Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете ми в избора !

Свий
X

• Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

• Помогнете ми в избора !

Здравейте аз съм въпросния начинаещ и съм на 15 год. висок съм 195 см и тежа 95 килограма.
    Искам да ми дадете съвет какъв мотор да си закупя ендуро или чист крос. Здрав съм в ръцете 125 кубика мисля че ще ми е доста слабо ,клоня към 250 2 такт за крос или 600/650 ендуро може и 250 2 такт ендуро.
    Очаквам вашите мнения и ще чета с интерес

От: Помогнете ми в избора !

1-во. Момче ти си си чист мутант

По темата.Аз лично започнах на 125 сс.Не мога да се оплача от машинката,но прекалено бързо ми умаля.Всичко зависи къде искаш да го караш.С моят вече 8 месечен опит съм избрал гората.Ендуро!!Пробвал съм чист крос кавазаки 250 кдх... не ми хареса.125-та беше 2-ов, а сега минах на 4-ов.Много по добре ми е с 4-ия(Сузуки ДРЗ400е).Спокоен мотор с добри ниски.Екстриймите ги взима лесно,не е нужно да се засилвам както правех с двутактовия.А относно кубиците които си написал горе 600/650 лично мое мнение, са прекалено големи.В гората 400-450 макс.Но всеки човек е различен Ти си бая едър както казах "мутант" за тези години ,и ще ти е лесно с големите кубици и някой по тежък мотор за разлика от мене.177-60 кг съм и 130-те кила на дрз-та са ми идеални.Чакай другите мнения с по голям опит,чети внимателно,избери си писта или гора ще ти е по добре(разбира се винаги може да се съчетаят) и дано си намериш идеалния мотор който ще ти легне на сърцето.И те чакаме в огромното семейство на ендурото Успех!!!
    Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

Коментар

Карал ли си мотор до сега с какви пари разполагаш.Има голяма разлика между 250 2т и 600 650 кубиково ендуро кажи къде смяташ да го караш?
      [FONT=Arial Narrow][SIZE=5][COLOR=black]SUZUKI DRZ[/COLOR][/SIZE][/FONT]

Коментар

Значи аз мотор съм карал и 125 ми е като детска играчка и располагам с някаде към 2000 лв

Коментар