Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за избор на мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за избор на мотор

    Здравейте, както повечето питащи в тази тема и аз съм начинаещ моторист . Изчел съм всички важни теми за избор на мотор, както и повечето технически дискусии. Разбира се досега не съм нямам много опит в управлението на мотоциклет, но технически съм грамотен и оттук почват въпросите. Спрял съм се на два модела Хонда ХР (250 или 400) и Ямаха ТТР (250 или 350). Има и други не лоши оферти от типа на Хускварна, Кавазаки или Сузуки, но от прочетеното във форума съм останал с ясното впечатление, че "това са моторите" - специално Хондата. В началото докато се свикне с мотора ще се кара предимно на асфалт, като може и леки забежки към черни пътища. Въобще не си правя илюзии да го карам по някакви трасета, дори и след време. Също така е много възможно след време да се вземат две ендуро гуми за по "нормално" каране по асфалт. Ако може по-опитните отново да захапат тези небезизвестни мотори и да ми помогнат да се ориентирам към избор. Забравих да спомена, че съм висок около 162см. тегло 62кг.

    П.С. В една стара тема колега беше питал за ендуро моторите от фирма Агроимпекс ако не се лъжа. Мисля, че се намираха в гр. Карлово. Аз съм от София дали си заслужава да се разходя до там ( в интернет има доста ендуро оферти от тях ) или количеството преобладава над качеството и е просто загуба на време. Ако има някой по-запознат с техните мотори ще съм му благодарен да ме насочи!

  • #2
    От: Съвет за избор на мотор

    Първоначално публикуван от jogr Преглед на мнение
    ... Хонда ХР (250 или 400) и Ямаха ТТР (250 или 350).... 162см. тегло 62кг....
    За този ръст и тегло ,според мен е по-добре Honda XR 250 ...400-ката е по-тежка, по-висока...
    "Суетата, е любимият грях на дявола"!

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за избор на мотор