Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

    Въпроса на кратко е: Става ли 690-та за любителско хард ендуро и ездач 130кг/196см в добра форма и някакъв опит?

    Тежеста мисля че е най малкия проблем при положение че болшинството ездачи са около 70-80кг а карат 110-120кг ендура.
    На 450 изглеждам меко казано трагично и повечето са ми адски неудобни, докато на 690-та се побирам по добре.
    Нямам представа дали няма да прегрява на бавни кални пътечки и дали няма да се чупи повече при падане сравнение с EXC-то.

  • #2
    От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

    Ванка, за теб единственият подходящ мотор е този !!! Husaberg FE570 - 2012

    Прикачени файлове

    Коментар


    • #3
      От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

      Адаш Берговете са ми слабост, имал съм 2. Проблема е че са бая по скъпи и наклонения цилиндър нещо го пенсионираха много бързо, мани че нЕма манивела.

      На 690-та 20кила в повече не вервам да ми пречат като не гониш темпо на тясно, а тва дърпане като на TDI много ме блазни.

      Коментар


      • #4
        От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

        Килограмите не са най големия проблем,ама за хард участъци стават от 20 на 200.Големия проблем при 690-та, както и при априлията е рамката или по точно открития двигател(разгледай някоя снимка).Мотора като цяло е много приятен за каране.
        __KTM__

        Коментар


        • #5
          От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

          Като задаваш любителски хард въпроси, получаваш и такива отговори. 75-градусовия хусаберг не е още отменен и е сила, та сила. С уникално окачване. Боевски да ти потвърди , че 690-ката става за всякакви извратни. На едно състезание, 960-ка, ктм, голямото трофи се е движело супер яко. Подробноста е, че някой и го е карал.
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #6
            От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

            Гледах в една от темите на клубовете, която за съжаление не мога да спомена, как един колега се справя блестящо с едно "барнато" терене. Около него останалите колеги караха 250-ки и 450-ти, но разликата с тях беше повече от незначителна! Тенерето предполагам доста от колегите ще се сетят кое е, така може да помогнат!? По спомен имаше и една специална тема за него, относно "барването" му За съжаление опита ми на 690-ка е само на асфалт и не мога да бъда полезен в гората
            SUZUKI DRZ SuperMoto

            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

            Коментар


            • #7
              От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

              На кариерата в Бучино КТМ-а 530 на Тони добре ти седеше, а това 690 с този един и така разположен радиатор мисля че ще имаш проблеми при евентуално падане, а пък и с него нали се сещаш все от къде ще искат да те прекарват

              Коментар


              • #8
                От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                Според мен , ти си за КТМ 950 Супер Ендуро , 690 не е чак толкова по-голям мотор. Тези +20 кг. на КТМ 690 , ще ги усещаш само като се наложи да вдигнеш мотора , но като те гледам си як , и не вярвам да имаш проблеми. Всеки си мисли , че най-важни са килограмите на мотора , но не по-малко важен е центъра на тежестта , при 690 той е нисък , заради резервоара. Лек мотор + тежък моторист = висок център на тежеста , тежък мотор + лек моторист = нисък център на тежеста. При теб колкото е по-тежък мотора , толко по-стабилен ще си на него , това важи за каране на мотор , не за носене и влачене. Проблема при 690 е по-късият ход на окачването и по-малкият просвет , проблем с прегряване мисля , че няма да имаш , но все пак си е КТМ. За чупене няма какво да му се счупи , пластмасите са здрави , на моят мотор са същите. Моят мотор е 180кг. пълен , аз съм около 90кг. , катери се на всякъде където се качват водачите на групата , по сложно е спускането , там на килограмите няма с какво да им се противодейства. Та според мен 690 е добър избор за твойте килограми. За по-тежкият тандем/мотор+моторист/ е много важен избора на гуми , не можеш да ги караш с по-малко налягане от 0.9-1 атм. , но аз вече знам правилната гума. Ще се радвам в групата да има още един стругар , та да им покажем на "леките" някои пътеки.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #9
                  От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                  Значи 450-ките са ви малки ,така ли да разбирам?Малки са за асвалта,ако се кара по черни пътища не знам кой ще му вземе всичката сила.Мотора вдига 150 км максимална скорост.За мен са много,и предостатъчни.Сигурен съм че ще се изкуши да влезе в гората.
                  Със тези 20кг горница гарантирам че на второто полягане,независимо колко е як човека ,при изправянето на кофти място ще е без душа.
                  В събота аз на една тясна пътека съм влачил Хондата за предната капла сигурно 10 метра.Идеше ми да я оставя там.
                  П.П.Гарантирам че на първото излизане ще го натикате из някой джендеми и мотора няма да мяза на нищо.

                  Коментар


                  • #10
                    От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                    Не става въпрос за взимане на силата , доказано взимане на силата го е постигал само един , за друг незнам. Колегата иска мотор който да му е удобен , и да не изглежда смешно на него. Тези +20 кг. , много лесно ще станат +10 , и понеже съм вдигал моят мотор с горно разположен резервоар , сега го вдигам с долно разположен/под седалката/ , вярвай ми разликата е огромна.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #11
                      От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                      Първоначално публикуван от boevski Преглед на мнение
                      ...Големия проблем при 690-та, както и при априлията е рамката или по точно открития двигател(разгледай някоя снимка)..
                      Изложен е доста, но ще се опакова в тави и дъна от тенджерки. Клиренса също малко ме притеснява както и ъгъла на завиване на кормилото.

                      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                      ..75-градусовия хусаберг не е още отменен и е сила, та сила. ..Подробноста е, че някой и го е карал.
                      За 2013 четиритактовите са 1:1 двигателите на КТМ. Ясно че само нема да върви.

                      Първоначално публикуван от Georgi Balashev Преглед на мнение
                      На кариерата в Бучино КТМ-а 530 на Тони добре ти седеше, а това 690 с този един и така разположен радиатор мисля че ще имаш проблеми при евентуално падане, а пък и с него нали се сещаш все от къде ще искат да те прекарват
                      С добри гардове на радиаторите мисля че няма да има проблем, греенето ме притеснява. Абе май повече другите се оплакват от къде ги прекарвам с АТВто.

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      не можеш да ги караш с по-малко налягане от 0.9-1 атм. ...Ще се радвам в групата да има още един стругар , та да им покажем на "леките" някои пътеки.
                      Принципно на EXCто и берговете ги карах с 1.2 предна 1.5 задна. Не е ли винаги по забавно като си с нещо дето не ич е за там?

                      Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                      Значи 450-ките са ви малки ,така ли да разбирам?
                      В събота аз на една тясна пътека съм влачил Хондата за предната капла сигурно 10 метра.Идеше ми да я оставя там..
                      Джартов абе на габарити са ми малки, не се правим на карач, а и се сещаш че с мене вървенето е различно що се возиме "двама". На хамалогия съм свикнал, АТВто като изтъркаля и се умота по некой шипок да видиш влачене.

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      Тези +20 кг. , много лесно ще станат +10..
                      Ако удариш и едно рамо с доработките, ще черпаваме нещо на сериозно.

                      Коментар


                      • #12
                        От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                        Този мотор не се нуждае от някакви сложни доработки , има една чуплива стойка която държи стопа , мигачите и номера , трябва да се махне. Таблото е доста голямо ,хубаво е ако може и то да се отстрани , и да се монтират само сигнални лампи за маслото и резервата. Фара също е голям за гората , има по-леки маски.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                          Става.

                          Коментар


                          • #14
                            От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                            Този мотор не се нуждае от някакви сложни доработки , има една чуплива стойка която държи стопа , мигачите и номера , трябва да се махне. Таблото е доста голямо ,хубаво е ако може и то да се отстрани , и да се монтират само сигнални лампи за маслото и резервата. Фара също е голям за гората , има по-леки маски.
                            От изброените неща нищо не се печели от към килограми.Само подмяна на аспуха с нова карта е истината,а и въздушния филтър задължително аут, защото е хартиен.

                            ПП.Стойката която държи стопа е 38 лв.
                            __KTM__

                            Коментар


                            • #15
                              От: KTM Enduro R 690 за ГОЛЯМ ендурист.

                              Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                              Въпроса на кратко е: Става ли 690-та за любителско хард ендуро и ездач 130кг/196см в добра форма и някакъв опит?

                              Тежеста, мисля че е най малкия проблем при положение че болшинството ездачи са около 70-80кг а карат 110-120кг ендура.
                              На 450 изглеждам меко казано трагично и повечето са ми адски неудобни, докато на 690-та се побирам по добре.
                              Нямам представа дали няма да прегрява на бавни кални пътечки и дали няма да се чупи повече при падане сравнение с EXC-то.
                              Има един от Бухово, "Печката" му викат...И на ръст и на кила го докарва "те тук те те"...
                              С 530-ката не се мъчи, нито пък тя него...Ама като си решил да си новатор...
                              Едно е като 450-ката се шибне у дЪрво, друго е 20-30 кила отгоре...Просто пораженията са други, не от друго, а от формулата за кинетичната енергия

                              Мисля че сте съгласни, че при един и същи удар пораженията при 200ЕХС, 450ЕХС и 690 са различни...
                              ...Абе ще ми е интересно. Аз се чудя как да сваля някой грам от мотора, ама сигурно е от ЕГН-то ми....
                              Дерзай!
                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X