Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 250 ECX - 4t

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM 250 ECX - 4t

    Здравейте, засилил съм се да вземам гореспоменатия мотор ето снимка от борсата
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51379837498532780_1.jpg
Прегледи:1
Размер:100.1 КБ
ID:6028380

    Изчетох де що има теми за покупка на мотор на старо, някой може ли да ми каже по - специфични неща, на които да обърна внимание при огледа. В смисъл да избегна скъпоструващи ремонти. Моторетката е на подозрително ниска цена и предполагам че няма да е цвете, но все пак! Ако има някой от Чирпан и има впечатления от нея, моля да сподели.
    Другото ми страдание е че съм 90 кг и 1,90м дали ще ми е слабичко за разходки тип "рипни полянка" и понякога някое малко баирче. Досега карах (около 1 година) един Фантик 125 - 2 т и в баирите като че ли не се разбирахме много с него.

    ПС: Няма как да не омажа заглавието, ако някой много го дразни моля Модератор за коригира ЕХС
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  • #2
    От: KTM 250 ECX - 4t

    Колега това е китаец !!! Няма нищо общо с ктм 250 ЕХС. Истинска 250-ка ще те носи, ама това чудо сигурно е 10-15 коня.
    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

    Коментар


    • #3
      От: KTM 250 ECX - 4t

      Много благодаря колега! Явно не съм се интересувал достатъчно. Най - малко ми спести един загубен ден и 600 км.
      Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

      Коментар


      • #4
        От: KTM 250 ECX - 4t

        Ясно е, че няма да взема таз началната мАторетка, заради която отворих темата, но лошото е че ме стегнА шапката и ще трябва да се сдобия с нещо да ми бръмчи (освен главата ми).
        Изискванията са:
        1. Да се намират лесно части за ремонт (всякакъв) и да не са на безбожни цени
        2. Да е четиритактов - защото вече си имам 2т - Fantic, но съм го разглобил, не мога да му намеря части и му присаждам такива от други моторетки, не се знае кога и с какъв резултат ще приключи ремонта, от където е и първото условие
        3. Да не е много слаб (щото не съм малък), но да не е и много Як (щото не ме слуша главата и ша взема да са убия), може би нещо между 250/450 см3 или 30/50 коня.
        4. Да е сравнително лек - това щото съм мързелив и като падам с него, да ми е по - лесно да го вдигам.
        5. Да е сравнително дуракоустойчив

        За да улесня тез които ще се опитат да ми помогнат в избора ще напиша какви "обяви" витаят в "бележника" ми

        - Кавазаки КЛХ 250
        - КТМ ЕХЦ 250
        - КТМ ЛЦ4 400
        - Сузуки ДР 350
        - Ямаха ВР 400

        Моторетката ще се ползва по полянки и ливадки, леки разходки из гората (леки, леки искам да мога да се кача на връх Ком по горските пътечки например. То вярно, че не зависи само от мотора, но трябва с тоз мотор да ми е по - лесно от колкото с някой друг)
        Както се видя, не съм никак вещ в таз област, тъй че всеки съвет е добре дошъл и при възможност ще бъде възнаграден с бира / айрян. Бюджета за закупуване е около 2500 лв. - като не е задължително да ги дам всичките,както и ако нещо много ми хреса мога да дам и повече (примерно 3000 лв)
        Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

        Коментар


        • #5
          От: KTM 250 ECX - 4t

          Yamaha wr 400 е добра машина и определено си е мощна, но не прекалено. Добре, че не си ходил за тоя китайски боклук. Ей начи много се ядосвам като вземат една китайска оранжада и я пишат, че е ктм ехц, някой, който по- неразбира от китайски компоти ще се обърка и ако го купи ще му идва да го хвърли в контейнера. Лоша работа, но нали това е България

          Коментар


          • #6
            От: KTM 250 ECX - 4t

            КТМ или ВР 400 другите ги забрави, мое мнение. ВР е хубав мотор, но е от първите и ще е дъртанян и не се знае в какво състояние ще бъде. Иначе е хубав мотор.
            КТМ също не е лош, но аз не съм им фен.
            Защо обаче не гледаш КТМ 400 ЕХЦ, 250 на КТМ е слабичко и то много.
            EXC TPI 2019

            Коментар


            • #7
              От: KTM 250 ECX - 4t

              Таз тема я бях забравил.
              От толкова размислли си взех Хонда Хр 400 р счупен. Моторетката беше заковала, момчето не знаеше от какво е станала белята,та ми се вмести в бюджета. Оказа се задрало бутало и спукана риза. Благодарение на колегата Пешо 77 цилиндъра си
              има нова риза и другата седмица се надявам да чуя гласеца на моторетката
              Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

              Коментар


              • #8
                От: KTM 250 ECX - 4t

                Карах такъв мотор от първия пост. Пълен ужас е. Трябваше да го карам 15 км. през черен терен. Накрая взе, че се разглоби.
                Hondata e доста добро решение!

                Коментар


                • #9
                  От: KTM 250 ECX - 4t

                  Благодаря, колега. Днес си взех цилиндъра и буталото от куриера (Благодаря на Pe6o 74 и се извинявам че съм го подмладил в предния пост), очаквам да се обадят и за маслото и гарнитурите и най - накрая ще видя какво съм си купил

                  Плановете са да промия системата с нафта, а не с бензин, защото мисля да "поритам“ малко с нафтата, за да иде навсякъде, а нафтата все пак ще смазва малко или повече. Някой има ли друго мнение?
                  Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                  Коментар


                  • #10
                    От: KTM 250 ECX - 4t

                    Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
                    Благодаря, колега. Днес си взех цилиндъра и буталото от куриера (Благодаря на Pe6o 74 и се извинявам че съм го подмладил в предния пост), очаквам да се обадят и за маслото и гарнитурите и най - накрая ще видя какво съм си купил

                    Плановете са да промия системата с нафта, а не с бензин, защото мисля да "поритам“ малко с нафтата, за да иде навсякъде, а нафтата все пак ще смазва малко или повече. Някой има ли друго мнение?
                    По - принцип и аз така правя. С нафтата, тъй,че бързо възстановяване на машината и много навъртяни км ти пожелавам.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ктм 250 2т. постягане за разходки и бедствия.

                      здравейте извинявам се за нахлуването чужда тема но тъй като засегнахте някой неща свързани с моето питане реших да си задам въпросите. Моторът ми е ктм 250 exc 06г. Досега го карах с 14/48 , имаше дълга първа, с която качвах трудните и бавни пътеки, но на по сериозните изкачвания, където трябва повече скорост втората просто няма мощност и мотора спира. Реших да пробвам промяна и тъй като имах нова 13 я сложих вместо да качвам зъби отзад. Коренна разлика...много къса и сприхава първа, почти не използваема, втората почти едно към едно със старата първа и нагоре всички в тоя дух. Така всичко се обезмисли. Посмятах малко и изкарах че съотношението на въртне на пиньон към корона в стария варианр е 3,428 а при новия 3,692. За да е нещо посредата пресметна че най близо са 13/46 (3,53 и 14/50 (3,571). Въпросът ми е в правилна посока ли разсъждавам или се заблуждавам?

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X