Тази сутрин разгледах подробно тестовете на Dirt Rider Magazin za 2005-та. Има един тест:
http://dirtrider.com/tests/motocross...01_250f_shoot/
в който тестват модели на Хонда,Ямаха, Сузуки, Кавазаки 250 куб. 4Т
Направи ми впечатление, че почти по всички технически показатели Хонда е на последно място, а при практическия тест на пистата бие останалите с чувствителна преднина.
Накрая тест пилотите казват, че не най важното за един мотор е мощността, скоростта и ускорението, а комфорта който той ти предлага в карането
За Хонда пише:
• Feels light and responsive to rider input.
• Easy to start, hot or cold.
• Very comfortable riding position and great ergonomics.
• Retains new look for a long time.
• Comes stock with Renthal aluminum handlebar.
• Brakes have excellent stopping power.
Съответно ме очудва лошото изказване за окачването на КХ-а !!!
А за високия център на тежестта на Ямахата си го знам
http://dirtrider.com/tests/motocross...01_250f_shoot/
в който тестват модели на Хонда,Ямаха, Сузуки, Кавазаки 250 куб. 4Т
Направи ми впечатление, че почти по всички технически показатели Хонда е на последно място, а при практическия тест на пистата бие останалите с чувствителна преднина.
Накрая тест пилотите казват, че не най важното за един мотор е мощността, скоростта и ускорението, а комфорта който той ти предлага в карането

За Хонда пише:
• Feels light and responsive to rider input.
• Easy to start, hot or cold.
• Very comfortable riding position and great ergonomics.
• Retains new look for a long time.
• Comes stock with Renthal aluminum handlebar.
• Brakes have excellent stopping power.
Съответно ме очудва лошото изказване за окачването на КХ-а !!!
А за високия център на тежестта на Ямахата си го знам


Коментар