Обява

Свий
Няма добавени обяви.

размисли и страсти за BETA 250 enduro

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

    Aз бих си купил Бета ако е много ама много атрактивна цената.Според мене производителите го знаят много по добре от нас,и с цената на това да ми се нахвърлят някой мисля че това пак е Българска работа.Не ми се вярва да влизат с една цена КТМ

    Коментар


    • #17
      До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

      Опа, сега видях че съм объркал, CRF 450 X го взех на 12900лв.Мисля че няма кво повече да коментираме
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #18
        До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

        Аз пък предполагам, че Бетата по принцип излиза на доста по-ниски цени от завода по ред причини, които прочетох по нагоре, но крайните продавачи нещо омазват картинката. Убеден съм, че ако идеш да купуваш нов мотор ще изкарат качествта на Бета-та наравно с "японците", че даже и по-добра! Нали си е КТМ...

        Коментар


        • #19
          До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

          Въпреки че съм върл фен на японските мотори, имам известни коментари относно предположението че Бета трябва да е по-евтин от японските си екиваленти:

          - Производството на Бета в никакъв случай не е по-евтино от това на японски мотор. Окачването е добро, оборудването е добро, двигателят е добър, и изработката е добра. Произвеждат се в далеч по-малки количества, което оскъпява производството.

          - Бета се води алтернатива за любителите на КТМ, които не искат да карат КТМ и искат класическо окачване с линк отзад, както и човешка предница.

          - Двигателят е старото поколение КТМ-400. В щатската преса много хора са на мнение че е по-удачен и от новия - колко е вярно не знам. Но със сигурност нормалната кубатура и оразмеряване за тоя двигател са 400 кубика.

          - Колкото и да са хубави японските мотори, не трябва да се забравя че са правени за други пазари (разбирай - отвъд океана). Това са пазари на които цените се дърпат здраво надолу поради здравата конкуренция, и себестойността на всяко нещо по мотора се гледа под лупа. Мотор който излиза от границата на 7200-7500$ (за ендуро 450) директно изхвърча в категория лукс и се продава в пъти по-малко от японците.

          На европейските фирми (в частност на КТМ, които пък са свързани с Бета), дължим факта че по японските мотори чат пат започнаха да се появяват кормила Рентал, капли Ексел, и прочие маркови продукти като серийно оборудване. До преди година-две тези неща си бяха след-заводско оборудване при японците.

          Бета се появи съвсем наскоро на американския пазар. Познайте как се рекламира там - "За познавачите, за които дори КТМ-а е малко".
          А КТМ-а пък се рекламира като машина "за познавачите за които японския мотор е недостатъчен". Цената на Бета-та в Щатите е доста по-висока от тази на японците.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

            Себестойността ако им излиза висока, значи са неконкурентноспособни.Кажи сега за "човешката предница"На Милко ВЕТА-та стои при мене, а и съм я карал доста и мога да сравня двета преднициТа, какво имаш в предвид
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #21
              До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

              Конкурентноспособността се мери при еднакви продукти борещи се за еднакъв пазар произведени в еднакви количества. Случаят не е такъв.

              За предницата - концепцията на предниците на ендуро ктм-ите до 2007ма година (и на кросовите до 2006г) беше в поколения назад. Новите, сред които и твоята, са на нивото на добрите японски. Бетата е с марцоки което от край време си е на нивото на добрите японски. Оригинално обаче идва с доста меки пружини, което според мен няма как да не ти създаде отрицателни впечатления.

              Пределно ти е ясно че цитирам литература, и че не мога да се впусна в спор за качествата на нещо което не съм карал, което не мога да регулирам, и за което нямам способността да преценя разликата. Ако ме сложиш на добре регулирана стара ктм-ска предница да я сравня със зле регулирана модерна такава, няма да мога да направя разлика.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #22
                До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                Колеги тук при мен Бетата я взимаш за около 7000 евро със ауспух ароу,предпазител за картера от алуминии предпазители на глезените къси и дълги скорости и оште малко други дреболии,говоря за модел 400 наи добрият мотор правен от КТМ.Дави кажа тук много не говорят добре нито за новия 450 нито за 530 защото заради тъпата норма Евро три много ограничават двигателите и колкото по нови толкова повече спънки ще има за напред.Сравнявам Бетата и КТМ първо че използват различни запалваниа казват че на Бетат е по добро ништо че използват двигатели КТМ.За амортисиорите пак казвам че Бета използва Марцочи и Закс а КТМ WP и PDS без така наречените биели.КТМ с прогресивен амортисиор отзад е в голям минус за тези които карат бавно там работата е колкото по бързо толкова по добре.Ама да не започвам пак че някои с КТМ току виж се е подразнил.Абе хора що се за тия четиритактови машини се говори караите 2т така поне ще се накефите на лека и много силна машина.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #23
                  До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                  Обяснявам за проблемите които даваше моя КТМ 250 4т .Например карате на 3 скорост идва завои с канал тип мото крос но не е нужно да превкючиш скорост подавате рязко газ и мотора като че ли гасне и после пак тръгва създава впечетлението че ти свършва бензина.Този проблем го има и при КТМ 250 и при Бета 250 дори го има и при новият модел на КТМ 250 но при него се прилага системата Пауерноу и подобява доста подаването на горивото.Това е тип ламина която се слага между карбуратора и филтъра така чрез нея се елиминират всички видове турбуленсии създадени от завихрянето на горивната смес.Пак гяволия измислена от американците.З кит 350 аз го купих за около 450 500 евро вече не си спомням ,тои се състои от цилиндър и бутало на модела 450 и жигльори 42 на 182 така като го направите вече не прекъсва , но това е по добре е да се прави на мотори втора употреба купени изгодно .Поздрави на всички и специани за момчетата с КТМ 200 те си знаят кои са.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #24
                    До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                    ....Абе хора що се за тия четиритактови машини се говори караите 2т така поне ще се накефите на лека и много силна машина.
                    Ейййй Пепи евала, най после да стигнем до най-точната и вярна сентенция защо кефа е в 2Т Браво

                    Много поздрави и на теб
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #25
                      До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                      Има и по-стара тема за Бетите
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4157
                      Гледам че там Митков много ги хвали.Ама си купи КТМ от магазина
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #26
                        До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                        Хайде хайде, тенденциозни усмивки, ктм-а на Митков е двутактов
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                          Щом е нов е хубав.Ако е подаракще спя с него.
                          "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

                          Коментар


                          • #28
                            До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Хайде хайде, тенденциозни усмивки, ктм-а на Митков е двутактов
                            Абе нещо май май доста хора които карат сериозно се ориентират към 2тактовите що ли
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #29
                              До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                              Щтото са добри ,Краси не се прави на луд.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • #30
                                До: размисли и страсти за BETA 250 enduro

                                Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                                Щтото са добри ,Краси не се прави на луд.


                                пак оср...хме темата
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X