Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 650 - палене с манивела

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki DR 650 - палене с манивела

    Здравейте.

    Надявам се да сте направили вече няколко пътешествия за сезона... в раздел пътеписи не си личи много, но сигурно нямате време да качите снимките.


    След доста време чудене и мислене, както и промяна в бюджета се спрях на този модел: Suzuki DR650. Ще се кара предимно по асвалт, много малко черни пътища при риболов а за оffroad засега не съм пораснал. Около 85 кг. съм и 175 см. висок, стъпвам когато седна на него.
    Намерих в гаража на притятел, доста запазен но е от 1993 г. На рамата пише: SP44A- като модел, на километража: ~46 000.

    Внесен е в България преди 3 години от Швейцария, не е регистриран, но в Швейцария е 100% сигурно че не е пален 7 години.

    Което означава че не е пален общо 10 г.


    Прочетох: тази, тази (супер полезна), тази и тази тема. И си отговорих на много от въпросите без долните.


    Купих му нов акумулатор, свещи и бензин. Въпросите са ми:

    1. Какво да направя преди да се опитам да го запаля? От разговорите и прочетените материали останах с впечатлението че е добре да му сипя малко масло през отвора на свещта и съвсем малко бензин. Това обаче не ми се стори много добра идея.
    2. Дали си заслужава според вас 2013 г. да карам мотор без стартер, заради това че ужким всички такива били изкллючително здрабви и безпроблемни?
    3. Ако запали ако да, какви гуми и откъде да си купя?
    4. Дали има начин да се сдобия с по-висока слюда, защото си мисля че през тази ще духа?



    Предварително благодаря на всички отделили време за темата, обещавам ежедневни мото разходки и много бири.

    --
    Поздрави,
    Кристиян Иванчевски
    ;-)
    Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
    нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

  • #2
    От: Suzuki DR 650 - палене с манивела

    Преди да тръгнете да го палите сменете маслото в двигателя. Сложете някакво евтино само колкото да запалите и да направите промивка. После източвате и съпваш хубаво.
    Няма смисъл да казвам че промивка трябва да се направи промивка и на резервоара. Със сигурност е събрал ръжди които в последствие могат да ти докарат главоболия.
    Лошото е че ако карбуратора е седял много дълго време на сухо, мембраните са се вкоравили или напукали. Може да му се направи една ревизия от разбиращ човек. Добре е да се почисти.
    Въздушния филтър също трябва да се погледне...

    За манивелата - не трябва да те притеснява. В началото ще ти е трудно но като хванеш чалъма ще го палиш от 1 - 2 ритания.

    В общи линии е това. Успех паленето.

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki DR 650 - палене с манивела

      Благодаря много.
      Подготвях се да напиша ъпдейт на темата.

      Относно маслото - казаха ми го и това, а щом и вие казвате - поръчах 15W50, четиритактово за мотор, 2 л., но доставчика каза че за толкова стар мотор е по-добре 10W40. В спецификацията и двете са описани, като разликата е при температурата на употреба.

      Резервоарите са два, пластмасов и метален, ще видя кой е по-чист - това го бях забравил.

      Относно карбуратора - да мерси за съвета, поръчах спрей за почистване, но за мембраните не знаех. Сега ще проверя.

      Въздушният филтер мисля да го почистя с портативния ми компресор (8 bar) - след това ако запали естествено ще взема нов.

      Моторът е седял в затворен гараж, но е леко влажно вътре, ако това има някакво значение.

      Не бързам като цяло, мерак ми е да видя дали ще запали от първия път, но дори да не запали няма какво толкова да му има...

      Благодаря още веднъж, ако някой се сети нещо нека го напише ;-) Ще пусна ъпдейт, когато има.
      ;-)
      Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
      нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X