Здравейте колеги,извинявам се,че се налага да пусна нова тема.Интересувам се от тези два мотора.Можете ли да ми кажете кой от вас е за предпочитане.Дали се намират части лесно,кой е по хваленият мотор и тнт.По принцип моторите няма да се карат само в гората ами предимно за разходки и удоволствие.Като цяло изчетох много и разбрах,че КДХ-са е уникален мотор.Интересувам се и от Хондата,искам да ви попитам тя със никасил ли е?Четох също,че правели и проблеми с електронните?Благодаря Ви!Ще се радвам ако ми дадете някой съвет защото нямам опит с нито един от двата мотора!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Свий
X
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
С никасил е, ако не е побългарявана, иначе дават често проблем с електрониката която управлява клапата, но като цяло е доста добър мотор.Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнениеС никасил е, ако не е побългарявана, иначе дават често проблем с електрониката която управлява клапата, но като цяло е доста добър мотор.
Коментар
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнениеАз съм за кдх220рТози мотор е легенда в Америка все още се кара и хората са повече от доволни. Трудно се намират(В България) , тук в Севлиево имаше един реставриран за 3 К, но не знам дали е продаден
,ако се беше качил да ги покараш щеше да разбереш кой е истинския ама уви
,този който си го посочил е на трето място в класацията
,ама карай нека да е весело
.
Коментар
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Двата мотора са една концепция, произвеждали са се горе-долу през едни и същи години. И двата са с никасил ,като конструкцията и задвижването на клапите е по-надеждно при Кавата, основни части като бутало, биела по-лесно се намират също за КДХ-а. Ако Кавасакито е SR е благ мотор ,а R-а е друга класа ,като може да се конкурира с CRM-а .Като минус на Хондата за мен, са по-голямото тегло/усеща се доста/, доста е по-висок мотора, и 18-ката отзад .Кавасакито е с 19 и гуми на по един манш има много. И двата мотора имат перфектни ниски.Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнениеДвата мотора са една концепция, произвеждали са се горе-долу през едни и същи години. И двата са с никасил ,като конструкцията и задвижването на клапите е по-надеждно при Кавата, основни части като бутало, биела по-лесно се намират също за КДХ-а. Ако Кавасакито е SR е благ мотор ,а R-а е друга класа ,като може да се конкурира с CRM-а .Като минус на Хондата за мен, са по-голямото тегло/усеща се доста/, доста е по-висок мотора, и 18-ката отзад .Кавасакито е с 19 и гуми на по един манш има много. И двата мотора имат перфектни ниски.
Коментар
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнениеАбе, с който и да е от трите мотора стига да е в добро състояние са все хубави П.П Ако те интересува и устройва цената на този кдх може да попитам дали още се продава
Коментар
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
Аз съм имал ЦРМ250 от първата серия и не е на никасил гаранция. Иначе е адски здрав, силен е ,клапите и
управлението им не са ми правили никога проблем, ама стойката и окачването са толкова олд скул, че чак е гадно.
220кавата е доста по прилична като стойка и окачване, макар че ако
Хондата е от последните, това е мотора.
Коментар
-
От: Honda Crm250 и Kawasaki KDX200,220!
ЦРМ 250 първата версия съм имал и аз мога да кажа че са чугун, не са никасил.Хубави ниски обороти,и в високите се реже доста добре,около 110 килограма е сух,иначе бях много доволен от мотора,много добър двигател.Части 2ра употреба в България няма,но пък може да си намериш нови.С 2 те ръце съм за ЦРМ-а.Успех в избора.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар