Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какъв мотор за офф роуд да си вземем мнения и предложения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • какъв мотор за офф роуд да си вземем мнения и предложения

    това какъв тип мотор да се кара е нещо много интересно най вече трябва да гледа човек къде кара и как
    хубаво е да ги опиташ всичките да имаш впечатления само че излиза малко скъпо
    и аз отначало вървях възходящо 200 2т после 250 2т ,по модерни 250 2т ,400 4 т междувременно съм пробвал почти всички други офф роуд модели и 500 2т и 450 4т CRF WR И Т.Н.
    Това ми е нещо като хоби да пробвам различни мотори и да им преценям плюсовете и минусите а и имам едни приятели дето на две години все нов мотор си взимат та и покрай тях бая впечатления натрупах
    откак обаче димитър си взе 125 кх и взех да го покарвам по разни трасета нещо много взех да се кефя на 125то 2т а преди само като ги чуех ми се повръщаше и 250 4т също не случайно сега са толкова модерни а и за местата където ходя да карам обикновенно са много подходящи освен това 125 ките са много евтини и то даже и новите години производство също са и много леки друго е да караш 120кг друго 87кг просто трябва да се държи мотора в обороти и единия пръст винаги да е на съединителя този по агресивен стил е много забавен и мен лично много ме кефи освен това обичам аз да издевателствам над мотора а не той над мен големите кубици мотори за да ги караш както трябва се иска много тренировки много сериозна физическа подготовка и много сериозна финансова такава е вярно друго си е като му дадеш газ на 4та да тръгне на задна с над 100км в час но за мотокросс специално 125то дава същите времена почти както и големите кубици а не те уморява и е много по безопасно имаш едно бутало да смениш от време на време и тва е е малко е рязко за това който не е свикнал на такъв тип мотори по добре да си вземе 250 4т или 400 4т но там вече и цените стават други а и поддръжката изисква доста по специални умения и инструменти


  • #2
    Не е ли малко рязък 125 2т за някоя засукана пътека. Там май 250 4т по-има шанс
    No bike - no fun!

    Коментар


    • #3
      за който не е свикнал да използва комбинирано този тип мощтност комбинирайки я с съединителя направо ще е много трудно но има начини да се подобри вървенето на тия мотори и от ниски освен това по новите от тях особенно от марките кавазаки и ямаха си дърпат и от по ниските.Моя е с ауспух FMF Фатти модела който подобрява тегленето на средни обороти много а и мах мощтност леко вдига може да се сложат и по тежки маховици в щатите тва е много разпространен подход както и слагането на по къс заглушител
      но 250 4т все пак е по добрия вариант в този клас още повече че тепърва почват да ги развиват те са на пазара от 2001г в по модерния си вид а crf 250 излезе миналата година за пръв път

      Коментар


      • #4
        тия обаче са все пак за по спортно каране и то на по къси дистанции
        макар че и на baja вече гледам че има 250 4т от новите те са и много икономични което там е важно
        но за тези които ходят на по големи разстояния из България около 400 4т си остава много логичен избор

        Коментар


        • #5
          Относно разхода на гориво при 125 2т ще спомена един много любопитен факт от който даже аз се изненадах. На състезанието в Стара Загора както е извесно на някои, аз и Митков карахме в двойка №10. На старта резервоарите не двата мотора - моя КХ125-1996 и на Митков RM125-1997, бяха пълни догоре. И двата взимат около 7,5 литра.

          Интересното беше, че на RM-а бензина свърши точно на финалната линия, а на КХ-а беше останало около 1,5 литра
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #6
            Митков сигурно дига много прах, затова така

            Коментар


            • #7
              все пак ми се ще обаче в ендуро шампионата да бъде обособен отделен клас 125 2т заедно с 250 4т защото това е най достъпния клас за по млади и начинаещи участници тука с 125 ката сума ти народ зарибявам да карат офф роуд иначе с големия мотор едно че не могат да го карат друго че е много скъп а 125 2т и 250 4т са много достъпни мотори много бързо и лесно се продават това е факт който наблюдавам от известно време има голямо търсене на такива по евтини в добро техническо състояние машини а ако можем тия момчета да ги хванем да участват в шампионата те постепенно и по големи машини ще вземат и шампионата ще става все по интересен :idea

              Коментар


              • #8
                Вярно, че Митков дава по-рязко газ от мене ама чак пък толкоз .
                Единия вариант да се получи това според мене е, че RM-а е бил настроен на по-богата смес, а КХ-а на по-бедна. Ако сме изминали приблизително 80км, щото доста се мотахме, значи че разликата между двата е около 25% повече разход за RM-a.
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  Димитре, той май и Митака е бая по-тежък, отделно Кавазакито е по-икономично от Сузукито по принцип. Пък и това за праха също е вярно!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Тя нашата стана ясна защо сме предпочели 125-ки.
                    Ама на мене ще ми е много интересно да науча от участниците във форума как са стигнали до модела мотор който карат в момента.
                    Защо са избрали точно този мотор и какви са плюсовете и минусите му.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      Да кажат другите, аз съм последен.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Dimitar
                        ...... На старта резервоарите не двата мотора - моя КХ125-1996 и на Митков RM125-1997, бяха пълни догоре. И двата взимат около 7,5 литра.

