Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко важен е комфорта ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колко важен е комфорта ?!

    Тази сутрин разгледах подробно тестовете на Dirt Rider Magazin za 2005-та. Има един тест:
    http://dirtrider.com/tests/motocross...01_250f_shoot/
    в който тестват модели на Хонда,Ямаха, Сузуки, Кавазаки 250 куб. 4Т
    Направи ми впечатление, че почти по всички технически показатели Хонда е на последно място, а при практическия тест на пистата бие останалите с чувствителна преднина.
    Накрая тест пилотите казват, че не най важното за един мотор е мощността, скоростта и ускорението, а комфорта който той ти предлага в карането
    За Хонда пише:
    • Feels light and responsive to rider input.
    • Easy to start, hot or cold.
    • Very comfortable riding position and great ergonomics.
    • Retains new look for a long time.
    • Comes stock with Renthal aluminum handlebar.
    • Brakes have excellent stopping power.
    Съответно ме очудва лошото изказване за окачването на КХ-а !!!
    А за високия център на тежестта на Ямахата си го знам
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Жоро написа
    Накрая тест пилотите казват, че не най важното за един мотор е мощността, скоростта и ускорението, а комфорта който той ти предлага в карането
    аааа ще се сетиш ти
    ти що мислиш че аз карам 125

    що се отнася до кавата
    този тест и аз съм го чел и е за 05 та
    но сега 06 та модела на кава вече е с шова а не с каяба и нещата вече са други
    не съм чел новия тест за 06 та /а и май още не са го направили /
    но съм сигурен че с новото окачване 06 kx-f модела ще е много по напред в това отношение

    Коментар


    • #3
      Митков, ти що издаваш секретна информация бре??
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #4
        А може ли да задам аз един ламерски въпрос?
        Изчетох статията внимателно. Според нея сузуки/кава са с нисък център, хондата с много добре наместен и ямахата с висок център на тежестта.
        Аз понеже съм кинта и деветдесет не мога да не се замисля кой мотор е най- подходящ за мене и по- специално за ръста ми. Дали височината на "шофьора" няма значение? В смисъл да компенсира по някакъв начин - ПРИМЕРНО високия център на ямахата да пасва на високи хора, щото в няколко статии пише, че хондата не е много удачна за високи.

        Коментар


        • #5
          Като си мисля единственото за което допринася високият център е тракшъна, защото като дадеш газ, натиска на задната гума, но като цело си е минус!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от sabin
            Като си мисля единственото за което допринася високият център е тракшъна, защото като дадеш газ, натиска на задната гума, но като цело си е минус!
            що си мисля, че моторът с висок център на тежестта се изправя на задна гума /и се мъчи да направи салто/ като му дадеш газ
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              Първоначално публикуван от sabin
              Като си мисля единственото за което допринася високият център е тракшъна, защото като дадеш газ, натиска на задната гума, но като цело си е минус!
              що си мисля, че моторът с висок център на тежестта се изправя на задна гума /и се мъчи да направи салто/ като му дадеш газ
              И ти си прав, но имай предвид, че говорим за много малка разлика, предполагам не повече от 1-2кг! Тъка че и двете теорий са по скоро теоритични....

              Коментар


              • #8
                В интерес на истината знам къде е 0.5-1кг

                В много по здавите и дебели пластмаси на Ямахата (особенно задният калник) и в по големите радятори на ямахата. Осраналите са в маслото в рамката.

                Аз лично не бих си заменил пластмасите с по слаби, като знам колко задни калници съм лепил на CRF-и....

