това какъв тип мотор да се кара е нещо много интересно най вече трябва да гледа човек къде кара и как
хубаво е да ги опиташ всичките да имаш впечатления само че излиза малко скъпо
и аз отначало вървях възходящо 200 2т после 250 2т ,по модерни 250 2т ,400 4 т междувременно съм пробвал почти всички други офф роуд модели и 500 2т и 450 4т CRF WR И Т.Н.
Това ми е нещо като хоби да пробвам различни мотори и да им преценям плюсовете и минусите а и имам едни приятели дето на две години все нов мотор си взимат та и покрай тях бая впечатления натрупах
откак обаче димитър си взе 125 кх и взех да го покарвам по разни трасета нещо много взех да се кефя на 125то 2т а преди само като ги чуех ми се повръщаше и 250 4т също не случайно сега са толкова модерни а и за местата където ходя да карам обикновенно са много подходящи освен това 125 ките са много евтини и то даже и новите години производство също са и много леки друго е да караш 120кг друго 87кг просто трябва да се държи мотора в обороти и единия пръст винаги да е на съединителя този по агресивен стил е много забавен и мен лично много ме кефи освен това обичам аз да издевателствам над мотора а не той над мен големите кубици мотори за да ги караш както трябва се иска много тренировки много сериозна физическа подготовка и много сериозна финансова такава е вярно друго си е като му дадеш газ на 4та да тръгне на задна с над 100км в час но за мотокросс специално 125то дава същите времена почти както и големите кубици а не те уморява и е много по безопасно имаш едно бутало да смениш от време на време и тва е е малко е рязко за това който не е свикнал на такъв тип мотори по добре да си вземе 250 4т или 400 4т но там вече и цените стават други а и поддръжката изисква доста по специални умения и инструменти
хубаво е да ги опиташ всичките да имаш впечатления само че излиза малко скъпо
и аз отначало вървях възходящо 200 2т после 250 2т ,по модерни 250 2т ,400 4 т междувременно съм пробвал почти всички други офф роуд модели и 500 2т и 450 4т CRF WR И Т.Н.
Това ми е нещо като хоби да пробвам различни мотори и да им преценям плюсовете и минусите а и имам едни приятели дето на две години все нов мотор си взимат та и покрай тях бая впечатления натрупах
откак обаче димитър си взе 125 кх и взех да го покарвам по разни трасета нещо много взех да се кефя на 125то 2т а преди само като ги чуех ми се повръщаше и 250 4т също не случайно сега са толкова модерни а и за местата където ходя да карам обикновенно са много подходящи освен това 125 ките са много евтини и то даже и новите години производство също са и много леки друго е да караш 120кг друго 87кг просто трябва да се държи мотора в обороти и единия пръст винаги да е на съединителя този по агресивен стил е много забавен и мен лично много ме кефи освен това обичам аз да издевателствам над мотора а не той над мен големите кубици мотори за да ги караш както трябва се иска много тренировки много сериозна физическа подготовка и много сериозна финансова такава е вярно друго си е като му дадеш газ на 4та да тръгне на задна с над 100км в час но за мотокросс специално 125то дава същите времена почти както и големите кубици а не те уморява и е много по безопасно имаш едно бутало да смениш от време на време и тва е е малко е рязко за това който не е свикнал на такъв тип мотори по добре да си вземе 250 4т или 400 4т но там вече и цените стават други а и поддръжката изисква доста по специални умения и инструменти
Коментар