Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете на новака :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помогнете на новака :)

    Здравейте.

    Преди няколко дена продадох първия си мотор Yamaha Dt 125,и сега мисля да си взема нещо по мощно.Този път ще пробвам 4-ов задължително,до 450 кубика максимум.Та главният ми въпрос е: - препоръчайте ми мотор,който да е спокоен(в никакъв случай чист крос),здрав,да е лек е препоръчително и да не е толкова труден за поддръжка.Мога да дам до 4000 в момента.
    Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

  • #2
    От: Помогнете на новака

    KTM EXC 250
    Yamaha WR250f
    Honda Crf250X
    Симеон Симеонов - 0878666200
    Suzuki Bandit N600 with K&N filter and Hurric exhaust
    Suzuki - A way of life

    Коментар


    • #3
      От: Помогнете на новака

      Honda XR 400...

      Коментар


      • #4
        От: Помогнете на новака

        Аз съм пред същата дилема, но приятели ме навиват за DRZ 400 E. Бил много здрав, лек, икономичен, спокоен и с достъпна поддържка. Сядах на един такъв и ми легна на сърцето. Имаше само едно възражение, че маркучът за охладителната течност /под кривката на ауспуха/ стърчал навън и можело да бъде закачен и скъсан. Не знам дали е така, но гледам по обявите, хората рядко се разделят с ДРЗ. Повечето са нов внос. Все пак темата не е за ДРЗ и не искам да я превръщам в такава. Само споделям моите "овчи мисли".

        Коментар


        • #5
          От: Помогнете на новака

          Ето ти моето мнение, ама да знаеш, че и аз съм новак.

          ДРЗ 400 К/Е отговаря на всичките ти изисквания, които си написал. Обаче, Е версията е малко по тежичък, но пък К версията няма ел. стартер. Honda XR 400 също отговаря на изискванията ти, но е по-малко мощен в сравнение с DRZ 400 Е/К. Подръжката, доколкото имам впечатления от XRи на приятели, е в полза на DRZто, ама то май си зависи от конкретния мотор. Ееееййййй, скъсах се да го хваля това DRZ по всички теми, ама много ми харесва!!! А, това за маркуча дето стърчал... аз лично не се сещам нещо да "стърчи". А, 250тките май имат по-скъпа подръжка, така поне съм чувал. За по-новите става въпрос - WR, CRF, EXC, иначе нямам приятели с 250тки, та да имам преки впечатления. Моите изисквания като се чудих какъв мотор да си купя бяха едно към едно с твоите, четох и препрочитах форума и накрая се спрях на DRZ, при това го закупих от колега от форума, което окончателно наклони везните в полза на mr. DRZ

          И още нещо, например, аз не съм задавал въпроси като твоя, просто прочетох всичко изписано по тези въпроси и без да разбирам от мотори се обогатих с основни познания за почти всички модели!
          Последно редактирано от LightOfJah; 26-03-12, 12:41. Причина: запетайки, пусти запетайки

          Коментар


          • #6
            От: Помогнете на новака

            Всички предложения са добри.Зависи много и от бюджета.
            Който и да вземеш от гореспоменатите модели е прекрасен но трябва да е в добро техническо състояние.
            И най добрия модел да вземеш ако не е поддържан и не е обслужван се превръща в купчина желязо.

            Коментар


            • #7
              От: Помогнете на новака

              Благодаря за отзивите!!!Аз също се спрях на DRZ400e.Явно това е машинката Броени дни остават до закупуването и...направо не издържам вече без мотор ,но все пак се държа.Почистил съм гаража,наредил съм инструментите,постелил съм червено килимче и само остана да го вкарам за 5 мин. и да поемам из горите !
              Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

              Коментар


              • #8
                От: Помогнете на новака

                Първоначално публикуван от Vendettius Преглед на мнение
                Благодаря за отзивите!!!Аз също се спрях на DRZ400e.Явно това е машинката Броени дни остават до закупуването и...направо не издържам вече без мотор ,но все пак се държа.Почистил съм гаража,наредил съм инструментите,постелил съм червено килимче и само остана да го вкарам за 5 мин. и да поемам из горите !
                Щом ще е за из горите според мен е почти задължително да има манивела. Много рядко ще срещнеш ДРЗ Е и с манивела
                на сушата и град помага

                Коментар


                • #9
                  От: Помогнете на новака

                  Точно защото е за горите стартерът има 1001 броя предимства пред манивелата . Държа да подчертая , че става въпрос за стартер на СУЗУКИ ! Счупен стартер на дрз или отказ по цялата стартерна верига аз до сега в гората не съм виждал , нито чувал . За разлика от това съм се нагледал на счупващи се манивели на всякакви 2-т и 4-т козели и умиращи стартери на йоники и макарони . Та дрз-тът изобщо няма огромна нужда от манивела !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помогнете на новака

                    Знам,че е без манивела,но не ме бърка да му сложа в последствие ей така за всеки случай.Но от личен опит знам,че е къде къде по добре стартера...цъкаш копчето и доизбутваш до края на екстрийма(евентуално). С ритане в някои ситуации съм виждал бая зор, и съм оставал буквално без сили докато изкарам мотора!
                    Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помогнете на новака

                      Да се похвалиш като го вземеш!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X