                Коментар


                • #9
                  е то това може и да не стане зависи от междуосието също
                  НО като цяло високия център никакви предимства не дава
                  а румене тва дето са го писали за високи и за ниски кой е удобен имат в предвид че има леки разлики в разстоянието между степенките и кормилото и седалката при различни мотори
                  но това може да се пооправи с смяна на корвила и разни други хватки
                  виж високия център на тежестта няма много много как да го оправиш
                  аз като имах ямаха 4 т го решавах що годе този проблем като я бях свалил
                  тоест цялото окачване го бях нагласил тъй че мотора да е възможно най нисък
                  коловете почти опираха в кормилото
                  задницата също я бях свалил щото иначе пък със свалена само предница много се изостря ъгъла напредницата
                  така обаче става малко по меко окачването и за крос е кофти
                  и то не по скоците ами в завоите мотора взима да ги изпуска и излиза извън тях даже и като го дърпаш здраво
                  друго което правех е гледах да му слагам много малко бензин на дъното само и тогаз по биваше иначе като напълниш резервоара и става кофти съвсем тежеста на горе отива
                  а с това че си висок никак няма да компенсираш тежеста че е нагоре даже може би по кофти

                  Коментар


                  • #10
                    събине мани ги тия калници
                    на хондата и е много по надолу центъра на тежестта а не че е много по лек мотора
                    дори и да е по тежък като му е надолу центъра на тежестта се чуства много по лек който и да е мотор
                    според мен това идва главно от главата и конструкцията на рамата
                    както и от дизайна на резервоара -който също зависи и от рамата де

                    Коментар


                    • #11
                      Така като ви слушам май центъра на тежеста е много важен проблем. Но дали на мен като аматьор и човек който излиза по 2-3 пъти в месеца да се повозя ще ми помогне много в набиране на опит. ?
                      Тези тестове не се ли правят от професионалисти и хора който използват сигурно 100% от техниката, а тук в българия едвали може да се похвалят много хора който да изпълнят поне 50% от възможностите на моторите.

                      А и нека ми е зле с WR450F 2004г. още несъм го подкарал но чакам брат ми да ви послуша и да се впечатли от ниския център на тежеста на новите мотори

                      Коментар


                      • #12
                        Сигурно е важно, Ивайло?! Аз навярно не мога да го използувам и на 25%, но го усещам при каране. Дори при последните модели, Хонда е свалила височината на сядането умишлено, а клиранса си е останал същият
                        Ники от Пловдив ми каза, че откакто взел CRF 450, сложил край на паданията. Мисля, че центърът на тежеста също има принос за тази стабилност дори при аматьорите.
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          центърът на тежеста и всички други удобства помагат на всички но на аматьорите пък НАЙ МНОГО
                          един по подготвен състезател с нисък ли с висок ли център слабо го вълнува чак толкоз
                          наскоро четох тест пак в щатите на едни и същи мотори
                          и имаше времена като имаше групи от начинаещи ,интермедия демек средна хубост и про състезатели тоест професионалисти
                          да ви кажа при начинаещите и интермедия що годе времената варираха според тва с какъв мотор са като отново с црф а бяха най бързи но както и да е сега говорим за друго
                          та всъщност забелязах че професионалистите почти едни и същи времена имаха независимо с какъв мотор докато при по неподготвените имаше по големи разлики от това с кой мотор са
                          тоест потвърждава се което ви казах че за нас особенно тези малки подробности са доста важни
                          за професионалистите е се тая
                          при тях разликите са че с единия мотор ще се умори за 30 мин примерно а с другия за 38 но иначе няма толкоз да му се отрази на времената защото ще компинсира с каране

                          Коментар


                          • #14
                            Според мен най-важното е мотора който ще кара човек да му "пасне като ръкавица". Тоест да не се бориш с машината, а да си караш без да я усещаш (без много усилия).
                            Така както са дадени резултатите от теста може и да си направаим грешни заключения. За Кава пише че нещо не можело окачването да поема големите удари. Ами ако се кара на ендуро??
                            На КХ-а кривата на мощността е по-висока от ниски и мотора според мен ще се кара по-спокойно, докато Хонда иска да я държиш в по-високи обороти. Освен това тия аматьори в щатите ако се пуснат с нас на състезание така ще ни натупат, че ще има да се чудим. Смея да твърдя че дори и Бучака ще им диша прахоляка.
                            За това че Хонда са направили техния 250 4Т най-удобен съм сигурен, но би било най-добре да си направим собствен тест при нашите условия. Такъв щат - БГ обаче няма
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #15
                              Аз никога не вярвам на тези тестове и на 50% даже.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X