Здравейте искам да си копувам YAMAHA-ТТ600Р 98" но преди да я взема исках да се посаветвам и да разбера какви плюсове и какви минуси има предварително благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мнения за YAMAHA TT600R
Свий
X
-
До: мнения за YAMAHA TT600R
Минуси:
-мотора е тежък-ако имаш възможност купи си WR
-стандартна предница (ТТ600S/E са с обратна предница)
-въздушно охлаждане ( в момента правя едно ХТ което е прегрявяно редовно и цилиндъра,буталото ,сегментите и буталния болт са на салата,иначе надолу двигателя е перфектен),но по принцип повечето 600 кубикови ендура са въздухари.
-в по-голямата си част има същия двигател като TT600S/E(4GV,4LW),XT600E/K(43F,2KF,3TB)-изредил съм ти всички модели от 84 до 2003 година и почти същия двигател като на TENERE,но това е страшно подвеждащо-всичко останало е абсолютно различно,(например XT и TENERE са на 90% еснакви) т.е. ако ти трябват части-а те ще ти трябват ако го караш по горите-ще трябва да ги купуваш за конкретния модел.
-дава проблеми със скоростите-внимателно прегледай 2-ра и 3-та. Когато са прецакани се изключат самопроизволно.
Плюсове:
-уникално магаре-можеш да го малтретираш нечовешки без тежки поражения
-сравнително ефтини части и поддръжка-сравнявам го с по-новите мотори разбира се,иначе сравнено с моторите от същите години е горе-долу на същите пари.
-добро окачване-може би най-доброто за този клас мотори
-мотора е удобен-поне на мен ми пасва много
-има стартер
-оребрен алуминиев маслен резервоар-явно от YAMAHA се опитват да го използват вместо маслен радиатор , който между впрочем е много полезен(даже HONDA XR600 има заводски) , защото когато мотора(маслото) загрее повече , започват по-трудно да влизат скоростите.
Задължително прегледай опорните лагери на шарнира(задния носач,вилката-кажи му както искаш) и допълнителните рамена,става дума за мястото където шарнира лагерува в рамата.Там има ,мисля, общо 10 бр иглени лагери които би трябвало да се гресират редовно , но много малко хора го правят.Резултата е 600 лв комплекта.
Не се шашкай ако двигателя потропва-най-вероятно е бутален болт, но аз досега не съм виждал 600 кубикова YAMAHA която да не чука-естествено не трябва да млати като вършачка.
Ако твърдо си решил да купуваш 600 кубикова машина , твойте мотори са или TT600 или HONDA XR600.Не се хвърляй на YAMHA XT,TENERE или HONDA XL защото те са по-тежки и с по-"шосейно" окачване,въпреки че са в пъти по ефтини.
С две думи,мотора е много здрав,дуракоустойчив,много опростен,сравнително ефтин но за съжаление тежък.
ПП.Това е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.Аз съм страшно доволен от мойто ТТ и не мисля скоро да го продавам.
Може и да съм проспал нещо но се надявам , че и други колеги ще се включат в темата-и аз съм любопитен да чуя мнения.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
-
До: мнения за YAMAHA TT600R
Колегата е отговорил перфектно. Браво!
Аз искам да вметна две неща...
1. Не съм съгласен с него - че стандартната предница е "-" за мотора(лично мнение и не е от жизнена важност)
2. Масленият радиатор се монтира на ХR 400, а не на XR 600 както той спомена. Имай го в предвид, ако решиш да търсиш такъв.
Коментар
-
До: мнения за YAMAHA TT600R
- И аз да добявя : ако няма ЕЛ.стартер а е само с ,,КИК,, -най вероятно ша се видиш в чудо първите 2-3 месеца ,докъто се научиш да е палиш ,чат-пат и като задави..става страшно.......
-ЗА буталния болт -много точно каза колегата..по горе /тия от ЯМАХА..как са го мислили незна,м/
Коментар
-
До: мнения за YAMAHA TT600R
Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеКолегата е отговорил перфектно. Браво!
Аз искам да вметна две неща...
1. Не съм съгласен с него - че стандартната предница е "-" за мотора(лично мнение и не е от жизнена важност)
2. Масленият радиатор се монтира на ХR 400, а не на XR 600 както той спомена. Имай го в предвид, ако решиш да търсиш такъв.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: мнения за YAMAHA TT600R
Понеже ти е първо мнение, реших да не трия темата ти и я залепих за вече пусната такава, в която е даден отговор на въпроса ти.
Следващия път когато имаш въпрос, моля те потърси дали някой вече не е питал същото нещо.
Това е форум на доста години и рядко се намират въпроси за машини от 90-те години, които да не са разисквани малко или много, или поне ще се намери подходяща тема, в която да попиташ, а не да пускаш нова и да се рзмива информацията след време и в 100 темички да се пита за едно и също нещо.
Иначе добре дошъл и ползотворно пребиваване тук!DCRT®
Коментар
-
До: Мнение за TTR 600
Първоначално публикуван от SuperMoto Преглед на мнениеИскам да си купя TTR 600,какво е вашето мнение за този мотор???
