
              Gas Gas ec 250

              Коментар


              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                Мотор за пенсионери. И то за БАБИ



                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • От: CRF mania (само за пристрастени)

                  Хе хе... Приятна изненада от Харманли
                  Честита придобивка, със здраве да го караш!

                  Попаднах на интересно инфо в UK сайта на Хонда.
                  В последните години нямаше практика да се публикуват официално мощността и силата на кросовите машини.
                  Ето, че сега това са го направили англичаните за Хонда - http://www.honda.co.uk/motorcycles/o...pecifications/

                  За по-сигурно ще ги публикувам и тук:
                  CRF 450R - 48.8Нм - ......об. и 39,4КВт/53,6к.с. - .......об. - инжекцион
                  CRF 450X - 43,1Нм - 7000об. и 33,2КВт/45,2к.с. - 7500об. - 40мм K-FCR карборатор
                  CRF 250R - 27,3Нм - .......об. и 29КВт/39,4к.с. - .......об. - инжекцион
                  CRF 250X - 24,2Нм - 8000об. и 21,9КВт/29,8к.с. - 9000об. - 37мм K-FCR карборатор
                  CRF 150RB - 14,1Нм - 11000об. и 17,5КВт/23,8к.с. - 12500об. - 32мм K-FCR карборатор

                  Коментар


                  • От: CRF mania (само за пристрастени)

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:crf 777.jpg
Прегледи:1
Размер:74.4 КБ
ID:5349406Натиснете снимката за да я уголемите

Име:crf 999.jpg
Прегледи:1
Размер:70.8 КБ
ID:5349407Натиснете снимката за да я уголемите

Име:црф.jpg
Прегледи:1
Размер:139.6 КБ
ID:5349398 Гледах за някакво ново инфо за Црф и попаднах на тази снимка.

                    Дали това е само решение на отбора или това е някакъв нов ЦРФ

                    Поздрави
                    Последно редактирано от mx rider; 18-02-12, 20:39.

                    Коментар


                    • От: CRF mania (само за пристрастени)

                      Интересното, което е че и на Чад Рийд Crf-а изглежда така ?


                      Явно, това е разработка на състезателните мотори. Ето как изглежда сток версията..
                      Non scholae sed vitae discimus.

                      Коментар


                      • От: CRF mania (само за пристрастени)

                        Аз виждам мотора на Чад Риид съвсем нормален, а на качените от мх-райдър снимки, кривката на ауспуха излиза от дясно като на моделите преди 2009, но има формата като на инжекционите и явно се търси по-дълъг път на изгорелите газове, като прави завой зад двигателя, преди заглушителя.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • От: CRF mania (само за пристрастени)

                          Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                          Хе хе... Приятна изненада от Харманли
                          Честита придобивка, със здраве да го караш!

                          Попаднах на интересно инфо в UK сайта на Хонда.
                          В последните години нямаше практика да се публикуват официално мощността и силата на кросовите машини.
                          Ето, че сега това са го направили англичаните за Хонда - http://www.honda.co.uk/motorcycles/offroad/#!/crf450r/specifications/

                          За по-сигурно ще ги публикувам и тук:
                          CRF 450R - 48.8Нм - ......об. и 39,4КВт/53,6к.с. - .......об. - инжекцион
                          CRF 450X - 43,1Нм - 7000об. и 33,2КВт/45,2к.с. - 7500об. - 40мм K-FCR карборатор
                          CRF 250R - 27,3Нм - .......об. и 29КВт/39,4к.с. - .......об. - инжекцион
                          CRF 250X - 24,2Нм - 8000об. и 21,9КВт/29,8к.с. - 9000об. - 37мм K-FCR карборатор
                          CRF 150RB - 14,1Нм - 11000об. и 17,5КВт/23,8к.с. - 12500об. - 32мм K-FCR карборатор
                          Така си и знаех писна ми да обяснвам че црф-а не е 63 коня.
                          0 8 76 36 8 542

                          Коментар


                          • От: CRF mania (само за пристрастени)

                            Интересното е, че 450R само 2008 и 2009 са 53к/с макар, че 2009 е инжекция, а през всички останали години са 56к/с.
                            Gas Gas ec 250

                            Коментар


                            • От: CRF mania (само за пристрастени)

                              Това е новия модел на Хонда црф250х

                              Коментар


                              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                                Явно, това е разработка на състезателните мотори. Ето как изглежда сток версията..
                                ..това са снимки на новия модел който се очаква да пуснат от следващата година който ще е и с хидравличен съединител..в момента мотора се тества в японския шампионат /където е разрешено да се пускат прототипи/ и като гледам май и за европа факчъри отбора за тази година може би ще са с такъв

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X