                        Интересното беше, че на RM-а бензина свърши точно на финалната линия, а на КХ-а беше останало около 1,5 литра
                        е време е и аз да се намеся. на ст. загора с партьора бяхме с №17 и двамата с крос 125, аз със CR а колегата с рейсингово 2003 сузуки от белгия. ами какво да ви кажа за разхода, на сузукито бензина свърши на около 60-тия км, 2 пъти спирахме и откачахме маркуча на моя да му преливам. несъм много сигурен дали 2 или 2.5 литра му дадох но на финала аз имах още около 1-1.5 литра , а мотора ми наистина върви добре сместта нито е богато нито е бедна и несъм го жалил хич, това само може да ме радва

                        а сега по темата, много сме спорили по въпроса за 125 за 250 или нагоре, дали 2Т или 4Т, тук няма еднозначен отговор. зависи от много фактори , терен , пилот , вкус на каране и т.н. но и според мен 125 крос си остава най достъпния за нашите условия мотор, разбира се зависи какви сравнения правим, дали съобразени с цената на машината и нейната поддръжка или данните й в конкретна ситуация и терен. със сигурност няма мотор който да е перфектен за всеки вид условия затова всеки има право на избор. за жалост повечето хора нямат достъп до ралични мотори за да открият това което им пасва, а и не само с проба може да откриеш своя мотор, според мен си иска доста каране за да го разбереш наистина. немога да кажа че съм карал кой знае колко много но примерно на хондата харесвам работата на двигателя а на сузукито конструкцията, на него се чувстам като на колело, много леко и прибрано е и много маневрено, хондата някакси по дървена и по не мога да и кажа къде да ходи особено на завой и скокове. може би комбинацията от 2-те машини ще е перфекния 125 крос 4Т несъм карал и не бих могъл да дам компетентно мнение, но за моите 70 кг. 125 крос ми е най -подходящо за момента, като не забравяме че не бих отказал един CRf-X
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Dido_DR
                          Не е ли малко рязък 125 2т за някоя засукана пътека. Там май 250 4т по-има шанс
                          ето единствения засега участник във форума (Жоро не се брои ) с 4Т, Дидко хем е така хем не е така, на всичко си има цака и чалъм, и добре направен и подготвен 2Т може да катери не по лошо от твоето ДР 250. предполагам ще се видим на пистата в неделя ? да си поговорим
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #14
                            пичове димитър даже леко е омекотил резултатите
                            на тръгване и двамата сме били с пълни резервоари
                            по точно аз бях с пълен а неговия не беше до горе
                            освен това неговия хваща 7.5 -7.7л а моя 8л си ги хваща
                            КХ125 а и всички кавазакита горят по малко това е факт
                            аз си ко обяснявам с кунструкцията им на системата на ауспухът и изобщо каналите на цилиндъра му са проектирани по друг начин
                            KIPS системата на кавазаки е призната от всички за най добре конструирана единствения и недостатък е че трябва по често да се поддържа и чисти освен това е сложна и скъпа КХ а освен това е известен с меката си и плавна работа от ниски и средни обороти работи и тегли на ниски и средни без никакви тунинги
                            много по добре от колкото дреги модели даже и след тунинг това го прави много подходащ за ендуро и за по начинаещи карачи
                            На димитър специално мотора 96та година е купен от магазин в Гърция чисто нов и заедно и заедно с митото е излезнал 14 000лв
                            тези пари ги е дал тогавашния спонсор на Бучака
                            А Бучака с този мотор НЯМА загубен нито един манш на републиканският шампионат т.е.ставал е винаги 1 първи с него
                            според Бучака това е най добрият мотор с който се е състезавал
                            работи меко и можеш да взимаш завоите с пълна газ
                            без да върти гуми и да те "хвърля"-това е мнението на Бучака за KX
                            а моето мнение е че работи меко и ти се струва че не върви и му даваш газ а пък всъщтност си върви много бързо и не те уморява може да се кара и без много да му пипаш съединителя
                            за разлика от другите 125 особено хонда та е точно на противоположния полюс върви много но иска да я държиш от средни обороти на горе а тогава почва яко да "вдига прах "и иска сериозно държане

                            Коментар


                            • #15
                              да така е, хондата направо трудно се кара, все ходи където и хрумне и по трудно се държи от другите, но тя си е направена за чист крос и за хора професионалисти, а не за ендуро и такива като нас които карат по 5 часа седмично. хондата какти си върви на ниски и в следващия момент се е навирила за 1 колело и се чудиш на кой свят си. и заради тази рязкост ти се струва че върви много, но ако се качиш на един мек мотор ти се струва че не върви а всъщност се оказва че правиш по бързи обиколки, просто заблуда
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X