Гоблин пускал тестове за модела миналата година но аз чак сега ги видях. И понеже моторчето като че ли е единственото подходящо за ендуро за малогабаритни ездачи, е добре да му се отдели подобаващо внимание. 85 кросаци просто не стават за тази цел
Гоблин, отново страхотен превод! Хиляди благодарности!
http://motosport-bg.com/forum/viewto...8f1870893eff8f
Доста се интересувам именно от този мотор, защото машина с по-големи размери ми идва в повече. Единствената причина, поради която смених 80-тката беше, че е почти невъзможно да се кара за ендуро. Доста е рязка, няма въртящ момент в ниски обороти и ефекта на по-сложни препятствия е - или гасне или превърта гумата и самоинициативно поемаше собственото си управление
Скоро ми се отдаде възможност да покарам ЦРФ-а на Жоро, наистина е доста по-лесно, не изморява... няма го тоя "фън-фактор" както при моите любими 2Т обаче. Но 15-тина кила в повече от 125-цата в горната част и става почти невъзможно да взема бавен завой ... и да балансирам на ниска скорост ... Единствения ми шанс да карам ендуро с подходящи размери за моите габарити е именно ЦРФ 150Р, колкото и да ми се иска да карам 2Т май няма да го бъде
Както са споменали от МXA най-лошата черта на това моторче е цената и скъпата подръжка
Надали ще ми се отвори парашута за такъв мотор скоро, да не говориме, че покупката на стар такъв мотор е все едно да изхвърлиш парите си в кофата.

Гоблин, отново страхотен превод! Хиляди благодарности!
http://motosport-bg.com/forum/viewto...8f1870893eff8f
Доста се интересувам именно от този мотор, защото машина с по-големи размери ми идва в повече. Единствената причина, поради която смених 80-тката беше, че е почти невъзможно да се кара за ендуро. Доста е рязка, няма въртящ момент в ниски обороти и ефекта на по-сложни препятствия е - или гасне или превърта гумата и самоинициативно поемаше собственото си управление

Скоро ми се отдаде възможност да покарам ЦРФ-а на Жоро, наистина е доста по-лесно, не изморява... няма го тоя "фън-фактор" както при моите любими 2Т обаче. Но 15-тина кила в повече от 125-цата в горната част и става почти невъзможно да взема бавен завой ... и да балансирам на ниска скорост ... Единствения ми шанс да карам ендуро с подходящи размери за моите габарити е именно ЦРФ 150Р, колкото и да ми се иска да карам 2Т май няма да го бъде

Както са споменали от МXA най-лошата черта на това моторче е цената и скъпата подръжка

Коментар