Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

    Трябва ми максималната информация за моделите между тези години, но най-вече от 91-ва и 92-ра, защото според мен са най-срещани в България.
    Става въпрос за коментари от личен опит, всякаква системна информация от сайтове, на какви цени могат да се намерят и т.н. - т.е. редовното за една такава тема в този форум
    Благодаря на всички предварително !
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.


    1991 Suzuki year code: M

    The DR350 (without the S) was introduced in 1991. It was a pure trail machine, different from the DR350S in many details. The DR350 had plastic fuel tank (instead of steel), different carburetor, other type of tyres and better suspension than the DR350S.
    DR 350 1991
    Overall Length: 2 165 mm (85.2 in)
    Overall Width: 885 mm (34.8 in)
    Overall Height: 1 245 mm (49.0 in)
    Seat height: 890 mm (35.0 in)
    Wheelbase: 1 440 mm (56.7 in)
    Ground Clearance: 290 mm (11.4 in)
    Dry Weight: 130 kg (286 lbs)
    Engine type: Air/oil-cooled 349 cc single cylinder 4-stroke. OHC, SACS, Dry-sump lubrication. 30 hp/ 8.000 rpm, 3,0 kg-m/ 6.500 rpm. 6 speeds.

    Click on the image for larger format.
    Here's even larger picture.DR 350 S 1991
    Overall Length: 2 235 mm (88.0 in)
    Overall Width: 885 mm (34.8 in)
    Overall Height: 1 245 mm (49.0 in)
    Seat height: 890 mm (35.0 in)
    Wheelbase: 1 440 mm (56.7 in)
    Ground Clearance: 290 mm (11.4 in)
    Dry Weight: 130 kg (286 lbs)
    Engine type: Air/oil-cooled 349 cc single cylinder 4-stroke. OHC, SACS, Dry-sump lubrication. 30 hp/ 8.000 rpm, 3,0 kg-m/ 6.500 rpm. 6 speeds.

    Click on the image for larger format.


    1992 Suzuki year code: N

    In 1992 Suzuki added an SHC (Suzuki Height Control) function to the DR350. That made it possible to lower the seat height as much as 40 mm (1.6 inches).


    1993 Suzuki year code: P
    DR 350 R 1993
    Overall Length: 2 165 mm (85.2 in)
    Overall Width: 885 mm (34.8 in)
    Overall Height: 1 245 mm (49.0 in)
    Seat height: 890 mm (35.0 in)
    Wheelbase: 1 440 mm (56.7 in)
    Ground Clearance: 290 mm (11.4 in)
    Dry Weight: 130 kg (286 lbs)
    Engine type: Air/oil-cooled 349 cc single cylinder 4-stroke. OHC, SACS, Dry-sump lubrication. 30 hp/ 8.000 rpm, 3,0 kg-m/ 6.500 rpm. 6 speeds.

    Click on the image for larger format.


    1994 Suzuki year code: R

    The DR350SE with an electric starter replaced the DR350S with a kick starter. It was welcomed by the customers, the bike had been a bit difficult to start.



    1995 Suzuki year code: S
    DR 350 1995
    Overall Length: 2 165 mm (85.2 in)
    Overall Width: 885 mm (34.8 in)
    Overall Height: 1 250 mm (49.2 in)
    Seat height: 920 mm (36.2 in)
    Wheelbase: 1 440 mm (56.7 in)
    Ground Clearance: 310 mm (12.2 in)
    Dry Weight: 122 kg (268 lbs)
    Engine type: Air/oil-cooled 349 cc SOHC single-cylinder, 4 valves. 30 hp (22.1 kW)/ 7.600 rpm, 29,4 Nm/ 6.200 rpm (Sweden). 6-speed transmission.

    DR 350 SE 1995
    Overall Length: 2 235 mm (88.0 in)
    Overall Width: 885 mm (34.8 in)
    Overall Height: 1 245 mm (49.0 in)
    Seat height: 920 mm (36.2 in)
    Wheelbase: 1 440 mm (56.7 in)
    Ground Clearance: 290 mm (11.4 in)
    Dry Weight: 122 kg (268 lbs)
    Engine type: Air/oil-cooled 349 cc SOHC single-cylinder, 4 valves. 30 hp (22.1 kW)/ 7.600 rpm, 29,4 Nm/ 6.200 rpm (Sweden). 6-speed transmission.

    Коментар


    • #3
      До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

      Мисля ,че тази информация ще е достатъчна да се ориентираш!

      Коментар


      • #4
        До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

        Ето, доказателството, че винаги информацията е важно да се проверява !
        Бях гледал подобни спецификации, но останах с обеждението, че са със 5 скорости а те били със 6 ...
        Голямо БЛАГОДАРЯ на Yamaha fen, а другите да не се срамуват, а да дават лични коментари от опит ! Знам че има няколко собственика на такива мотори в форума... макар и "бивши"
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

          Мен ли визираш? Няма да си хваля "бившия" че Краси няма да иска да ми го продаде после

          Коментар


          • #6
            До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
            Мен ли визираш? Няма да си хваля "бившия" че Краси няма да иска да ми го продаде после
            Бе похвали го, той нали си има и КТМ сега може би ще успеем да го навием някак си !
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

              какво да ви продам бре, нещо не зацепвам
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #8
                До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

                Тука ставаше въпрос за друг Краси
                Светльо ще разкаже повече като влезе...

                Коментар


                • #9
                  До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

                  Дам става въпрос за Краси който кара.
                  Ами проблемът на др-те както разбрах след като го взех се оказва смазването на разпределителния вал, като остане без масло и вкопава вала в кобилицата. Така се оказа и с моят др, малко след като му смених маслото започна да чука леко, всички ме убеждаваха "те др-те така си чукат", но аз не им повярвах. Разбрах за въпросния проблем с вкопаната кобилица след като му отворихме капака на главата, между другото капака изглеждаше неотварян, все още си седеше оригиналното лепило. Напълно е възможно времето за появяване на този проблем да е дошъл точно при мен, или просто някой да се е усетил и да е сипал добавка в маслото.
                  Както и да е когато му дадох мотора на краси му казах това което знам, той доколкото знам намери и смени кобилицата, но не съм чувал моторетката от тогава.
                  Иначе като цяло не е лош, малко тежичък идва, всъщност центъра на тежестта му е доста висок, ХТ-то независимо че е с по-голям двигател ми се струваше по-леко при каране/носене
                  "Проблемът" с тежестта се оправя както успях да намеря из нета със смяна на оригиналният метлен резервоар с пластмасов такъв, отстраняване на тръбната конструкция под седалката и задния калник(т.н. опашка), както и с тунингово алуминиево гърне. Може да се смъкнат 8-10кг ако се направи всичко това. Има тунинг бутала разпилва се до 440кубика, но оптимално е тунинга на 400(то си става почти ДРЗ).
                  В общи линии мотора който аз имах е перфектният мултифункционален мотор, става за разходки/леко ендуро, и е добър на пътя. Модификацията беше SHN с контрола на окачването, както помага така и пречи пончкога, заради него и паднах яколко пъти де. Не е добър за тежък оффроуд, заради твърдото окачване, особенно на задния амортисьор, но и за пътя не е перфектен заради височината си, но...компромис винаги има, на мен страшно ми харесваше и с кеф бих го карал отново!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

                    A, нещо относно потдръжката да кажете или някакви примерни теоритични тестове дори... между ХТ и този ДР ?
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Suzuki DR 350 / 350S 91-95г.

                      Е на подобни изказвания мога само да кажа:
                      "De gustibus et cloribus non est disputandum!" - "За вкусовете и цветовете не трябва да се спори!"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X