Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KL250A - 1981 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KL250A - 1981 г.

    Тук тъкмо бях изпробвал новата гума в калта:




    Тва е уникален модел на кавазаки..за пръв път виждам такъв в България .. това трябва да е ..около 80-83 та година предполагам...бреее това има -ретро стойност бре ..браво ..че е и много запазен като гледам..само дето задните амортисьори са му от ..мз трофи

    -що се отнася за тия старите гуми..с грайфера до джантата..не се лъжете -смотани са..преди време бях се излъгал и накупил такива ..после..ги продавах подарявах по 5 лв сума ти време ..даже моя човек австриеца бе накупил от тях ..каза че ще ги показва в австрия щял да закачи и една на стената и ще казва че ги е взимал от руската армия ..и според него -това освен да го закачиш на стената за друго не става ..то самия и профил е обратен -към джантата е по широка а напред се стеснява ..а бе не става за нищо
    Последно редактирано от iva_kx; 17-08-07, 18:57.


  • #2
    До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

    Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение


    ..-малко изван темата ама... тва е уникален модел на кавазаки..за пръв път виждам такъв в България .. това трябва да е ..около 80-83 та година предполагам...бреее това има -ретро стойност бре ..браво ..че е и много запазен като гледам..само дето задните амортисьори са му от ..мз трофи

    -що се отнася за тия старите гуми..с грайфера до джантата..не се лъжете -смотани са..преди време бях се излъгал и накупил такива ..после..ги продавах подарявах по 5 лв сума ти време ..даже моя човек австриеца бе накупил от тях ..каза че ще ги показва в австрия щял да закачи и една на стената и ще казва че ги е взимал от руската армия ..и според него -това освен да го закачиш на стената за друго не става ..то самия и профил е обратен -към джантата е по широка а напред се стеснява ..а бе не става за нищо
    Митков, ми ако искаш да ги трампим с КТМ-а? И ще доплатиш малко и готово Аз съм навит
    И аз не бях виждал такъв преди баща ми да го купи, а не е само един в БГ - съседа и той има същия, само че сега го досглобява. Баща ми го купи от някакво пловдивско село, пък комшията си го купи от човек пак от Априлци.
    Модела му е 1981 г. ако не се лъжа. Въпреки че е доста стар мотора върви сравнително добре - дърпа си от ниски, лесно се кара, абе четиритактова машина Малго гори масълце (пуши като двутактово, особено като позагрее) но това засега не е проблем.
    Има и оригинални амортисьори, ама нищо не държат, затова бащата е сложил тези от МЗ-та.
    Сигурно това е най-дъртото ендуро тук във форума , което ме кара да се чувствам някак си горд
    ТУК има още малко снимки, ще ти пратя и още ако искаш.
    Но хайде стига толкоз, че тя темата беше за съвсем друго

    За гумата е ясно, няма какво да обсъждаме , но такава имах в "склада", такава монтирах и все пак е по-добре отколкото оная шосейна ендуровка.
    Последно редактирано от iva_kx; 17-08-07, 19:00.
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • #3
      До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

      вярно машината е уникална направо , рядко се намират такива експонати и то работещи

      .... а и всеки може да си купи нов КТМ ама не и такова старо музейно ендурце
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #4
        До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

        Краси, ти поне си близко до Априлци - ако ходиш натам се обади, да ти дам телефона на баща ми да ти даде едно кръгче
        Няма майтап, това е една от най-сполучливите покупки на баща ми - като го взе имаше проблем с разпределителния вал, т.е. бяха му разбити втулките и не можеше да си развие оборотите и виеше много, но един майстор стругар оказа съпорт и сега всичко е ОК (като изключим, че гори масло малко, иначе всичко друго му е наред - даже и фара свети )
        Hristo Draganov
        http://htftp.domainbg.com/HD/

        И аз искам България чиста ! ! !

        Коментар


        • #5
          До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

          Я кажи какво му е името ...

          и някой модератор да отбие мненията за него в нова темичка ... специално за експоната ...
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #6
            До: За пукнатите гуми в полеви условия - как ?

            Ако имаш предвид името/модела на "експоната" - Kawasaki KL250A - 1981 г.


            Е, чак пък в нова тема ... Ама и тук не им е мястото де
            Hristo Draganov
            http://htftp.domainbg.com/HD/

            И аз искам България чиста ! ! !