А това че е с манивела да не те плаши,Аз на втория ден му хванах чалъма ,Най добре го покарай за да прецениш сам да не ти е тежък и дали ти пасва изобщо ,иначе са здрави машини ще се убедиш
Коментар
-
TTR 600
Момчета здравейте,купих си преди 2 дни TTR 600 2002 година,искам да попитам дали мотора си заслужава 4500 лева,мой познати мотористи казаха че е супер мотора,перфектен,аз съм карал до сега Honda XL 125R,Honda XL 600R и Yamaha XT Tenere 600 този мотор найстина ги надминава тези отвсякъде но искам да чуя и друго мнение. И искам да попитам също още нещо,трябва да му сменям маслото,кажете ми какво масло да му сложа,искам да е хубаво за TTR-а кое е подходящо,също тъй като ще го карам по планината искам да сменя пиньоните,заден поне с 50 зъба,ще трябва ли да сменя веригата,защото може да стане къса,в момента мотора е с оригинални пиньони,е дайте идея? Благодаря предварително!
Коментар
-
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Мнения за YAMAHA TT600R
Аз ти предлагам за масло да му сипеш Мотул 5100 15w50 многу хубаво масло за мотоциклети с 4т двигатели особено за въздушното охлаждане.ТТР-а на мен също много ми харесва един прител сега кара такаъв от скоро.Двапати сме излизали по планината няма грешка много добре си се държи,но си е тежичък.LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE
Коментар
-
До: Мнения за YAMAHA TT600R
Първоначално публикуван от toto_cagiva Преглед на мнениеАз ти предлагам за масло да му сипеш Мотул 5100 15w50 многу хубаво масло за мотоциклети с 4т двигатели особено за въздушното охлаждане.ТТР-а на мен също много ми харесва един прител сега кара такаъв от скоро.Двапати сме излизали по планината няма грешка много добре си се държи,но си е тежичък.Бъди винаги това което си!!!
Коментар
-
От: До: мнения за YAMAHA TT600R
Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнениеМинуси:
-мотора е тежък-ако имаш възможност купи си WR
-стандартна предница (ТТ600S/E са с обратна предница)
-въздушно охлаждане ( в момента правя едно ХТ което е прегрявяно редовно и цилиндъра,буталото ,сегментите и буталния болт са на салата,иначе надолу двигателя е перфектен),но по принцип повечето 600 кубикови ендура са въздухари.
-в по-голямата си част има същия двигател като TT600S/E(4GV,4LW),XT600E/K(43F,2KF,3TB)-изредил съм ти всички модели от 84 до 2003 година и почти същия двигател като на TENERE,но това е страшно подвеждащо-всичко останало е абсолютно различно,(например XT и TENERE са на 90% еснакви) т.е. ако ти трябват части-а те ще ти трябват ако го караш по горите-ще трябва да ги купуваш за конкретния модел.
-дава проблеми със скоростите-внимателно прегледай 2-ра и 3-та. Когато са прецакани се изключат самопроизволно.
Плюсове:
-уникално магаре-можеш да го малтретираш нечовешки без тежки поражения
-сравнително ефтини части и поддръжка-сравнявам го с по-новите мотори разбира се,иначе сравнено с моторите от същите години е горе-долу на същите пари.
-добро окачване-може би най-доброто за този клас мотори
-мотора е удобен-поне на мен ми пасва много
-има стартер
-оребрен алуминиев маслен резервоар-явно от YAMAHA се опитват да го използват вместо маслен радиатор , който между впрочем е много полезен(даже HONDA XR600 има заводски) , защото когато мотора(маслото) загрее повече , започват по-трудно да влизат скоростите.
Задължително прегледай опорните лагери на шарнира(задния носач,вилката-кажи му както искаш) и допълнителните рамена,става дума за мястото където шарнира лагерува в рамата.Там има ,мисля, общо 10 бр иглени лагери които би трябвало да се гресират редовно , но много малко хора го правят.Резултата е 600 лв комплекта.
Не се шашкай ако двигателя потропва-най-вероятно е бутален болт, но аз досега не съм виждал 600 кубикова YAMAHA която да не чука-естествено не трябва да млати като вършачка.
Ако твърдо си решил да купуваш 600 кубикова машина , твойте мотори са или TT600 или HONDA XR600.Не се хвърляй на YAMHA XT,TENERE или HONDA XL защото те са по-тежки и с по-"шосейно" окачване,въпреки че са в пъти по ефтини.
С две думи,мотора е много здрав,дуракоустойчив,много опростен,сравнително ефтин но за съжаление тежък.
ПП.Това е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.Аз съм страшно доволен от мойто ТТ и не мисля скоро да го продавам.
Може и да съм проспал нещо но се надявам , че и други колеги ще се включат в темата-и аз съм любопитен да чуя мнения.
! Колега виждам, че си доста в час с Яамаха ТТР 600. Търся двигател за такъв с година на производство 1997 г. ако можеш да помогнеш ?!
Мариян 0887726053 / nikitiev@gmail.com
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар