Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF150R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CRF150R

    Гоблин пускал тестове за модела миналата година но аз чак сега ги видях. И понеже моторчето като че ли е единственото подходящо за ендуро за малогабаритни ездачи, е добре да му се отдели подобаващо внимание. 85 кросаци просто не стават за тази цел
    Гоблин, отново страхотен превод! Хиляди благодарности!
    http://motosport-bg.com/forum/viewto...8f1870893eff8f
    Доста се интересувам именно от този мотор, защото машина с по-големи размери ми идва в повече. Единствената причина, поради която смених 80-тката беше, че е почти невъзможно да се кара за ендуро. Доста е рязка, няма въртящ момент в ниски обороти и ефекта на по-сложни препятствия е - или гасне или превърта гумата и самоинициативно поемаше собственото си управление
    Скоро ми се отдаде възможност да покарам ЦРФ-а на Жоро, наистина е доста по-лесно, не изморява... няма го тоя "фън-фактор" както при моите любими 2Т обаче. Но 15-тина кила в повече от 125-цата в горната част и става почти невъзможно да взема бавен завой ... и да балансирам на ниска скорост ... Единствения ми шанс да карам ендуро с подходящи размери за моите габарити е именно ЦРФ 150Р, колкото и да ми се иска да карам 2Т май няма да го бъде
    Както са споменали от МXA най-лошата черта на това моторче е цената и скъпата подръжка Надали ще ми се отвори парашута за такъв мотор скоро, да не говориме, че покупката на стар такъв мотор е все едно да изхвърлиш парите си в кофата.
    Последно редактирано от iva_kx; 16-05-07, 10:13.
    DCRT®

  • #2
    Re: CRF150R

    Поддръжката на 150ката не е чак толкова скъпа, вече всеки прави части за тях, и също като при 250ката и 450ката - има скъпи и евтини.

    В тази категория се случиха доста весели неща в Щатите откакто преведох статията - Хонда очакваха че от АМА ще клекнат, и хората клекнаха, но само за аматьорския клас

    При аматьорчетата 150ката се състезава редом с 85ци и ги мачка наред. В междинния клас обаче (Supermini), АМА вдигна лимита при двутактовите на 107см3 (ако не се лъжа, нещо от тоя род), и там 150ката не може да си поеме въздух. Подготвена двутактова 107ца мачка подготвена състезателна 150ка както си иска. АМА са солидна организация, нищо че решенията им не винаги са логични, и хич не обичат да им налагат разни неща по терлици, пък било то и от Хонда.

    Та за теб идеята ми е че въобще не е нужно да минаваш при четиритактовия враг, една 85ца разпилена на 106-107см3 ти върши идеална работа. При кавазаки дори си има сериен КХ100, който е 85ца с голям цилиндър (не върви повече от 85цата, но има повече въртящ момент). А една пипната 105ца нагласена за въртящ момент, с тежести на маховика, ще ти дойде като малка 125ца.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      Re: CRF150R

      Таман ги гледах 2 броя такива 105-ци в мобилето, едната е страшно наточена - фмф-и, джанти ексел... потекоха ми лигите направо За следващия сезон може се замисля за нещо такова ... Ще ми се първо да го тествам. Звучи страхотно това с въртящия момент! С такава моторетка ще хвърча направо Ще трябват само повдигачи на кормилото, защото в интерес на истината малко ми малее моторчето и стойката ми е леко изгърбена, доколкото на 125 стоя по-добре... но само докато върви и има инерция
      Между другото на каква сума възлиза кит за тунинг от 85 на 105? И какво се сменя - цилиндър и бутало само, или и колянов вал с биела, електроника, резонатор ...
      DCRT®

      Коментар


      • #4
        Re: CRF150R

        Kаде мога да намеря такава honda и за кви пари става ан въпрос?
        Honda CRE 250
        Nissan Patrol GR

        Botevgrad Racing Team

        Коментар


        • #5
          Re: CRF150R

          Във всеки самоуважаващ се магазин на Хонда
          Цената в Германия е 5700 евро с ддс.

          Ива, прегледах пак, лимита в щатския шампионат е 112см3.
          Всичко над 105см3 изисква разширяване на картера за да мине буталото.

          Прехвърляне на която и да е 85ца на 105 е около 1000лв с пращане на цилиндъра и главата в Щатите и обратен транспорт. За сузуки и хонда трябва да се пипа целия картер, тъй че там трябва да се прати целия двигател. Цената включва цялата работа по цилиндъра, нов никасил и бутало, както и пипането на картера ако се налага такова.

          Най-евтиния вариант е да си вземеш кх85 и да го направиш на обикновен кх100 - трябват ти цилиндър, бутало и глава. Запалването се пипа само аванса. Но резултата е обикновен кх100, който не е толкова добър на ниски обороти.

          Още по-удачен вариант е да си сложиш на сузукито 125 заден линк който да ти снижи мотора, или ако ще си играеш със 125ца - същото прехвърляне което го има от 85 на 105 го има за прехвърляне 125 на 144, струва с около стотина лева повече.

          Мен ако питаш направо снижавай 125цата, слагай тежести на маховика и си свиркай.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: CRF150R

            Не, че съм дребнав, но толкова ли неможаха да снимат една чисто нова машина за снимките в спряло положение, а ще снимат ЦРФ-ка с крив ауспух ?
            От какво толкова може да се изкриви ауспуха точно там ?!
            ----
            ПП. Браво на Гоблин, аз видях машинките във действие и останах с впечатлението, че не са много по-мощни от 85сс а дори обратното, но това си е мое мнение...
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              До: CRF150R

              ..къде видя крив ауспух бре..ако е там в средата на заглушителя-това не че е крив ами е направено да не блъска във спирачният апарат при скоците ..и го има на почти всички мотори

              Коментар


              • #8
                До: CRF150R

                Това не го знаех..... и се чудя ли чудя що тъй са оставили това нещо така ярко да се вижда на снимките, а то какво било
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  До: CRF150R

                  Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                  ..къде видя крив ауспух бре..ако е там в средата на заглушителя-това не че е крив ами е направено да не блъска във спирачният апарат при скоците ..и го има на почти всички мотори
                  Е, при един приятел го нямаше, ама след един брутален скок вече го има

                  Коментар


                  • #10
                    До: CRF150R

                    и какво каде трябва да занеса и кое от двигателя на кх 85 за да ми стане кх100
                    Honda CRE 250
                    Nissan Patrol GR

                    Botevgrad Racing Team

                    Коментар


                    • #11
                      До: CRF150R

                      Първоначално публикуван от hristo Преглед на мнение
                      и какво каде трябва да занеса и кое от двигателя на кх 85 за да ми стане кх100
                      Трябват ти цилиндър, бутална група и клапа.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X