От: Кой мотор е по-добър клх250 ,хр250, ттр250
Карал съм 2 кавазакита, не знам дали е било късмет, или от аматьорско каране, но все ми се чупеше по нещо при всяко падане (по-скоро изтърване на мотора от място). Тогава бях фен на водното охлаждане, все пак щом са го измислили хората, значи има защо. Но малко помалко започнаха проблемите със загряването и хвърлянето на водата, губене на мощност и т.н. Друг минус е, че допълнително вдигат теглото на мотора, ако не дай си боже удариш радиатора става много кофти и си иска поддръжка. Има и повече неща за чупене - радиатори, водна помпа, термостат, маркучи и т.н. което са допълнителни разходи, като се наложи да се правят, или ако избие някоя гарнитура и смеси водата с маслото...
Откакто минах на въздухарка (ТТ 350) забравих за всякакви проблеми. Две години и половина карам и съм сменил 2 пъти маслото и филтрите. Падал съм по какви ли не начини и най-големите поражения за мотора са били леко сцепена опашка, счупено крайче на лостчето за спирачката/съединителя и веднъж леко си огънах единия колектор.. та все такива безобидни нещица. Гърчил съм го много зверски по баири само на 1-ва, 2-ра с много гас, но нито съм усетил да губи мощност, нито да ми прегрее/блокира. Направено е просто и здраво.
В общи линии това си е мое лично мнение, аз съм си фен на въздушното охлаждане. Но и стила ми на каране не е състезателен и нямам нужда от повече екстри. Разходите по мотора ми са значително по-малко. И в конкретния случай бих избрал Хондата или ямахата, в зависимост в какво състояние са. Пък ако ти изпадне ТТ350 в добро състояние, моят съвет е да не се замисляш, а да вземаш него, защото 100кубика се усещат много добре, при хубавите баирчета, а теглото му е почти същото!
)
Карал съм 2 кавазакита, не знам дали е било късмет, или от аматьорско каране, но все ми се чупеше по нещо при всяко падане (по-скоро изтърване на мотора от място). Тогава бях фен на водното охлаждане, все пак щом са го измислили хората, значи има защо. Но малко помалко започнаха проблемите със загряването и хвърлянето на водата, губене на мощност и т.н. Друг минус е, че допълнително вдигат теглото на мотора, ако не дай си боже удариш радиатора става много кофти и си иска поддръжка. Има и повече неща за чупене - радиатори, водна помпа, термостат, маркучи и т.н. което са допълнителни разходи, като се наложи да се правят, или ако избие някоя гарнитура и смеси водата с маслото...
Откакто минах на въздухарка (ТТ 350) забравих за всякакви проблеми. Две години и половина карам и съм сменил 2 пъти маслото и филтрите. Падал съм по какви ли не начини и най-големите поражения за мотора са били леко сцепена опашка, счупено крайче на лостчето за спирачката/съединителя и веднъж леко си огънах единия колектор.. та все такива безобидни нещица. Гърчил съм го много зверски по баири само на 1-ва, 2-ра с много гас, но нито съм усетил да губи мощност, нито да ми прегрее/блокира. Направено е просто и здраво.
В общи линии това си е мое лично мнение, аз съм си фен на въздушното охлаждане. Но и стила ми на каране не е състезателен и нямам нужда от повече екстри. Разходите по мотора ми са значително по-малко. И в конкретния случай бих избрал Хондата или ямахата, в зависимост в какво състояние са. Пък ако ти изпадне ТТ350 в добро състояние, моят съвет е да не се замисляш, а да вземаш него, защото 100кубика се усещат много добре, при хубавите баирчета, а теглото му е почти същото!
)
Коментар