            Коментар


            • #7
              До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

              ето оргиналния вид на мотора



              KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

              Коментар


              • #8
                До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                Той на баща ми в голяма степен е оригинален, т.е. има съвсем малко работи по него, дето са от друго - предния калник например (от Хускварна е, ама е грозен), амортисьорите задните, ауспуха е от Хонда и другото май си е от него
                Има я и отзад конзолата за номера заедно със стопа, но в момента е свалена и чака да бъде заварена, че е спукана на едно място.
                Последно редактирано от HD; 18-08-07, 22:44.
                Hristo Draganov
                http://htftp.domainbg.com/HD/

                И аз искам България чиста ! ! !

                Коментар


                • #9
                  До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                  Вече полека лека започнах с тунингите
                  След слагането на нова кросова гума отпред, дойде ред и да монтирам предпазители за ръцете, както и задни стъпенки, че едната я нямаше. От Балканче паснаха идеално, само скъсих основния болт малко, че опираше във вилката иначе.
                  Японците май пак са крали идеи от завод Балкан
                  По време на монтажа на предната гума тъкмо изчистихме спирачните челюсти и барабана, смазахме жилото на спирачката, че нещо не вървеше като хората и открихме, че е скъсано жилото за километража

                  ПРЕДИ:






                  СЕГА (тук даже мотора е измит ):





                  Тука какво зяпам и аз не знам, обаче важното е, че сме на старата къща, в една махала в Балкана. Двама души моторчето ни изкара по баирите без проблем и с лекота, като се има предвид, че само аз съм 105 килца


                  Мадамите веднага започнаха да се навъртат



                  Сега основно остава да се оправи манивелата на мотора, че в мястото, където се сгъва (долу, където е хваната за частта, която пък е хваната на остана от двигателя) е доста поразбито и така се губи може би повече от половината от хода на манивелата. То къде по-трудно пали заради манивелата, ами сега и като сложих и дясна стъпенка отзад и допълнително се затруднява процедурата

                  Купил съм на бащата и малко екипировка даже - има ръкавици и очила (SCOTT, кросови), той каски има две, макар че нямат нищо общо със съвременните каски. Сега ще му набера и смрадлика, да има да налага ако падне някъде
                  Последно редактирано от HD; 18-08-07, 23:11.
                  Hristo Draganov
                  http://htftp.domainbg.com/HD/

                  И аз искам България чиста ! ! !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                    Виждал съм едно такова в Бургас, на входа откъм Средец.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                      предлагат ми същия за 500 лева обаче буталото ... неприличало на бутало вече а собственика каза че е търсил къде ли не и неможел да намери ... някои някви идеи да има къде мога да потърся и дали изобщо си заслужава ??

                      Коментар


                      • #12
                        До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                        Татко и той за 500 лв го взе, като както вече споменах имаше проблем с леглата на разпределителния вал (той е на втулки доколкото знам), но това при наличие на добър стругар изобщо не е проблем (както и стана в нашия случай).
                        Буталото е по-сериозен проблем обаче ..., аз по едно време мислех да питам Goblin от форума дали може да достави някакви части за този модел, обаче много ме досрамя ( ) и се отказах ...
                        Ако все пак решиш да го вземаш - при положение, че на практика е без бутало, 500 лв са страшно много пари за този мотор
                        Струва ми се, че някъде из форума имаше тема за това къде правят бутала, но може и да бъркам
                        Hristo Draganov
                        http://htftp.domainbg.com/HD/

                        И аз искам България чиста ! ! !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                          Брей, толкова ли страшен станах, вече не смеят и да ме питат, пък аз точно за някоя такава старина си мечтая

                          За срамежливците - пълен комплект бутало, сегменти болт и зегерки е 270лв, оригинални, размери по желание.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #14
                            До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Брей, толкова ли страшен станах, вече не смеят и да ме питат, пък аз точно за някоя такава старина си мечтая

                            За срамежливците - пълен комплект бутало, сегменти болт и зегерки е 270лв, оригинални, размери по желание.


                            Брех, тоз Гоблин бе, опасен ей
                            Не че си страшен, просто ме досрамя да те питам за такава стара машина

                            Благодаря за информацията

                            П.П. Ами нещо по главата може ли да се достави, т.е. клапани, гумички?
                            Hristo Draganov
                            http://htftp.domainbg.com/HD/

                            И аз искам България чиста ! ! !

                            Коментар


                            • #15
                              До: Kawasaki KL250A - 1981 г.

                              Може.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X